וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי כמעט שלושה עשורים: דידי הררי עובר תחנת רדיו

עודכן לאחרונה: 12.3.2024 / 16:24

אחרי שתכניתו לא חזרה לרדיו מאז המלחמה, דידי הררי עוזב את 103FM ועובר לרדיו תל אביב, בה ישמש כמנכ"ל. מינוי הררי, המזוהה כמקורב לנתניהו, מתרחש שנה לאחר ביטול תכניתה של עינב גלילי על רקע על התבטאויותיה נגד המהפכה המשפטית

דידי הררי. 103fm
דידי הררי/103fm

אחרי כמעט 30 שנה, דידי הררי עוזב את רדיו 103FM ועובר לנהל את רדיו תל אביב. הררי צפוי להיכנס לתפקידו ב-1 באפריל. הוא הצטרף ל-103 לאחר שעזב את רשת ג' ב-1995 והגיש בה את התכנית "דידי לוקאלי". תוכניתו של הררי ירדה עם תחילת המלחמה מהאוויר.

"אנחנו שמחים לבשר על מינוי דידי הררי כמנכ"ל התחנה", הודיעו היום מנהלת התכניות ומנהלת הכספים של התחנה בהודעה ששלחו לעובדיה, "זאת הייתה שנה מלאה בשינוים ואנחנו מאמינות שהמינוי יסייע ליציבות וחזרה לשגרה ככל האפשר. דידי יתחיל רשמית ב-1 באפריל אבל ודאי תראו אותו מסתובב בתחנה בימים הקרובים. זרקו מילה טובה וחיוך".

מרדיו 103 נמסר: "מודים לדידי הררי על 29 שנות שידור, ומאחלים לו הצלחה בדרכו החדשה".

מינויו של הררי, המזוהה כמקורב לראש הממשלה נתניהו, מגיע לאחר כשנה שתוכנית הבוקר של עינב גלילי ואור ישראלי בוטלה. בשיחה עם "הארץ" לפני שנה אמרה גלילי שהמהלך נעשה באופן פתאומי וחריג על רקע ביקורת בתחנה על התבטאויות פוליטיות שלה מהתקופה האחרונה, בין השאר נגד המהפכה המשפטית. גלילי מתחה לפני שנה בתכנית "פגוש את העיתונות" בקשת 12 ביקורת חריפה נגד המהפכה המשפטית ואמרה כי "אלימות לרוב הולכת מהימין שמאלה" וכי "אנחנו כבר לא דמוקרטיה", וסיפרה אז ל"הארץ" כי כשבועיים לאחר שנסגרו עקרונות הארכת החוזה שלה בתחנה, "העירה לי המנכ"לית החדשה, קרן גונן, שהייתי 'לוחמנית' ב'פגוש את העיתונות', והיום התבשרתי במפתיע על הורדת התוכנית מבלי שעורבו בתהליך אנשי התוכן. ייתכן שאין קשר. מאחלת הצלחה לרדיו תל אביב בשמירה על חופש התקשורת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully