וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדוארד פורלונג, הילד שכיכב ב"שליחות קטלנית 2", איבד את שיניו בגלל סמים - וכך הוא נראה היום

7.3.2024 / 0:04

כוכב "שליחות קטלנית 2", אדוארד פורלונג, התמכר לסמים קשים לאחר שהפך לכוכב אהוב וסיפר שכמעט מת ממנת יתר. אחרי שנים של מאבק בהתמכרויות, הוא הצליח לשקם את חייו, לחזור לקריירת המשחק ואף לקבל סט שיניים חדשות. לא תאמינו איך הוא נראה היום

הטריילר לסרט "שליחות קטלנית 2"/יח"צ

כוכב נוער שזכה לתהילה כשהיה רק בן 13 והופיע לצד כמה מהשחקנים הגדולים בהוליווד עבר חיים קשים ונראה כעת אחרת לגמרי מכפי שכולנו זוכרים אותו. השחקן אדוארד פורלונג נאבק בהתמכרות קשה למת', קוקאין והרואין שכמעט הביאה למותו מספר פעמים - ואף גרמה לו לאבד את שיניו.

פורלונג היה ילד רגיל אך בעל הרבה מזל וכישרון כשנבחר בגיל 12 לככב בתפקיד המשחק הראשון שלו לצד ארנולד שוורצנגר האגדי ב"שליחות קטלנית 2: יום הדין". השחקן, שגילם את הילד ג'ון קונור בסרט המדע הבדיוני המצליח משנת 1991, המשיך להופיע בהמשכון הקצר T2-3D: Battle Across Time וקיבל תפקידים גדולים נוספים בסרטים מצליחים, כמו למשל "אמריקה X", בקליפים של איירוסמית' ובסדרות טלוויזיה כמו CSI: NY.

את ההשפעות השליליות של כוכבות בגיל צעיר כולנו מכירים - ואדוארד נכנס גם הוא לסטטיסטיקה. הלחצים שמגיעים עם הכוכבות החלו להכביד על אדוארד ומסיבות יומימיות הפכו עד מהרה להתמכרות קשה לאלכוהול ולסמים שהובילו עם השנים למעצרים מרובים ואפילו לשהייה מאחורי סורג ובריח.

כך הוא נראה אז:

אדוארד פרולונג בסרט "שליחות קטלנית 2". GettyImages
אדוארד פרולונג בסרט "שליחות קטלנית 2"/GettyImages

כוכב הנוער לשעבר, היום בן 46, נותן לעצמו הזדמנות שנייה לחיים - ושיניים חדשות. הוא סיפר ל-Daily Mail על השיקום שעבר אך גם על מאבקיו בהתמכרות: "זה משהו שנועד לקרות. אף פעם לא ממש הרגשתי שאני משתלב. כשהייתי תחת השפעת סמים הרגשתי חיבור עם אנשים. רק שתיתי וחגגתי. פתאום הרגשתי שאני משתלב איכשהו". הוא נזכר שההתמכרות התחילה עם מריחואנה, אלכוהול ופטריות הזיה, אבל לא עבר זמן רב עד שהוא גם התמכר לקוקאין והרואין. זה קרה כשהגיע לשנות ה-20 המוקדמות בחייו וחגג כמעט כל יום.

אדוארד מתעקש שאם הוא היה נחשף לחיי הזוהר בגיל מבוגר יותר, לא היה סביר שהוא היה מקבל כל כך הרבה "החלטות רעות" בחייו. הוא הודה שהוא "אהב להיות בטריפ ותחת השפעת סמים פסיכדליים" בהתחלה, אך מהר מאוד זה התגלגל להתמכרות קשה לסמים שלדבריו "הותירה אותי מחוק. עשיתי קוק לבד".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

וככה הוא נראה היום:

אדוארד פורלונג משתתף במופע שהתקיים בנמל התעופה לוס אנג'לס מריוט ברבנק ב-2 ביולי 2022. Albert L. Ortega, GettyImages
אדוארד פורלונג משתתף במופע שהתקיים בנמל התעופה לוס אנג'לס מריוט ברבנק ב-2 ביולי 2022/GettyImages, Albert L. Ortega

היסטוריה של מעצרים, סמים ואלימות

אדוארד פרולונג ובת זוגו נטשה ליון בבכורת הסרט "אמריקן פאי", יולי 1999. Featureflash Photo Agency, ShutterStock
אדוארד פרולונג ובת זוגו נטשה ליון בבכורת הסרט "אמריקן פאי", יולי 1999/ShutterStock, Featureflash Photo Agency
אדוארד פורלונג מגיע למסיבה בלוס אנגלס, 2000. Newsmakers, GettyImages
אדוארד פורלונג מגיע למסיבה בלוס אנגלס, 2000/GettyImages, Newsmakers

הפעם הראשונה שהצליח להיגמל מסמים קשים הייתה כשנישא לשחקנית רייצ'ל בלה ב-2006. לאחר שהביאו לעולם את בנם המשותף, הצליח אדוארד להפסיק להשתמש בהרואין ו"לשמור על דיאטה" של סמים קלים יותר כמו גראס וקוקאין ונהנה מצריכת אלכוהול כתחליף. זה לא נמשך זמן רב. ב-2009 רייצ'ל הגישה בקשה לגט ואדוארד שוב מצא את עצמו מכור למת' והרואין.

בינואר 2013 הוא נעצר בגין התעללות בחברתו דאז, מוניקה קינה, ובילה 61 ימים מאחורי סורג ובריח. הוא גם הצטווה להשלים תוכנית גמילה מסמים בת 90 יום אך לא הצליח להתגבר על ההתמכרות. אדוארד נזכר כיצד בשלב הזה הוא עדיין צרך "המון המון הרואין, מת' ו-DMT (סם פסיכדלי) כל הזמן". הפעם האחרונה שהסתבך עם החוק הייתה ב-2016 כשהורשע בנהיגה תחת השפעת סמים, אבל זה היה המעצר שאדוארד מייחס לו את השינוי הגדול בחייו. בעקבות המעצר ההוא, הכוכב לשעברנשלח שוב להשלים תוכנית גמילה מסמים שנמשכה חצי שנה, אך בסופו של דבר הוא העביר שנה שלמה במרכז גמילה מסמים בקליפורניה והצליח לתת לעצמו "הזדמנות שנייה" לחיים לאחר שלבסוף התפכח.

תמונת המעצר של אדוארד פרולונג, ספטמבר 2004. Kypros, GettyImages
תמונת המעצר של אדוארד פרולונג, ספטמבר 2004/GettyImages, Kypros
תמונת המעצר של אדוארד פרולונג, ינואר 2013. Los Angeles County Sheriff’s Office, GettyImages
תמונת המעצר של אדוארד פרולונג, ינואר 2013/GettyImages, Los Angeles County Sheriff’s Office
אדוארד פרלונג משתתף בדיון בבית המשפט לאחר שהואשם בתקיפת חברתו ב-1 ביולי 2013 בבית המשפט העליון של לוס אנג'לס. Frederick M. Brown, GettyImages
אדוארד פרלונג משתתף בדיון בבית המשפט לאחר שהואשם בתקיפת חברתו ב-1 ביולי 2013 בבית המשפט העליון של לוס אנג'לס/GettyImages, Frederick M. Brown

"זה מדהים שאני עדיין בחיים. היו כמה מקרים קרובים"

אדוארד ציין שיש לו מזל שההתמכרות שלו לסמים לא הרגה אותו. "זה מדהים שאני עדיין בחיים. היו כמה מקרים קרובים", הוא אמר. הוא מספר שיש לו כעת "מערכת יחסים נפלאה" עם בנו והוא אף הצליח לשקם במעט את קריירת המשחק שלו, ומוסיף שזה "מרגיש נהדר לא להיות בהנגאובר על הסט". בשנה שעברה הוא כיכב בדרמה המשפחתית Heart of a Champion וכן במותחן The Forest Hills.

כחלק מההזדמנות השנייה שזכה לה בחייו, לאדוארד הותאמה גם מערכת שיניים חדשה שהחליפה את השיניים הישנות שלו שנרקבו בגלל השימוש במת'. "זה נשמע לי מוזר לדבר על שיניים כי אני לא חי ונושם כעת כמו שאני נראה אבל בכל פעם שהסתכלתי במראה, זה פשוט הציק לי ושימש תזכורת למה שעשיתי במשך כל השנים האלה", הוא אמר.

עוד כוכבים שהתדרדרו
כוכבת הניינטיז תיכנס לכלא ל-17 שנה: לא ייאמן איך היא נראית כיום

סמים, חובות וברכות יום הולדת: לאן נעלם צ'ארלי שין?

ככה הוא נראה בשיא תהילתו:

והנה הוא היום:

אדוארד פורלונג משתתף בתערוכת FAN EXPO 2024. Erika Goldring, GettyImages
אדוארד פורלונג משתתף בתערוכת FAN EXPO 2024/GettyImages, Erika Goldring

בפברואר האחרון הוא גם חגג ציון דרך משמעותי - חמש שנים של פיכחון. אדוארד פנה לאינסטגרם כדי להרהר בהחלמתו מההתמכרות, שיתף צילום מסך מתוכנית "12 הצעדים" שלו וכתב: "אני תמיד תוהה אם אני פותח עין הרע שאני מפרסם את זה, כי לפי מה שנוכחתי לגלות, פיכחון אינו משהו שאתה זוכה בו. זה משהו שאתה נלחם עבורו ללא הרף. אבל לציין 5 שנים זה מטורף, במיוחד מכיוון שמעולם לא הצלחתי להישאר פיקח יותר משנה. אם אתם נאבקים בהתמכרות, דעו שאם אני הצלחתי להגיע עד לכאן, כל אחד יכול. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להחליט שאתם רוצים לחיות ולהיות מוכנים לעשות הכל כדי לשרוד. החיים יכולים להיות באמת קשים לפעמים, אבל אם תמשיכו לצעוד קדימה כדי להגיע לחלקים הטובים של החיים, שווה להילחם בשביל זה. אל תוותרו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully