וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: אחת הדמויות האהובות של "מנאייכ" מקבלת סדרה משלה

19.2.2024 / 13:29

בעוד סדרת הלהיט של התאגיד מתקרבת בצעדי ענק לסוף העונה השלישית, לוואלה! נודע כי פקד טל בן הרוש, בגילומה של לירז חממי, תעמוד במרכז סדרת ספין-אוף חדשה שנמצאת בשלבי כתיבה. פרסום ראשון

טריילר לעונה השלישית של "מנאייכ"/כאן 11

רגע לפני סיום העונה השלישית של הסדרה המצליחה והמוערכת "מנאייכ" של כאן 11, לוואלה! תרבות נודע כי בימים אלה שוקדים על ספין אוף לסדרת הדרמה. במרכז סדרת הבת תעמוד דמותה של פקד טל בן הרוש, שוטרת ביאחב"ל, אותה מגלמת לירז חממי. העלילה צפויה להתרחש בדרום ולהיות קשורה גם לעבריינות בפזורה הבדואית.

כמו בסדרה "מנאייכ", גם על הספין אוף עובדים כעת רועי עידן כיוצר וכותב ויואב גרוס כמפיק, וסביר שגם הבמאי אלון זינגמן יהיה מעורב, אך הדבר לא סגור. הספין אוף כבר קיבל תקציב פיתוח מתאגיד כאן ונמצא בשלבי הכתיבה. בתאגיד מאשרים את הפרטים.

לירז חממי, "מנאייכ" עונה 3. כאן 11,
לירז חממי בדמות טל בן הרוש בעונה השלישית של הסדרה "מנאייכ" בכאן 11/כאן 11

במרכז סדרת פשע "מנאייכ" עומדים השוטרים איזי (שלום אסייג) וברק (עמוס תמם), שני חברים קרובים שמוצאים את עצמם משני צידי המתרס, כחוקר ונחקר. בן הרוש היא הצלע השלישית במשולש - כחוקרת שמעורבת בתיק בכל נימי נפשה.

"מנאייכ" רשמה קרוב ל-5.3 מיליון צפיות, מתוכן 4.2 מיליון צפיות בפלטפורמות הדיגיטל של כאן פלוס ומעל מיליון צפיות בטלוויזיה, כך נמסר מהתאגיד. מספר הצפיות בכאן BOX, פלטפורמת הסטרימינג של כאן, כמעט זהה למספר הצפיות ביוטיוב של כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully