וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיטב שרמן, פיינליסטית "הכוכב הבא", מוציאה שיר המוקדש לחברה עידן שתיוי השבוי בעזה

עודכן לאחרונה: 20.3.2024 / 10:52

שרמן, שהגיעה למקום השלישי בעונה התשיעית של "הכוכב הבא", מוציאה שיר חדש שכתבה והלחינה עם תום פטרובר (היהודים), ומקדישה אותו לחברה עידן שתיוי ששבוי ברצועת עזה, הכולל את המילים: "ואיזה פחד אלוהים להישאר לבד/ מה אם לא אוהב יותר שוב אף אחד". האזינו

מיטב שרמן. אור דנון,
מיטב שרמן/אור דנון

הזמרת מיטב שרמן, שהגיעה למקום השלישי בגמר העונה התשיעית של "הכוכב הבא", מוציאה שיר חדש שכתבה והלחינה עם תום פטרובר (היהודים), ומקדישה אותו לחברה עידן שתיוי ששבוי ברצועת עזה. לאחר ה-7 באוקטובר, שתיוי בן ה-28 מפתח תקווה הוגדר תחילה כנעדר, וכעבור 90 ימים, בינואר, עדכן דובר צה"ל כי הוא מוגדר כחטוף ברצועת עזה. השיר, "נקודת ההתחלה" שמו, כולל את המילים: "חזרתי לנקודת ההתחלה/ וכמה שקשה לי לבקש עזרה/ המון כעס הצטבר/ וזה לא עוזר לי/ כלום לא עוזר לי/ ואיזה פחד אלוהים להישאר לבד/ מה אם לא אוהב יותר שוב אף אחד/ אף אחד/ ואני ככה כבר שנים/ איזה פחד אלוהים".

"כשכתבתי את 'נקודת ההתחלה', לא הייתי צריכה להתאמץ יותר מידי כדי לכתוב אותו, בשונה משירים אחרים", מסרה שרמן. "המילים פשוט ישבו לי בראש, חיכו שאתפוס עט ואקיא אותן החוצה. השיר נכתב לפני יותר משנה ואחרי ה-7 באוקטובר משמעות השיר השתנה בהרבה מובנים. זכיתי לעבוד עם תום פטרובר, אליל הרוק הישראלי, שכל דקה איתו היא מתנה. את השיר הפיק ניר מימון שאני כל-כך אוהבת מכל הבחינות. אני מקדישה את השיר לחזרתו של חבר שיש לו יותר מחדר אחד בליבי - עידן שתיוי, שעדיין שבוי בעזה ובכל יום אני מתפללת לראות ולשמוע אותו. אמן". האזינו (מעל).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully