וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי הויברגר אמר לשחקנית על הבמה "אאנוס אותך" - וההצגה "מבצע סבתא" לא תוצג עוד

25.2.2023 / 17:20

ההצגה של התיאטרון העברי בוטלה ברגע האחרון, בעקבות טענה להטרדה מינית מילולית מצד השחקן והבמאי רמי הויברגר כלפי שחקנית בהצגה. במהלך חזרה גנרלית אמר לה: "אם לא נכנס הקיו, אני אונס את השחקנית", לפי דיווח. מנהל התיאטרון: "אי אפשר להסתיר אמירה שנאמרה"

רמי הויברגר. ראובן קסטרו
רמי הויברגר/ראובן קסטרו

ההצגה "מבצע סבתא" של התיאטרון העברי בוטלה ברגע האחרון, בעקבות טענה להטרדה מינית מילולית מצד שחקן ובמאי ההצגה, רמי הויברגר, כלפי שחקנית בהצגה, כך פרסם העיתונאי גיל משעלי באתר מאקו. ההצגה בוטלה לאחר שביום חמישי התקיימה חזרה גנרלית. על פי הפרסום, הויברגר אמר לשחקנית בעודם על על הבמה בחזרה הגנרלית: "אם לא נכנס הקיו, אני אונס את השחקנית".

גדי צדקה, מנהלו האמנותי של התיאטרון העברי, אמר בשיחה עם וואלה! תרבות כי האמירה הזאת אכן נאמרה על ידי הויברגר והוסיף: "באולם היו 250 איש. אי אפשר להסתיר אמירה שנאמרה. כמנהלו האומנותי של התיאטרון, לא אישרתי את ההצגה לאור רמתה האומנותית והתנהגותו של הבמאי והשחקן הראשי בה. לא נגלה שום סובלנות כלפי הטרדה או אמירה פוגענית של כל אדם".

רמי הויברגר טרם הגיב.

מבצע סבתא". יחצ, צילום מסך
מתוך הסרט "מבצע סבתא"/צילום מסך, יחצ

בשנת 2007 החליטה פרקליטות מחוז המרכז לסגור את התיק נגד השחקן רמי הויברגר, שנחשד אז בביצוע מעשה מגונה במאפרת. בפרקליטות ציינו כי מדובר בסגירת תיק מהיעדר אשמה. זאת לאחר שמשטרת רחובות העבירה את תיק החקירה בעניינו של הויברגר לפרקליטות המדינה, ללא כל המלצה. לתיק צורפו שתי בדיקות פוליגרף שביצעו השחקן והמתלוננת - שניהם נמצאו דוברי אמת. על פי פרסומים, המאפרת הגישה תלונה במשטרה בטענה שבעת שהשניים השתתפו בצילומי סרט, באחת ההפסקות היא יצאה לעשן עמו והוא נגע בה לכאורה ללא הסכמתה. פורסם כי במהלך עימות שנערך בין השניים במשטרה אמרה לו: "צבטת אותי בחזה, ונגעת בי באיבר המין". הויברגר טען כי רק התחבקו ושהכל היה בהסכמה.

העיבוד הבימתי של "מבצע סבתא" היה אמור לעלות בתיאטרון העברי 24 שנה לאחר שיצא הסרט באותו השם, שכתב וביים דרור שאול. שניים משחקני הסרט המקורי היו אמורים לשוב לתפקידם המקורי - הויברגר, ששיחק את דמותו של אלון שגיב ("קרמבו") וגם ביים את ההצגה וכתב את העיבוד ביחד עם דרור שאול, ועו"ד צחי שפיצן שגילם את דמותו של עידן שגיב ששב אף הוא לתפקידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully