וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנעצרה בגלל פוסט: נסגר התיק נגד הזמרת דלאל אבו אמנה

עודכן לאחרונה: 12.2.2024 / 14:57

אושיית הרשת, הזמרת והחוקרת פרסמה באוקטובר בפייסבוק את המילים "אין מנצח מלבד אללה" ולצידן דגל פלסטין, במה שפורש כתמיכה לכאורה בטרור - ונעצרה בחשד "להתנהגות העלולה להפר את שלום הציבור". כעת, לאחר כארבעה חודשים, החליטה הפרקליטות לסגור את התיק נגדה

בווידאו: העזתים זועמים ומאשימים את חמאס טיטולים ב120 שקלים/ללא

המדינה החליטה לסגור את התיק נגד הזמרת ואשת האקדמיה ד"ר דלאל אבו אמנה, שנעצרה בעקבות פוסט שכתבה ברשתות החברתיות ב-7 באוקטובר נגד ישראל. המשנה לפרקליט המדינה לתפקידים מיוחדים הודיע היום (שני) על סגירת התיק נגד אבו אמנה, אשר נחקרה על ידי המשטרה בחשד להתנהגות "העלולה להפר את שלום הציבור בעקבות פרסום ברשתות החברתיות נגד ישראל". לפי הודעת הפרקליטות, ההחלטה התקבלה לאחר בחינת נסיבות המקרה.

דלאל אבו אמנה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
דלאל אבו אמנה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ב-17 באוקטובר, עשרה ימים לאחר שפרצה המלחמה בעזה, נעצרה הזמרת, משפיענית הרשת וחוקרת המוח ד"ר דלאל אבו אמנה, תושבת נצרת, בחשד להסתה לאחר שפרסמה פוסט ביום הראשון למלחמה שבו כתבה "אין מנצח מלבד אללה" כשברקע דגל פלסטין. היא חשודה עוד שפרסמה פוסטים והודעות תמיכה בעזה. אבו אמנה מחקה את הפוסט עם הסיסמה המהווה סמל לניצחון המוסלמים שכבשו את אנדלוסיה.

אבו אמנה, אחת הזמרות המוכרות בחברה הערבית-ישראלית שעוקבים אחריה מיליון איש בפייסבוק, הועברה לחקירה ומעצרה הוארך מספר פעמים. הסנגורית של אבו אמנה, עו"ד עביר אבו בכר, טענה כי מרשתה ספגה איומים ברצח ובאונס וכי הפוסט שלה נמחק זמן קצר אחרי שנכתב. עוד אמרה כי מי שהפיץ את צילום המסך צריך להיחקר בעצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully