וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב "דרייק וג'וש" חושף: עברתי התעללות מינית על הסט בגיל 15

עודכן לאחרונה: 6.3.2024 / 13:13

השחקן האמריקאי דרייק בל בן ה-37, שהיה בצעירותו מכוכבי ניקלודיאון, טוען כי היה קורבן להתעללות מינית מצד השחקן ומאמן הדיאלוגים בריאן פק, שעבד איתו בילדותו בסדרה "המופע של אמנדה". בל עצמו הואשם בתקיפה מינית בקטינה

השחקן דרייק בל. Paul Archuleta, GettyImages
השחקן דרייק בל/GettyImages, Paul Archuleta

השחקן האמריקאי דרייק בל בן ה-37, שהיה בצעירותו מכוכבי ניקלודיאון ומוכר בעיקר מהסדרה "דרייק וג'וש", טוען כי היה קורבן להתעללות מינית מצד השחקן ומאמן הדיאלוגים בריאן פק, בריאיון לסדרה דוקומנטרית בשם "Quiet on Set: The Dark Side of Kids TV". פק עבד כמאמן דיאלוגים בסדרות "All That" ו"המופע של אמנדה", באחרונה כיכב בל מ-1999 ל-2002.

בריאן פק נעצר ב-2003 בעקבות יותר מ-12 אישומים הקשורים להתעללות מינית בקטינים. ב-2004 הוא הורשע במעשים מגונים בקטין אחד ובקיום מין אוראלי בקטין אחר. זהותם של הקורבנות במעשים בהם הורשע לא פורסמה, ובל לא פירט את אופי ההתעללות שחווה. הוא צפוי לעשות את זה בתכנית התחקירים שתשודר בהמשך החודש. פק נידון ל-16 חודשי מאסר.

הסדרה הדוקומנטרית שידרה פרומו שבה נראה בל (צפו מעל) ובהודעה לעיתונות שלה נמסר: "כוכב ניקולודיאון לשעבר, דרייק בל, ישתף לראשונה בפומבי את סיפור ההתעללות שחווה מבריאן פק, מאמן הדיאלוגים שלו לשעבר שהורשע ב-2004 על פשעיו נגד דרייק". הסדרה תכלול ארבעה פרקים שיחשפו את תנאי העבודה הרעילים בתכניות ילדים בשנות התשעים ותחילת שנות האלפיים, במיוחד אלו עליהן היה חתום המפיק והיוצר דן שניידר. היא תשודר ב-17 וב-18 במרץ בערוץ האמריקאי Investigation Discovery, ובקרוב תשודר בארץ בערוץ דיסקברי פלוס של yes.

באוגוסט 2020 חברתו לשעבר של דרייק בל טענה כי הוא התעלל בה מילולית ופיזית במהלך מערכת יחסית בת שלוש שנים שניהלו בסוף שנות האלפיים. היא גם האשימה את בל בהתנהגות בלתי הולמת כלפי נערות. בל הכחיש את ההאשמות. ביוני 2021 בל נעצר בקליבלנד, אוהיו, באשמה למערכת יחסים עם בת 15. נטען שבזמן שבל היה בן 31 הוא שלח לקטינה "הודעות בלתי הולמות" ברשתות החברתיות. בל הודה באשמה. ביולי 2021 המתלוננת, אז בת 19, הופיעה בפומבי והאשימה את בל בתקיפה מינית כשהייתה קטינה. בל נידון לשנתיים מאסר על תנאי ועבודות שירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully