וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס ישראל לראמזי: פרק מיוחד של "קופה ראשית" ישודר ביום העצמאות

עודכן לאחרונה: 6.3.2024 / 11:01

חברי הקאסט נפגשו היום להקראה ראשונה של התסריט לקראת צילומי הפרק המיוחד, שישודר ביום העצמאות ה-76 בכאן 11. זהו ספיישל שני של הסדרה השנה, אחרי פרק שהוקדש למלחמה בעזה

הצצה לספיישל "קופת ברזל" של "קופה ראשית", 1 בינואר 2024/כאן 11

ערוץ כאן 11 ישדר ביום העצמאות ה-76 פרק ספיישל של הקומדיה המצליחה "קופה ראשית". הבוקר נפגשו חברי הקאסט של הסדרה להקראה ראשונה של התסריט לקראת צילומי הפרק, שייחלו בקרוב.

זהו פרק ספיישל שני של הסדרה השנה, אחרי שב-1 בינואר שודר פרק שהוקדש למלחמה בעזה. הפרק שנקרא "קופת ברזל", הוקרן לפני כן למפוני העוטף והדרום.

בספטמבר הודיעה כאן כי "קופה ראשית" תחודש לעונה נוספת שתהיה החמישית במספר. לפני המלחמה פורסם כי העונה החמישית מתוכננת לעלות בסוף שנת 2024.

את הסדרה המצליחה יצרו יניב זוהר ונדב פרישמן, וקובי חבי הוא הבמאי שלה. בין המשתתפים: קרן מור, נועה קולר, דב נבון, יניב סויסה, אמיר שורוש, דניאל סטיופין, יעקב בודו, יגאל עדיקה, אביבה נגוסה, דורית לב-ארי, רודי סעדה ועוד. הסדרה הייתה מועמדת לזכייה בפרס אמי הבין-לאומי בקטגוריית "סדרת הקומדיה הטובה ביותר" של שנת 2019. כמו כן, הסדרה זכתה שנתיים ברציפות בפרס האקדמיה לטלוויזיה לשנת 2020 ולשנת 2021 בקטגוריית "קומדיית המצבים הטובה ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully