וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיט הרינגטון חושף: סדרת ההמשך של "משחקי הכס" על ג'ון סנואו ירדה מהפרק

11.4.2024 / 9:37

השחקן קיט הרינגטון, שגילם את ג'ון סנואו בסדרת הלהיט של HBO, חשף כי סדרת ההמשך המתוכננת ירדה בשלב הזה מהפרק. "הם לא מצאו את הסיפור הנכון לספר", אמר הרינגטון

"בית הדרקון" - טריילר ארוך/HBO

סדרת ההמשך של "משחקי הכס" העוסקת בג'ון סנואו כבר לא נמצא בפיתוח פעיל ב-HBO, כך חשף קיט הרינגטון בריאיון עם האתר Screen Rant. הסיבה: "הם לא מצאו את הסיפור הנכון לספר", כדבריו.

"מעולם לא דיברתי על זה, כי זה היה בפיתוח. לא רציתי שידלוף החוצה שזה בפיתוח, ולא רציתי שאנשים יתחילו לפתח תיאוריות, להתרגש או לשנוא את הרעיון, כשזה אולי לעולם לא יקרה. כי בפיתוח מסתכלים על כל זווית ורואים אם זה שווה את זה", אמר הרינגטון. "וכרגע, זה לא. נכון לעכשיו, זה לא על השולחן, כי כולנו לא מצאנו את הסיפור הנכון לספר, משהו שכולנו התרגשנו ממנו מספיק. אז החלטנו להניח את הכלים לעת עתה. אולי תהיה תקופה בעתיד שבה נחזור אליו, אבל כרגע לא".

ביוני 2022 דיווח ההוליווד ריפורטר שסדרת בת נוספת של "משחקי הכס" נמצאת בשלבי פיתוח, ובניגוד לקודמות שחוזרות אחורה בזמן לאירועים קודמים בווסטרוז, זו דווקא צפויה להמשיך את עלילות אחד מגיבורי הסדרה המקורית. כבר אז דווח שהרינגטון הסכים להשתתף במידה שהסדרה תצא לפועל. השחקן היה מועמד פעמיים לאמי על גילומו של הגיבור שנאבק לשמור על הערכים האציליים של משפחתו בעולם אכזרי. תפקידו של הרינגטון היה אחד התובעניים בסדרה, ועל פי רוב צולם בתנאי שלג, קור ולילה, מה שאמור היה לקרות שוב גם בסדרת ההמשך.


סדרות מומלצות החודש בטלוויזיה: כל מה ששווה לראות

מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

משחקי הכס עונה 8 פרק 6, הפרק האחרון בסדרה. HBO,
לא הצליחו לפצח את הסיפור. קיט הרינגטון, "משחקי הכס"/HBO

"משחקי הכס" שודרה במשך שמונה עונות בהצלחה אדירה, בין השנים 2011 ל-2019. מאז שהסתיימה, HBO עובדת על מספר סדרות בת המתרחשות בעולמה, כולם כאלה שעלילתם מתרחשת שנים רבות לפני זו של הסדרה המקורית. הראשונה שבהן, "בית הדרקון", עלתה ב-2022 וזכתה להצלחה גדולה. בסוף 2025 צפויה להגיע סדרת בת שנייה, ששמה כרגע הוא "האביר משבע הממלכות: האביר הלא משוח" ("A Knight of the Seven Kingdoms: The Hedge Knight").

"האביר" מבוססת על סדרת נובלות מצליחה של ג'ורג' ר"ר מרטין, מחבר הספרים שכל הסדרות מבוססות עליהם, ובמרכזה הרפתקאותיהם של דאנק ואג - האביר סר דאנקן הגבוה ועוזרו הנאמן. עלילת הספרים והסדרה מתרחשת כתשעים שנים לפני עלילת "שיר של אש ושל קרח" ו"משחקי הכס", בשלב שבו מלך משושלת טארגאריין עדיין יושב על כס הברזל, ואמנם הדרקונים כבר נכחדו אבל עוד קיימים אנשים שזוכרים את קיומם. השבוע בישרה HBO על הליהוקים לשני התפקידים הראשיים בסדרה: פיטר קלאפי ודקסטר סול אנסל.

סדרה נוספת ל"משחקי הכס" צפויה לעסוק במסע הכיבוש של אאיגון טארגאריין הראשון ואחיותיו-נשותיו, שהגיעו על גב דרקוניהם וכבשו שש מתוך שבע ממלכות ווסטרוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully