וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לארי דיוויד לא מתחרט שתקף את אלמו: "הייתי עושה את זה שוב!"

עודכן לאחרונה: 4.2.2024 / 10:17

היוצר, הקומיקאי והשחקן לארי דיוויד ("תרגיע") תקף את הדמות הטלוויזיונית "אלמו" בשידור חי בתוכנית בוקר בארצות הברית. לאור הסערה שהתעוררה - הוא אולץ להתנצל בפני הבובה באותו מעמד, אבל בריאיון מאוחר יותר עם סת' מאיירס הוא חזר בו. צפו

טריילר "תרגיע" - עונה 11/HBO

לארי דיוויד חוזר בו מההתנצלות על תקיפת אלמו, הבובה הפרוותית האהובה מ"רחוב סומסום" האמריקאי.

היוצר, הקומיקאי והשחקן לארי דיוויד ("תרגיע") התארח ביום חמישי בתוכנית הבוקר "Today" כדי לקדם את העונה החדשה והאחרונה של "תרגיע" (שעולה מחר, שני, גם ביס, הוט וסלקום טיוי). אלמו היה שם גם הוא מאחר שציוץ שלו העוסק ברווחה נפשית הפך לוויראלי בימים שלפני כן. לכן כאשר דיוויד קם ממקומו ותקף את הדמות הטלוויזיונית בשידור חי במהלך התוכנית, מעשיו עוררו זעזוע שניכר כבר בשידור בפרצופיהן של המנחות - סוואנה גאת'רי, הודא קוטב וקרייג מלווין - ולאחר מכן בכל רחבי הרשת האמריקאית. "מישהו היה חייב לעשות את זה!", דיוויד אמר בזמן שהוא לכאורה מכה את הבובה. דקות לאחר האירוע המנחות הפצירו בדיוויד לדבר עם אלמו מהלב, והקומיקאי לבסוף עשה זאת, התנצל בפני הבובה בשידור בזמן שהוא מנסה להחניק את צחוקו.

ההתנצלות לא החזיקה מעמד הרבה זמן. למחרת התארח לארי דיוויד בתוכנית הלילה של סת' מאיירס וחזר בו מדבריו.

"אלמו דיבר. חיכיתי להתראיין", הסביר דיוויד למאיירס. "ואלמו (כאן דיוויד מחקה את קולו הצפצפני של אלמו) 'דיבר על בריאות הנפש. והייתי צריך להקשיב לכל מילה. ואני אמרתי, 'אוי אלוהים! אלוהים אדירים! אני לא חושב שאני יכול לסבול עוד שנייה מזה!' וירדתי מהכיסא (כאן דיוויד חוזר לקולו הרגיל) והתקרבתי אליו. וחנקתי אותו. הנה לך. לא יכולתי לסבול את זה. ואתה יודע מה? הייתי עושה את זה שוב!"

צפו למעלה בכל הקטעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully