וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת "הסופרנוס" דראה דה מתאו נטשה את הוליווד כדי למכור תמונות עירום ב-OnlyFans

7.9.2023 / 0:06

השחקנית שגילמה את אדריאנה לה סרבה ב"הסופרנוס" כבר בת 51 והיא גרמה למעריצים להשאר עם פה פעור כשהציגה את הקריירה החדשה שלה - בסט הלבשה תחתונה זעיר היא מוכרת את תמונות העירום שלה תמורת 60 ש"ח בחודש

הפתיח של "הסופרנוס"/HBO

כוכבת "הסופרנוס", דראה דה מתאו בת ה-51, העניקה למעריצים שלה הצצה לתוכן פרובוקטיבי במיוחד אותו יוכלו לראות אם יבקרו בעמוד ה-OnlyFans החדש שלה, תחת הכותרת: "הסופורנוס" (הסו-פורנו-ס).

דה מתאו הפכה לכוככבת לאחר שגילמה את אדריאנה לה סרבה בסדרת הלהיט "הסופרנוס" בין 1999 ל-2006 וזכתה בפרס אמי לשנת 2004 על הופעתה בסדרת הלהיט. תפקידים בולטים נוספים שלה כוללים את ג'ינה טריביאני בסדרת הבת של חברים "ג'ואי", וונדי קייס בסדרה "ילדי האנרכיה" אנג'י בולן בסדרה "עקרות בית נואשות" והבלשית טס נזריו בסדרה "גוונים של כחול" ולאחרונה ניתן היה לראות אותה בסדרה "Paradise City".

אבל כל התהילה וההצלחה לא הספיקו לה כנראה והכוכבת השיקה חשבון של תמונות עירום ב-OnlyFans המציע מנוי ב-15 דולרים (כ-60 שקלים) לחודש עבור המעריצים שלה. השחקנית נעזרה באינסטגרם כדי לקדם את העמוד החדש שלה באתר שידוע בעיקר בתוכן המיני הנועז שהוא מציע לנרשמים. בתמונת הפרופיל של השחקנית היא נראית יושבת על מיטה כשהיא עירומה, עם סיגריה בידה. בעמוד האינסטגרם שלה יש לה 463 אלף עוקבים שהיא מאוד מקווה שלפחות מחציתם יסכימו לעקוב אחריה גם ב-OnlyFans.

זוכרים אותה ככה?

אחד הפוסטים שמקדמים את העמוד שלה כולל תמונת תקריב שלה בביקיני כחול מוקפת בלהבות. הפוסט הופיע תחת הכיתוב: "OnlyFans בשידור חי עכשיו. קישור בביו!'. הפרופיל שלה מציג אותה עירומה לגמרי במגפיים בגובה הירך ומעשנת לצד אישה אחרת שנמצאת חלקית מחוץ לפריים. תמונה נוספת בחשבון ה- OnlyFans שלה מציג אותה לובשת חולצת ביקיני מכוסה כוכבים.


עוד בנושא:
לא תאמינו איך נראית היום כוכבת "ילדת הפלא" ומה עלה בגורל חבריה
.
גזענות, בולימיה ושנאה יוקדת: הסודות האפלים של הסדרה "אלף" ומה קרה לכוכבים?

ככה היא נראית היום:

והצצה לעמוד ה-OnlyFans שלה:

היא כמובן לא הכוכבת ההוליוודית היחידה שפתחה קריירה משנית בתור דוגמנית עירום באתר השנוי במחלוקת. קדמו לה בלה ת'ורן, דניס ריצ'ארדס וכרמן אלקטרה שאמרה על החשבון שלה באתר שבזכותו "הפכתי למנהלת הקריאטיבית של עצמי, לסטייליסטית שלי, לבעלת חזון משלי. זה אתה אחד על אחד עם המעריצים, אז הם יכולים לבקש מה שהם רוצים ואני אוהבת את זה. אף אחד לא אומר לך מה לעשות. אני הבוסית של עצמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully