וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיר הגמר נחשף: הפיינליסטים של "הכוכב הבא" מציגים את השיר השני שישירו בגמר

עודכן לאחרונה: 6.2.2024 / 13:12

אחרי שנחשפו השירים הראשונים שישירו הפיינליסטים בגמר "הכוכב הבא" - נחשפו היום השירים הנוספים שישירו השלושה שיעלו לשלב האחרון בגמר

מיקה משה "לתת ולקחת"/קשת 12

אמש ב"כוכב הבא" בקשת 12 נחשפו השירים הראשונים שאותם ישירו הפיינליסטים בגמר "הכוכב הבא" שיתקיים הערב בשידור חי. הזוכה ב"כוכב הבא" ייצג את ישראל באירוויזיון שיתקיים בחודש מאי במאלמו שבשבדיה.

אור כהן הודיעה כי תשיר את "פרי גנך" של אביבה אבידן (שכתב והלחין יוני רועה), מיקה משה תשיר את "נערי שובה אליי" של מרגלית צנעני (שכתב והלחין דני שושן), דור שמעון ישיר את "הייתי בן עדן" של שרית חדד (שכתב אהוד מנור והלחין שמעון בוסקילה) ועדן גולן תשיר את "I Have Nothing" של וויטני יוסטון.

אלא שהיום נחשפו השירים הנוספים שישירו השלושה שיעלו לשלב האחרון בגמר. עדן גולן צפויה לשיר את I dont want to miss a thing של אירוסמית', אור כהן צפויה לשיר את Crazy של נארלס בארקלי, דור שמעון - את "ואני קורא לך" של אייל גולן ומיקה משה את "בוא" של ריטה.

רביעיית הגמר הכוכב הבא. קשת 12,
רביעיית הגמר/קשת 12

בריאיון לוואלה! תרבות נשאלה מיקה משה איך תתמודד עם כל שאלות הפוליטיקה והמלחמה בהנחה שתישלח לאירוויזיון. "הולכים לחפש אותנו לגמרי", ענתה. "אם אני אייצג את ישראל, אשדר את כל האהבה שלי למדינה. אשדר את האהבה ואת הלב של מדינת ישראל. אעבוד על זה קשה מאוד לפני שאטוס. אני מאמינה שאני יכולה לעשות את זה. אבוא עם האהבה שלנו ואני משוכנעת שזה יכול להמיס את הלבבות של אירופה. אני מאמינה באנשים, במדינה. האהבה מנצחת, הטוב מנצח. צריך להראות לעולם שאנחנו לא באים עם רוח קרב אלא עם אהבה ועם הלב שלנו. אני אתכונן קשה ואני אהיה מוכנה בוודאות".

  • עוד באותו נושא:
  • הכוכב הבא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully