וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה נזפה במעריץ שהמשיך לשבת במופע - ואז קלטה שהוא על כיסא גלגלים

עודכן לאחרונה: 10.3.2024 / 14:43

במהלך ההופעה בארצות הברית פנתה לקהל הנלהב ונזפה באחד המעריצים שממשיך לשבת בכיסאו במקום לשבת ולרקוד. לאחר שהתקרבה אליו כדי לשמוע מה הוא משיב לה, קלטה שהמעריץ הוא נכה ויושב על כיסא גלגלים: "מתנצלת. אני שמחה שאתה במופע"

מדונה התנצלה בפני הקהל/לפי סעיף 27 א

מלכת הפופ עושה פדיחות: במהלך ההופעה בארצות הברית פנתה לקהל הנלהב ונזפה באחד המעריצים שממשיך לשבת בכיסאו במקום לשבת ולרקוד. "מה אתה יושב שם?!", קראה לעברו. לאחר שהתקרבה אליו כדי לשמוע מה הוא משיב לה, קלטה שהמעריץ הוא נכה ויושב על כיסא גלגלים. היא מיד התנצלה: "אה, אוקיי, זה לא פוליטיקלי קורקט. אני מתנצלת על זה ואני שמחה שאתה במופע".

לפני שלושה שבועות מעדה מלכת הפופ על הבמה בהופעה שקיימה בסיאטל - אך למרות זאת היא קמה והמשיכה לשיר כמו מקצוענית. התקרית אירעה כשנפלה מכיסא שנגרר על ידי רקדן. הרקדן עצמו מעד, הפיל את מדונה איתו - והיא "נמרחה" על הרצפה באולם לעיני רבבות האנשים בקהל. התגובות ברשתות החברתיות לא איחרו לבוא ובין השאר נכתב על הרקדן שמה שיזכרו לו זה "שהוא זה שהפיל את מדונה". עוד כתבו: "מישהו הולך להיות מפוטר היום", "לפחות היא צחקה מזה".

צפו בשיחה עם המעריץ ה"יושב":

באוקטובר פתחה מדונה את סיבוב ההופעות שלה "The Celebration Tour", שנדחה עקב זיהום חיידק חמור שהוביל אותה לאישפוז. בהופעתה ב-O2 בלונדון שיתפה את הקהל בתחושותיה הקשות בעקבות הסבל במזרח התיכון בעקבות מלחמת עזה. היא קראה למעריצה להתאחד ב"אור ואהבה" כדי לעזור להביא שלום.

הזמרת בת ה-65 אמרה לקהל: "כולנו באים מאהבה, וחשוב לדעת את זה עכשיו כי יש הרבה דברים ממש מטורפים שקורים בעולם, שכל כך כואב לראות אותם. כולנו סובלים מצפייה במה שקורה בישראל ובפלסטין. זה שובר את הלב שלי לראות ילדים סובלים, בני נוער סובלים, זקנים סובלים. כל זה מרסק את הלב".

מדונה. Frazer Harrison, GettyImages
מדונה/GettyImages, Frazer Harrison

"למרות שהלבבות שלנו שבורים", הוסיפה מדונה, "את הרוח שלנו אי אפשר לשבור. כולנו ביחד אנשים חזקים מאוד. אנחנו יכולים להתאחד בחושך וברוע או להתאחד במקום של אור ואהבה. ואם הייתה לכולנו את התודעה הקולקטיבית הזאת, אנחנו יכולים לשנות את העולם ולהביא שלום, לא רק למזרח התיכון אלא לכל העולם".

כבר בתחילת המלחמה מדונה שיתפה את עוקביה בתחושותיה הקשות. "מה שקורה בישראל מזעזע", כתבה אז. "שובר את הלב לצפות בכל המשפחות האלה, בעיקר ילדים, עוברים התעללות ונרצחים ברחובות. ליבי עם ישראל, עם הבתים והמשפחות שנהרסו, על הילדים שנרצחו. אני מתפללת עבורכם, ליבי אתכם".

  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully