וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נינט, אהוד בנאי ומתי כספי: זה מה שצפוי לקרות בפסטיבל הגיטרה באילת

עודכן לאחרונה: 12.2.2024 / 8:34

פסטיבל גיטרה בים האדום יתקיים באילת ב-4-6 באפריל, ויופיעו בו בין השאר נינט טייב, מרסדס בנד, היהודים, אהוד בנאי, החברים של נטאשה, דודו טסה, יהודה פוליקר, מתי כספי, מירי מסיקה ואלון אולארצ'יק. כל הפרטים

פסטיבל גיטרה בים האדום יתקיים זו הפעם החמישית באילת יתקיים ב-4-6 באפריל. בבמת "Outdoor לייב" במלון ישרוטל קלאב ב-4 באפריל בערב יופיעו נינט טייב, להקת מרסדס בנד ולהקת היהודים שתארח את ריקי גל; ב-5 באפריל בצהריים יופיעו אהוד בנאי והחברים של נטאשה שיארחו את נגה ארז; ובאותו יום בערב יופיעו דודו טסה ויהודה פוליקר, ובשני המופעים תתארח מירי מסיקה.

אהוד בנאי בהופעה. ניב אהרונסון, מערכת וואלה! NEWS
אהוד בנאי/מערכת וואלה! NEWS, ניב אהרונסון

בבמת "Jasper 08" במלון אגמים יופיעו ב-5 באפריל בצהריים גיא ויהל שיארחו את עטרה וב-6 באפריל בצהריים יופיע מתי כספי. באותו מקום יתקיימו מופעי חצות וג'אמים ליליים שהכניסה אליהם תהיה חופשית: ב-4 באפריל מופע מחווה לסנטנה שיבצע ההרכב Latin Power, וב-5 באפריל יקיים אולארצ'יק עם להקתו את המופע "ילד מנגן".

פרטים נוספים ורכישת כרטיסים - כאן.

נינט טייב. שי פרנקו,
נינט טייב/שי פרנקו

השנה הליינאפ שיוויוני יותר מגדרית, גם אם עדיין קיים בו רוב גברי של להקות ואמנים. בשנה שעברה, "פסטיבל גיטרה בים האדום" (שעל הפקתו חתומים עיריית אילת ותאגיד התיירות אילת) התנצל על אפליית זמרות, כפי שנחשף בוואלה! תרבות. בינואר 2023, לאחר שהפסטיבל פרסם את תוכניתו במודעה רשמית מטעמו, התעוררה סערה ברשת מצד גורמים בתעשיית המוזיקה בשל טענות לאפליית נשים. בליינאפ המקורי אז נכללו שלוש נשים בלבד (יובל דיין, יעל דקלבאום ודנה ברגר) לעומת 13 מוזיקאים גברים, ושלוש הנשים שובצו למה שמכונה "מופעי צהריים". לאחר הפרסום בוואלה! תרבות, בהודעת ההתנצלות מטעם הפסטיבל שפורסמה אז, נכתב: "גם השנה נעשו פניות מצידנו לנשים רבות - חלקן לבמה הגדולה, חלקן כאורחות וחלקן לבמת צהריים. ברוב המקרים הדבר נפל על בעיית זמינות של המוזיקאיות. יחד עם זאת אנחנו שומעים אתכם ונפעל במקביל על מנת לשפר כבר את הפסטיבל הקרוב במובן הזה. אנו מאמינים כי אף אמן/אמנית כאחד לא היו רוצים שישבצו אותם לפסטיבל כזה או אחר על בסיס מגדר אלא על בסיס אומנותם". השנה, כך נראה, הופקו הלקחים, והנציגות הנשית בפסטיבל ראויה הרבה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully