וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מוזיקאי צעיר ומוכשר": הפרגון חסר התקדים של אלטון ג'ון למרגי

עודכן לאחרונה: 12.4.2024 / 20:39

מרגש: אגדת הרוק בירך באינסטגרם שלו את זמר הפופ הישראלי, שהסינגל הבינלאומי שלו, "Cry", מצטט את הקלאסיקה "Goodbye Yellow Brick Road"

יהונתן מרגי במסיבת עיתונאים בזום לרגל הוצאת EP (מיני אלבום) בינלאומי, פברואר 2024/מערכת וואלה

נדיר לראות בימים אלה פרגון מהעולם לאמנים ישראלים, על אחת כמה וכמה כשהוא בא מסמל עצום של תרבות הפופ הבינלאומית. והנה, אגדת הרוק אלטון ג'ון העלה היום (שישי) לעמוד האינסטגרם שלו תמונה עם הכוכב הישראלי מרגי, ותיאר אותו כ"מוזיקאי צעיר ומוכשר". הרקע לדברים הוא הסינגל הבינלאומי של מרגי, שמצטט את אחת הקלאסיקות הגדולות של ג'ון.

"היה תענוג לפגוש לאחרונה את מרגי, שהסינגל החדש שלו, 'Cry', מדמיין מחדש את 'Goodbye Yellow Brick Road'. מוזיקאי צעיר ומוכשר, בהצלחה עם הסינגל!", כתב ג'ון. השניים נפגשו במסיבת האוסקר השנתית של הזמר הוותיק בלוס אנג'לס.

הבלדה "Cry" יצאה כסינגל ראשון מתוך מיני אלבום שני באנגלית של מרגי, שייקרא "Shadows of Blue" ויכלול חמישה שירים, דרך חברת יוניברסל מיוזיק במסגרת הלייבל של חיים סבן. השיר נכתב והולחן על ידי מרגי בשיתוף עם ברנדין ברנט ודור דניאל, והזמר גם חתום עליו כמפיק מוזיקלי לצד איתי חרובי ויונתן לינב.

בשיחה עם וואלה לרגל צאת הסינגל, סיפר מרגי: "אנחנו עובדים יד ביד על הפרויקט עם חיים סבן. אני זוכר שבאחת הפעמים שהגעתי אליו הביתה לפגישה, שמענו מוזיקה והקשבנו לשיר 'Goodbye Yellow Brick Road' של אלטון ג'ון. היה לו סיפור יפה ומרגש על ההיסטוריה שלו עם השיר הזה ועל חברת התקליטים בצרפת ואיפה הוא פגש את השיר הזה. עלה רעיון להשתמש במנגינה הזאת לשיר בינלאומי שלי. לא עשיתי דבר כזה לפני אף פעם וזה הדליק אותי נורא. מוזיקה זה כמו ריח של אוכל שמזכיר לך את אמא שלך. אתה יכול לזכור סיטואציה מאוד ספציפית שקרתה לך כששמעת את השיר בפעם הראשונה. למיליוני אנשים בעולם יש את זה גם עם השיר הזה".

"יום למחרת היה לי סשן ראשון עם דור דניאל, שחי פה באל-איי, והבאתי מיד את הרעיון הזה לשולחן, עוד לפני שידענו אם אנחנו יכולים להשתמש בשיר. בהמשך, לא אשכח את היום הזה שהתעוררתי למייל שבו אלטון ג'ון עצמו מאשר, כותב שהוא שמע את השיר, ואיזה שיר פשוט ויפה ואיזה זמר מקסים. זאת הייתה שמחה ענקית והתרגשות גדולה", סיפר לוואלה. "אלטון נתן את ברכתו. בדרך כלל לא רק שמבקשים הרבה כסף אלא אחוזים בתוך השיר. אלטון ג'ון לקח אחוזים מאוד נמוכים. הוא באמת האמין בזה. הוא פשוט אהב את זה, בצורה אמיתית. זו עוד סיבה שכל כך התרגשנו. זה פאקינג אלטון ג'ון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully