וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדעון אוקו עובר משישי לשבת, מעיין אדם וחיים אתגר יחליפו אותו בשישי

עודכן לאחרונה: 3.4.2024 / 19:35

העיתונאי והמגיש ייפרד משידור מהדורת שישי ויוחלף על ידי חיים אתגר ומעיין אדם, שיגישו במשותף החל מיום שישי הבא בין השעות ארבע אחר הצהריים לשש, בשידור חי מאולפני הרצליה. גדעון אוקו יקבל רצועה חדשה בת שעה ביום שבת לפני "פגוש את העיתונות"

מעיין אדם בוכה בסטורי על שפספסה את צעדיה הראשונים של בתה תבור/מסך אינסטגרם maayanadam

העיתונאי והמגיש גדעון אוקו ייפרד משידור מהדורת שישי בחמש בחדשות 12. הוא יוחלף על ידי חיים אתגר ומעיין אדם, שיגישו במשותף החל מיום שישי הבא (12) בין השעות ארבע אחר הצהריים לשש, בשידור חי מאולפני הרצליה. התכנית תשודר אחרי גלית ואילנית ולפני אופירה ולוינסון בקשת 12.

לוואלה! תרבות נודע כי גדעון אוקו יקבל במקום זאת רצועת אקטואליה חדשה בת שעה ביום שבת לפני "פגוש את העיתונות".

אוקו בן ה-42 הצטרף בשנת 2007 לחברת החדשות של ערוץ 2 כעורך ומגיש מבזקי החדשות. בהמשך הגיש את המהדורה הצעירה מבית חדשות 12 בערוץ זום ואת "תוכנית חיסכון" שהוא ממשיך להגיש לסירוגין עם קרן מרציאנו. אוקו ממשיך להגיש בחדשות 12. בנוסף הוא מגיש ב-103FM.

חיים אתגר מגיש בקשת את התכניות "חשיפה" ו"המתחזים". מעיין אדם הצטרפה לקשת ב-2018, תחילה כמגישת פינה בתוכנית "חי בלילה" וכפאנליסטית בתוכנית "חדשות הבוקר". היא הגישה גם את התכנית "מדברות על זה" בחדשות 12. בנוסף, השתתפה בעונה השמינית של "רוקדים עם כוכבים", בה העפילה לגמר וסיימה במקום השלישי, ובשנה שעברה השתתפה בתוכנית "המטבח המנצח VIP" עם אמה, יונה. אחותה הקטנה, מפל אדם, נרצחה במסיבה ברעים בטבח ב-7 באוקטובר 2023. מעיין כתבה לזכרה את השיר "מפל".

חיים אתגר וגדעון אוקו. קשת 12, צילום מסך
חיים אתגר וגדעון אוקו/צילום מסך, קשת 12

לפני כשבוע שיתפה מעין אדם שלמרות הרצון העז שלה להנחות את טקס הדלקת המשואות השנתי, בקשתה נשקלה אך לא התקבלה: "בער לי להנחות את טקס המשואות השנה, בערה של ממש", כתבה בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה. "האמנתי שאחרי מה שעברנו אוכל לסמל משהו כשאעמוד שם בחודש תשיעי - לאויבנו, לעצמנו, ולה".

אושיית הרשת המשיכה וחיזקה: "עם ישראל חי ויפה, וקשה לו, והוא מתמודד בצורה מעוררת השראה. לא מנצחים בלי רוח קרב ויום העצמאות זה משב הרוח. אני אצפה בטקס מהבית במקום להביט לשמיים מהר הרצל כפי שדמיינתי, בתקווה שהיא תהיה גאה בי גם על הספה. אשיר את התקווה חזק ואבכה עד שיכאבו לי העיניים. "כי כמו כל משפחות החטופים וכל משפחה שכולה, הייתי עוברת עכשיו לאוגנדה תמורת מפל חזרה. ישראל היא מה שנשאר אחרי שאיבדנו הכל, לא נאבד גם אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully