וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן צ'אנס פרדומו, כוכב "סברינה" ו"דור ה-V", מת בגיל 27

עודכן לאחרונה: 31.3.2024 / 9:37

השחקן הבריטי-אמריקאי צ'אנס פרדומו נהרג בגיל 27, כך מסרו נציגיו. "התשוקה שלו לאמנויות והתיאבון שאינו יודע שובע לחיים הורגש על ידי כל מי שהכיר אותו, והחום שלו יימשך בתוך אלה שאהב יותר מכל", נמסר מטעמם

השחקן צ'אנס פרדומו. David M. Benett/Dave Benett/Getty Images, GettyImages
השחקן צ'אנס פרדומו/GettyImages, David M. Benett/Dave Benett/Getty Images

השחקן צ'אנס פרדומו, שגילם את אנדרה בסדרת הלהיט "דור ה-V", ואת אמברוז ספלמן בסדרת "הרפתקאותיה המצמררות של סברינה", נהרג בתאונת אופנוע ביום שישי, כך מסרו נציגיו לכלי התקשורת בארצות הברית. הוא היה בן 27. לא נפגעו אנשים נוספים בתאונה.

"התשוקה שלו לאמנויות והתיאבון שאינו יודע שובע לחיים הורגש על ידי כל מי שהכיר אותו, והחום שלו יימשך בתוך אלה שאהב יותר מכל", מסרו נציגיו. "אנו מבקשים לכבד את רצונם של בני המשפחה בפרטיות בעודם מתאבלים על אובדן בנם ואחיהם האהובים".

פרדומו נולד בלוס אנג'לס וגדל בסאות'המפטון, אנגליה. הוא היה מועמד לבפט"א על משחקו בתפקיד הראשי בסרט הטלוויזיה של ה-BBC מ-2018, "Killed by My Debt". פריצתו הגדולה הגיעה בחידוש של נטפליקס לקורותיה של המכשפה הצעירה סברינה. הוא גילם שם את אמברוז השנון, בן דודה של הגיבורה בכיכובה של קירנן שיפקה, לאורך חייה של הסדרה. לאחר מכן גילם את דמותו של לנדון גיבסון בשלושה מתוך ארבעת סדרת הסרטים הרומנטיים "אחרי ש...", לצד ג'וזפין לנגפורד והירו פיינס טיפין.

השחקן צ'אנס פרדומו עם קאסט הסדרה "הרפתקאותיה המצמררות של סברינה". Emma McIntyre/Getty Images for Netflix, GettyImages
השחקן צ'אנס פרדומו עם קאסט הסדרה "הרפתקאותיה המצמררות של סברינה"/GettyImages, Emma McIntyre/Getty Images for Netflix
השחקן צ'אנס פרדומו בסדרה "דור ה-V". Brooke Palmer/Prime Video,
השחקן צ'אנס פרדומו בסדרה "דור ה-V"/Brooke Palmer/Prime Video

בשנה האחרונה נמנה עם הקאסט המרכזי ב"דור ה-V" של אמזון פריים וידאו, סדרת בת ללהיט הענק "הבנים", שהפכה ללהיט גדול בפני עצמה. הסדרה עקבה אחר מספר גיבורי על הלומדים בתיכון המיועד להם, ומגלים שמתחת לפני הקרקע שוכנים סודות שמסכנים אותם. פרדומו גילם את אנדרה הפופולרי, שבכוחו לכופף מתכות, ויחד עם חבריו מסתבך בכל הקנונייה האופפת אותם. הפקת העונה השנייה של הסדרה עוד לא החלה, וכעת היא תידחה לנוכח מותו של השחקן.

"אנחנו לא ממש יכולים לקלוט את זה", נמסר מטעם מפיקי הסדרה. "לאלו מאיתנו שהכירו אותו ועבדו איתו, צ'אנס תמיד היה מקסים וחייכן, כוח טבע נלהב, פרפורמר מוכשר להפליא, ויותר מכל דבר אחר, פשוט אדם מאוד אדיב ומקסים. אפילו לכתוב עליו בזמן עבר לא הגיוני. אנחנו כל כך מצטערים עבור משפחתו של צ'אנס, ומתאבלים על אובדן חברנו ועמיתנו. חבקו את יקיריכם הלילה".

מאולפני MGM וסוני, שמפיקים בצוותא את "דור ה-V", נמסר: "כל משפחת 'דור ה-V' הרוסה ממותו הפתאומי של צ'אנס פרדומו. אנו שולחים בתקופה קשה זו את מחשבותינו ותמיכתנו למשפחתו של צ'אנס ולכל מי שאהב אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully