וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיילור סוויפט בדרך לישראל, בערך: הסרט "Taylor Swift - The Eras Tour" מגיע לדיסני פלוס

עודכן לאחרונה: 8.2.2024 / 15:29

אם לא הצלחתם להשיג כרטיסים לאחת מעשרות ההופעות בסיבוב הנוכחי שובר השיאים של טיילור סוויפט, וגם לא בדיוק הייתם עם חשק לבילוי קולנועי אחרי אסון 7 באוקטובר והמלחמה שבעקבותיו, בקרוב הסרט שמתעד את הסיבוב ינחת בטלוויזיה שלכם - עם בונוס

טריילר לסרט סיבוב ההופעות Eras של טיילור סוויפט/טיילור סוויפט

אחרי שניתץ קופות ברחבי העולם והוקרן גם בישראל, סרט ההופעה של טיילור סוויפט ינחת בקרוב בדיסני פלוס. "Taylor Swift: The Eras Tour" יעלה ב-15 במרץ בשירות הסטרימינג בישראל, במקביל לשאר הטריטוריות שבהן דיסני פלוס זמין. הסרט אמור היה לעלות לבתי הקולנוע בישראל ב-13 באוקטובר בסמוך לשאר העולם, אך כמובן נדחה בשל הטבח הרצחני שבוע לפני כן ופרוץ המלחמה. לבסוף הוא עלה לאקרנים בארץ הקודש בתחילת נובמבר.

בשאר הגלובוס הסרט הפך להצלחה אדירה עם הכנסות של יותר מ-262 מיליון דולרים. לא פלא בהתחשב בקושי להשיג כרטיסים לסיבוב ההופעות עצמו, בעצמו כמובן הצלחת ענק, עם קרוב ל-200 הופעות ברחבי העולם, ועוד היד נטויה. על פי הערכות אנליסטים שפורסמו ב-CNN, ההכנסות ממכירת הכרטיסים להופעות צפויות להגיע ל-2.2 מיליארד דולרים - ובכך להפוך את הסיבוב למצליח ביותר בכל הזמנים.


הוליווד משקשקת: סרט ההופעה של טיילור סוויפט שובר שיאים - ומאיים לקבוע כללי משחק חדשים
שמרו במועדפים: כל הסדרות השוות שמגיעות החודש

מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

טיילור סוויפט בהופעה. Jeff Kravitz/, GettyImages
שיא אחרי שיא. טיילור סוויפט/GettyImages, Jeff Kravitz/

מעריצים רבים של סוויפט לא הצליחו להשיג כרטיס למופעים, שהמכירות להם הפכו למסע מורט עצבים של ממש. הביקוש האדיר הוביל למכירה של הכרטיסים תוך דקות בכל הופעה, כשעשרות אלפי מעריצים נותרים לשיר יחד מחוץ לאצטדיון. כדי לאפשר להם לחוות סוג של פיצוי, ולאחרים להמשיך את החגיגה האדירה שסובבת את ההופעות, סוויפט ונציגיה השיקו את הסרט הרשמי של הסיבוב, המורכב מתיעודים של שלוש הופעות שונות במהלך קיץ 2023. אורכה של הגרסה הקולנועית עמדה על שעתיים ו-45 דקות, ובגרסה שמגיעה לדיסני פלוס ייכללו חמישה שירים נוספים, כך הודיעה חברת דיסני בשיחת משקיעים ביום רביעי, ומהסניף המקומי של שירות הסטרימינג מאשרים שזה יקרה גם בישראל.

אם כל ההצלחה הזו לא מספיקה, ביום ראשון האחרון סוויפט גם הייתה הזוכה הגדולה של טקס פרסי הגראמי. בכך היא הפכה לאמנית הראשונה אי פעם שזוכה בפעם הרביעית בפרס הגראמי לאלבום השנה, עוקפת את האמנים האגדיים פול סיימון, פרנק סינטרה וסטיבי וונדר, ובניגוד להם עשתה זאת כשהיא בת 34 בלבד. היא גם האישה היחידה שזכתה בקטגוריה יותר מפעמיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully