וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההודעה על מות כוכבת הקולנוע התגלה שהיא ביימה את מותה

6.2.2024 / 0:02

פוסט בחשבון האינסטגרם של השחקנית פונאם פאנדי הודיע על מותה ממחלת הסרטן. למחרת היא שיתפה סרטון בו חשפה שהיא עדיין בחיים - בעוד שיש "נשים אחרות שסובלות מהמחלה כבר לא". היא חטפה על זה בראש מהעוקבים שלה: "את פשוט סתומה!"

השחקנית שמתה מסרטן מודיעה: אני בחיים/Poonam Pandey/Instagram

שחקנית, דוגמנית וכוכבת קולנע בבוליווד, פונאם פאנדי, ביימה את מותה כדי להעלות את המודעות לסרטן צוואר הרחם - וחטפה על זה ביקורת קשה ממעריציה.

פוסט שפורסם בחשבון האינסטגרם של פאנדי ב-2 בפברואר טען שהדוגמנית מתה לאחר שסבלה מסרטן צוואר הרחם. אולם, יום לאחר מכן פאנדי עצמה העלתה סרטון בו חשפה שהיא חיה ונושמת ושמדובר בתעלול שנועד לעורר מודעות למחלה הקשה. "אני חיה. לא מתתי מסרטן צוואר הרחם", אמרה פאנדי בסרטון, "למרבה הצער, אני לא יכולה להגיד את זה על מאות אלפי נשים שאיבדו את חייהן בגלל סרטן צוואר הרחם. זה לא בגלל שהם לא יכלו לעשות שום דבר בנידון. זה בגלל שלא היה להם מושג מה לעשות". פאנדי הסבירה שניתן למנוע את סרטן צוואר הרחם "בניגוד לסוגי סרטן אחרים", כשכל מה שנשים צריכות לעשות הוא להיבדק ולקבל חיסון HPV.

בהתנצלות עבור אלה שנפגעו ממותה המזויף, אמרה פאנדי שכוונתה היחידה הייתה "לזעזע את כולם" ולעורר שיח על המחלה הקטלנית. "כן, זייפתי את מותי. זה קיצוני, אני יודעת, אבל פתאום כולנו מדברים על סרטן צוואר הרחם, לא כך?" היא אמרה בסרטון המשך.

ההודעה המצמררת על מותה:

והנה היא מודיעה שהיא בחיים:

חשיפת המתיחה לא מצאה חן בעיני רבים. "זו הדרך הכי מגוחכת לקדם משהו", פרסם אחד המגיבים ואחר כתב: "אני שמח שהיא בחיים אבל, בבקשה, עצרו אותה על הדרמה ותעלול הפרסום המגוחך שלה". אדם נוסף כתב: "בפעם הבאה אנשים לא ייקחו אותך ברצינות. פשוט הרסת את כל האמינות שלך". עוקבת אחרת כתבה: "התעלול העסקי הגרוע ביותר שאי פעם יכולת לעשות. אנשים איבדו את יקיריהם בגלל הסרטן. לי בעצמי יש סרטן צוואר הרחם - והנה את עושה מזה צחוק. תשיגי לעצמך חיים, מותק ותשכרי לעצמך סוכנות טובה יותר. את פשוט סתומה".

פאנדי, לעומת זאת, הגנה על המתיחה שלה ואמרה שהיא לא עשתה את זה כדי לפגוע באנשים, כי גם לה יש בני משפחה שסבלו מהמחלה. "למי שאומרים שאני חסרת רגישות, אני רוצה להגיד לכם שאמא שלי חלתה בסרטן".

"התפנית הבלתי צפויה הזו, גם אם היא מבהילה, משרתת מטרה גדולה יותר", הוסיפה פאנדי בהצהרה שפרסמה באינסטגרם שלה, "למרות שאני כן מבינה מדוע קיבלתם את זה ככה, אני גם מפצירה בכם לשקול את הסיבה הגדולה יותר. לפני מתן פסק דין על המעשה שלי, אני קוראת לכם להכיר בדאגה הגדולה המכבידה על נשים ברחבי העולם. חוסר המודעות המוחלט סביב הנושא הזה הוא עצם הסיבה שאילצה אותי לעשות את הצעד הלא שגרתי הזה".

עוד סרטון הסברה לכועסים:

עוד התנצלות והסבר:

והנה כל הסיקור התקשורתי על מותה:

פאנדי, שזכתה לתהילה לאחר שהגיעה לגמר בתחרויות ה-Gladrags Manhunt וה"מגה מודל" השנתית של הודו ב-2011, ציפתה לתגובת נגד מסוימת, אך הרגישה ששום דרך אחרת לא תפיץ את הבשורה כה מהר או בצורה כה רחבה. "אתם מוזמנים להביע את התסכול שלכם - אני מבינה. אבל זה לא נאמר כדי לצאת מידי חובה. במקום זאת, אני מחוייבת לחלוטין בכל גופי להעלאת המודעות לסרטן צוואר הרחם", הוסיפה פאנדי.

בפוסטים ששיתפה לאחר מכן, פאנדי הכריזה לכאורה שמטרותיה הושגו והודתה לשתי חברות התקשורת שעזרו לה לבצע את "הקמפיין" שלקח יותר מארבעה חודשים לתכננו.

לסיפורים ביזאריים ומעניינים מהעולם - בואו לערוץ הווטסאפ שלנו >>>

עוד בנושא:
הרופאה האהובה בטיקטוק נחשפה כמתחזה שהעניקה עצות בריאותיות מסוכנות

קשה לצפייה: ברשת כועסים על הזמרת שרקדה על עמוד והתרסקה על הרצפה

"אמא שלי גם סבלה מהמחלה"

עוד לפני שהכריזה שמדובר במתיחה, היו כמה מעריצים שחשדו שהמוות שלה מבויים. אחד כתב באותו היום: "חולי סרטן צוואר הרחם לא מתים בפתאומיות, משום מקום. אני מקווה שזה לא תעלול פרסומי המוסווה ביצירת מודעות לסרטן צוואר הרחם, דבר שיהיה לא מוסרי וחסר אחריות, במיוחד כשעוסקים בנושאים רגישים כמו מודעות לנושאים בריאותיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully