וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות צופים הגיעו למופע של שאולי - והופתעו לגלות שאסי כהן חולה

עודכן לאחרונה: 3.3.2024 / 13:20

מאות הצופים שהגיעו לאולם גילו על מחלת השחקן רק כשהגיעו למקום. בכניסה לאולם נתלה שלט שבו נכתב כי בשל מחלתו של אסי כהן, המגלם את "שאולי" בתוכניות "ארץ נהדרת" ו"הפרלמנט", המופע יידחה לסוף חודש מרץ

שאולי בבית חולים, ארץ נהדרת. קשת 12, צילום מסך
למה לא עדכנת? שאולי/צילום מסך, קשת 12

הופעת הסטנדאפ של "שאולי", המגולמת על ידי הקומיקאי והשחקן אסי כהן, שתוכננה להתקיים אתמול בערב (שלישי) בבית ציוני אמריקה בתל אביב התבטלה בשל מחלתו של אסי כהן, אלא שמאות הצופים שהגיעו לאולם גילו על כך רק כשהגיעו למקום והופתעו שלא קיבלו הודעה מראש. בכניסה לאולם נתלה שלט שבו נכתב כי בשל מחלתו של אסי כהן, המגלם את "שאולי" בתוכניות "ארץ נהדרת" ו"הפרלמנט", המופע יידחה לסוף חודש מרץ.

דמותו של שאולי נוצרה בצילומי העונה השביעית של "ארץ נהדרת" במסגרת מערכון העוסק בקבוצת רכישה. בריאיון לוואלה! תרבות סיפר כהן: "ביום הצילום, כשלבשתי את הבגדים והמשקפיים שלו, פשוט יצאו ממני טקסטים, שיחד עם החבר'ה שם, מאור, מריאנו ואלי, התחלנו לכתוב את הדמות. כולם הציעו הצעות לאיש הזה, שיצא ממני והתפרע. בהתחלה שאולי היה מאוד מוחצן ומוגזם, לעס ערגליות והיה בוטה מאוד. נדלקתי על זה וראינו שיש שם משהו. היה לי כיף לעשות את הדמות הזאת ולאט לאט רציתי להעמיק בה".

וואלה! תרבות בחרה בשאולי כדמות הגדולה של העשור בין 2010 ל-2020

  • עוד באותו נושא:
  • אסי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully