וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנית זוכת פרס אמי פתחה OnlyFans לרגליים שלה

7.4.2024 / 0:10

כוכבת הסדרה "טפרים" והסרט "בלשים בע"מ", קארוצ'ה טראן, פתחה עמוד OnlyFans בו היא משתפת תמונות של כפות רגליה - עבור מי שיש לו פטיש לזה ומוכן לשלם בהתאם. מעריציה נחרדו מההחלטה

קרוצ'ה טראן מתאמנת/karrueche

לא נראה שחסר לקארוצ'ה טראן עבודה. היא הופיעה בלא מעט סדרות, כמו בסדרת הדרמה האמריקאית "המפרץ" ובתפקיד ראשי בסדרת הקומדיה Claws (טפרים) וכן השתתפה בסרט המצליח "בלשים בע"מ" לצד השחקנים ראסל קרואו וראיין גוסלינג. היא אפילו זכתה בשנים האחרונות ב-3 פרסי אמי לבידור בשעות היום - גם כשחקנית וגם כמפיקה. לכן מעריציה לא הבינו מה הניע אותה לנסות להרוויח כסף מפרסום תמונות של כפות הרגליים שלה באתר תוכן למבוגרים בלבד.

השחקנית בת ה-35, שעלתה לכותרות לזמן מה בזכות הקשר שלה עם כריס בראון, שיתפה לאחרונה שפתחה עמוד OnlyFans לרגליים שלה. טראן שיתפה את הקישור לעמוד לצד תמונה של רגלה השמאלית בנעל עקב peep-toe כסופה מטאלית. היא צברה מהר מאוד קהל מעריצים שמוכן לשלם 24.99 דולרים בחודש עבור צפייה ברגליים שלה.

הפרופיל שלה באתר נקרא "הרגליים של קארוצ'ה" והוא נפתח בתמונת באנר ענקית של רגליה היחפות מכוסות בחול בחוף הים, עם צמיד זהב סביב קרסול אחד. הביוגרפיה של טראן באתר מבטיחה "ועוד רגליים בלבד!".

זה היה צפוי שחלק גדול מהעוקבים שלה יתהה מדוע בחרה לצעוד במסלול הזה. "חשבון הבנק במינוס?", שאל אחד ואחר הוסיף: "סימן נוסף למיתון הגיע זה עתה". שלישי שאל: "האינפלציה הגיעה גם אליך, אה?". כמובן שהיו גם כאלה שאהבו את העמוד: "לעזאזל צ'ה, יש מצב שאני הולך על זה", כתב אחד ואחר הוסיף: "אני נרשם עכשיו בפעם הראשונה בהיסטוריה". צופה נוסף כתב: "אני מתערב שהיא משיגה מיליון מנויים רק מהרגליים היפות שלה".

עוד שחקניות שעשו הסבה
כוכבת "הסופרנוס" נטשה את הוליווד כדי למכור תמונות עירום

נחשף הג'וב הנועז והשערורייתי החדש של כוכבת "ילד פוגש עולם"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

בפוסט שנמחק מאז, טראן הגיבה לכמה מהתגובות שקיבלה: "LOL על כל ההערות בנוגע לאונליפאנס. אני לא בפשיטת רגל... זה פשוט רק מהלך חכם. פטיש רגליים הוא הפטיש מספר אחד בעולם. אין שום דבר מיני בעמוד שלי. זה רק רגליים ואם אנשים מוכנים לשלם, אז מה הבעיה?".

Page Six של הניו יורק פוסט דווח שטראן הודיעה שתתרום חלק מהרווחים שלה מ-OnlyFans לארגוני צדקה בלוס אנג'לס, והוסיפה: "יש לי צוות שעוזר עם העמוד, אז הם יוכלו גם להתפרנס מזה. יש סטיגמה סביב אונליפאנס אבל יש שם גם שפים, מוזיקאים, מדריכי יוגה וכו'".

בשבועות האחרונים, האקס של טראן, כריס בראון, הראה את תמיכתו בה ברשת, כשעשה לייק לכמה מתמונות האינסטגרם האחרונות שלה בזמן שהמעריצים שיערו שהוא "עדיין מאוהב" בחברתו לשעבר. צו ההרחקה שלו מהשחקנית נותר תקף רק עד 2022 לאחר שהשניים נפרדו ב-2015. הדברים הגיעו לקצם כשלטראן נודע שהוא הביא לעולם ילד עם דוגמנית אחרת כשהשניים היו ב"הפסקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully