וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לשחרר מחבלים יהודים ולא ערבים", "מה ההבדל?!": העימות בשידור בין ברקוביץ' ללוסי אהריש

עודכן לאחרונה: 1.3.2024 / 21:56

במהלך מהדורת שישי נרשם עימות בין אייל ברקוביץ' ללוסי אהריש סביב סוגיית שחרור עצירים מנהליים במטרה לפנות מקום בכלא: "עדיף לשחרר מחבלים יהודים ולא ערבים", פסק ברקו. לוסי אהריש זעמה: "מה ההבדל בין מחבל יהודי לערבי? דינו של כל מחבל אותו דבר"

אייל ברקוביץ' עומד דקת דומיה לזכר הדמוקרטיה הישראלית/מתוך "אופירה וברקוביץ'", קשת 12, 24 בפברואר 2023

סוגיית שחרור העצורים המנהליים מבתי הכלא במטרה לפנות מקום הציתה עימות בשידור מהדורת שישי בחדשות 13 בין הפאנליסטים אייל ברקוביץ' ללוסי אהריש. "אני חושב שבן גביר צודק", אמר ברקוביץ'. "אתם משחררים מחבלים ומשאירים יהודים בכלא? אם כבר רוצים לשחרר 40-50 עצירים, עדיף לשחרר יהודים ולא ערבים".

בשלב זה התערבה לוסי אהריש ושאלה: "למה, מחבל הוא לא מחבל?". ברקוביץ' ענה: "מחבל הוא מחבל". אהריש המשיכה: "אז מה ההבדל בין לשחרר מחבל ערבי למחבל יהודי?", לכך ענה ברקוביץ': "מה זאת אומרת? יהודי זה יהודי וערבי זה ערבי". "לא הבנתי", הקשתה עליו לוסי אהריש וברקו הסביר: "מחבל ערבי שרוצה לרצוח אותנו - את היהודים - לא צריך לשחרר". אהריש המשיכה והקשתה: "ומחבל יהודי שרוצה לרצוח ערבים - צריך לשחרר אותו?". ברקו השיב: "כן, לפני הערבים". אהריש ענתה: "איזה מין דבר זה? מחבל הוא מחבל".

צפו בעימות בין אהריש לברקוביץ':

השבוע פורסם כי מי שיחליף את מקומו של אייל ברקוביץ' כפרטנר של אופירה אסייג בתוכנית בשישי ב-18:00 בקשת 12 הוא העיתונאי חיים לוינסון.

לפני כשלושה שבועות התראיין ברקוביץ' לנטעלי שם טוב בערוץ הבית החדש שלו - רשת 13. המגיש והכדורגלן לשעבר שיתף בין השאר את הרקע לירידתה של התוכנית "אופירה וברקוביץ'" ששודרה בקשת 12 והסיבה למעברו לערוץ המתחרה. התוכנית ירדה זמן קצר לפני המלחמה בעקבות חופשות, ולא שבה אליה בעקבות המלחמה והפיכת קשת לערוץ שמשדר כל היום רק חדשות.

"אני ואופירה 18 שנה יחד, מתוך זה רבנו שמונה שנים. רציני", אמר ברקוביץ'. "יש בינינו כל הזמן חיכוכים, את יודעת, כמו גבר ואישה נשואים. רבים, משלימים. רבתי איתה מלא פעמים לפני ולא עזבתי את התוכנית. אני עזבתי את התוכנית כי מיציתי, באמת מיציתי. עכשיו אופירה, זה כבר סיפור אחר. אני לא אגיד לך שלא רבנו. רבנו. היה פיצוץ מטורף. היו בינינו אס-אם-אסים. היא רצתה לעלות, אני לא רציתי לעלות, היא כעסה, אני לא כעסתי. אז אמרתי לה: 'תעלי עם מישהו אחר. הכל בסדר, תעלי, מה הבעיה?'. עכשיו, כל הזמן אומרים לי, 'מה, אתה נעלבת שהיא עלתה עם אנשים אחרים?'. ממש לא. לא כעסתי על זה. באמת שלא כעסתי על זה. היא עלתה לשידור והיא לא הייתה בקשר איתי איזה חודש-חודש וחצי, ואז פתאום היא שלחה לי איזו הודעה, אז כתבתי לה הודעה קשה חזרה, והיא חזרה אליי, ובהודעות, היה פיצוץ. רבנו והחלטתי שאני יותר לא חוזר לתוכנית הזאת. קיבלתי הצעה מרשת - ועברתי".

"גם היום אנחנו לא מדברים", הוסיף ברקוביץ'. "אבל אם אני רואה אותה ברחוב, אני מחבק אותה. אחלה אופירה. באמת, אין לי מילה אחת רעה להגיד על אופירה". נטעלי שם טוב שאלה אותו: "אז למה אתה לא מתקשר אליה? "היא חסמה אותי. פשוט מאוד", אמר ברקוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully