וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמים, חובות וברכות יום הולדת: לאן נעלם צ'ארלי שין?

8.9.2020 / 0:02

כוכב "שני גברים וחצי", צ'ארלי שין, היה פעם אחד השחקנים המוערכים בהוליווד עם שכר של 1.8 מיליון דולר לפרק. היום הוא מנסה לכסות את החובות בעזרת מכירה של ברכות אישיות ומודה שנגמל מסמים ואלכוהול אליהם התמכר כשאובחן כנשא HIV

צ'רלי שין מוכר ברכות אישיות ברשת/cameo

צ'ארלי שין, כוכב הסרטים "פלאטון ו"וול סטריט" והסדרות "שני גברים וחצי" ו"ספין סיטי", היה עד לפני עשור אחד השחקנים המרוויחים ביותר בהוליווד, כשב-2010 שכרו היה הגבוה ביותר בטלוויזיה ועמד על 1.8 מיליון דולר לפרק של "שני גברים וחצי". ב-2011 עולמו התהפך כשאובחן כנשא של נגיף ה-HIV, אבחנה אותה לא שיתף עם התקשורת. הוא החל להתנהג מוזר, התמכר לשתייה וסמים, נכנס למכון גמילה, יצא ממנו ודרש העלאת שכר לא הגיונית של 50 אחוזים ולכלך על הבוס שלו, המפיק צ'אק לורי: "איש קטן וטיפש, נמושה שלעולם לא ארצה להיות כמוהו".

מיותר לציין שהמהלך הביא לפיטוריו של צ'ארלי מסדרת הלהיט, אך ההחלטה על הפיטורים לא עצרה אותו בדרכו להרס עצמי מוחלט, כשהמשיך לפזר משפטים כמו: "בפעם האחרונה שלקחתי סמים, כנראה לקחתי יותר ממה שמישהו יכול לשרוד" ו"הייתי דופק שבע גרם של חומר". מלבד תפקיד בסדרה "סדנה לעצבים", הצעות העבודה לא הגיעו ובכירים בתעשייה טענו שהכוכב "לא יציב".

צ'ארלי שין. GettyImages
צ'ארלי שין ב-2015/GettyImages

בשנת 2015, הסיבה להתנהגותו הקיצוני של צ'ארלי נחשפה כשהכוכב - שמלאו לו 55 החודש - סיפר כי אובחן כנשא HIV ארבע שנים קודם לכן ובזבז "מיליונים" כדי להשקיט אנשים שסחטו אותו ואיימו להפיץ את המידע לתקשורת, לדברי האב לחמישה הוא נעזר בסמים ואלכוהול כדי להתמודד עם האבחנה שלו. "זה הכלי היחיד שהיה לי באותה תקופה, אז האמנתי שזה ישתיק הרבה מהחרדה הזו. הרבה מהפחד הזה. לצערי, זה רק החמיר. עשיתי את זה כדי להשקיט את החרדה ולשכוח ממה שהחיים שלי הולכים להיות במצב החדש. להגיע עד אובדן חושים כדי שלא אצטרך לחשוב על זה".

מאז שין התרחק מאור הזרקורים וחי חיים פרטיים שמעטים יודעים עליהם. הוא מצא אהבה בשנת 2017, כשהחל לנהל מערכת יחסים עם הדוגמנית בת ה-28, ג'וליה סטמבלר - שהייתה במקרה גם המטפלת של בניו התאומים מקס ובוב, בני ה-11, מגרושתו ברוק מולר. על פי TMZ, השחקנית המזדמנת שהופיעה בעברה ב"פמליה", אמרה למקורב שהיא "לא מפחדת" מהאבחון של צ'ארלי וכי הם נוטלים תרופות אנטי-ויראליות ומשתמשים באמצעי הגנה כחלק מחיי המין הפעילים שלהם.

10 הרגעים הכי מטורפים של שין

בעוד חייו הרומנטיים שוקמו, מצבו הכלכלי הוחמר. צ'ארלי עלול לאבד את אחוזתו בבוורלי הילס עקב חוב של 80 אלף דולר בתשלום המשכנתא. בצעד מיואש למכור את הנכס המפואר, צ'ארלי הוריד 4.5 מיליון דולר מהמחיר המקורי - וקיבל הצעה של 8.5 מיליון דולר על אחוזת 7 החדרים שלו. הוא גם פנה לבית המשפט בשנת 2018 בכדי לבקש הפחתה בתשלומי המזונות לגרושותיו ברוק ודניס ריצ'ארדס, והסביר כי הוא נמצא ב"משבר פיננסי קשה". במסמכי בית המשפט שפורסמו ב-The Blast, הוא אמר כי "לא הצליח למצוא עבודה קבועה וכי נכנס לרשימות השחורות של תעשיית הבידור".

צ'ארלי שין מעשן. Youtube, צילום מסך
"עד היום אני לא בטוח כיצד יצרתי כאוס כזה והגעתי למצב הזה". צ'ארלי שין/צילום מסך, Youtube

440 דולרים לברכת יומולדת משחקן שהיה מועמד לאמי וגלובוס הזהב

המיזם האחרון שלו כולל מכירת ברכות אישיות לימי הולדת, ימי נישואין ואירועים אחרים דרך אתר Cameo במחיר של 440 דולר לברכה. עם זאת, מבחינת בריאותו, הוא טען שהחיים שלו מעולם לא היו טובים יותר. לאחר שנים של מאבק בהתמכרות, צ'ארלי מודה שמזה שנתיים הוא לא נגע באלכוהול או סמים. השינוי הגדול החל כשהתבקש להסיע את בתו למפגש חברתי, אך לא היה יכול לעשות זאת מאחר שהיה שיכור מדי. "זה פשוט היכה בי פתאום וידעתי שהגיע הזמן לעשות שינוי - ואתה יודע, לא הייתי זקוק לתקופת גמילה מטורפת או קרב יריות עם השוטרים. זה לא דרש שום דבר סופר דרמטי, מטורף, חומר של עמודי שערי בעיתונים", הוא אמר.

צ'ארלי הוסיף: "עד היום אני לא בטוח כיצד יצרתי כאוס כזה והגעתי למצב הזה. זה כאילו משהו חייזרי או רוחני השתלט עליי". באשר לעתידו, לחזור לעבוד בתעשייה זה צעד חשוב - אבל צ'ארלי בעיקר דואג כעת למצבו הבריאותי. "אני מנסה לא לחשוב יותר מדי על העתיד, אתה יודע?", הוא אמר ל-US Weekly, "עשיתי כמה שינויים כדי לתת לעצמי דחיפה לעשות כמה דברים מגניבים באופן מקצועי. אני גאה שאני מצליח להיות עקבי, אמין ואצילי".

צ'ארלי שין מדבר על ההתמכרות שלו:

ושאובחן כנשא HIV

סיפור עלייתו ונפילתו של צ'ארלי שין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully