וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל המתקפה של איראן? ישראל מטפסת בטבלאות ההימורים של האירוויזיון

עודכן לאחרונה: 15.4.2024 / 14:21

אחרי פרק-זמן ארוך למדי שבו שהה השיר הישראלי לאירוויזיון "הוריקן" במקום התשיעי בטבלאות ההימורים לזכייה באירוויזיון - הוא טיפס אתמול למקום השמיני. במקביל פורסמו השירים הכי נצפים ביוטיוב הרשמי של האירוויזיון כשעדן גולן שלנו נמצאת במקום השלישי

הזמרת עדן גולן, נשיא המדינה יצחק (בוז'י) הרצוג ורעייתו, מיכל הרצוג/וידאו: צלם אבי קנר, מקליט אורי בוזגלו; סטילס: חיים צח, לע"מ

אחרי פרק-זמן ארוך למדי שבו שהה השיר הישראלי לאירוויזיון "הוריקן" במקום התשיעי בטבלאות ההימורים לזכייה באירוויזיון - הוא טיפס אתמול למקום השמיני. לא מן הנמנע שהעלייה בטבלאות ההימורים קרתה בזכות סימפטיה שזוכה לה ישראל לאחר שהותקפה על ידי איראן בלילה שבין שבת לראשון.

במקביל, עמוד אינסטגרם שמפרסם תכנים הקשורים לאירוויזיון פרסם את 10 השירים הנצפים ביותר ביוטיוב הרשמי של האירוויזיון. במקום הראשון - ובפער ענק מעל כולם - עומד השיר ההולנדי עם 18 מיליון צפיות, במקום השני - השיר השבדי עם 4.5 מיליון צפיות, ובמקום השלישי - עדן גולן עם "הוריקן" עם 4.1 מיליון.

עדן גולן בהופעת בכורה של השיר "hurricane" שייצג את ישראל באירווזיון . 10 במרץ 2024. רונן פדידה, אתר רשמי
עדן גולן בהופעת בכורה של השיר "hurricane" שייצג את ישראל באירווזיון . 10 במרץ 2024/אתר רשמי, רונן פדידה

בשבוע שעבר פרסם איגוד השידור האירופי, האמון על הפקת האירוויזיון, הודעה יוצאת דופן הנוגעת להשתתפות ישראל בתחרות על רקע מלחמת עזה. בהודעה, הוא הבהיר שההחלטה על השתתפות מועמדים בתחרות היא בידי איגוד השידור האירופי בלבד ולא בידי מתמודדים אחרים, והביע התנגדות ברורה להתעללות או הטרדה של מתמודדים, ברשת או מחוצה לה. ייתכן שפרסום ההודעה הושפע מהאיומים שמופנים כלפי נציגת ישראל לאירוויזיון עדן גולן, כפי שנחשף בוואלה! סלבס, או ממתקפת הטרור הקשה במוסקבה במרץ והחשש הגובר מאיומי טרור באירוויזיון.

בהודעה שפרסמו ברשתות נכתב: "איגוד השידור האירופי מזהה את הרגשות העזים שעוררה תחרות האירוויזיון השנה ואת הוויכוח המתוח שנוצר בעקבות השתתפות ישראל. אנחנו רוצים להדגיש שכל החלטה בנוגע להשתתפות היא באחריות הגופים המנהלים של איגוד השידור האירופי, ולא של אמנים אינדיבידואליים".

"אנו מתנגדים בתוקף לכל צורה של התעללות או הטרדה המופנית למשתתפים, באופן מקוון או לא מקוון, ומחויבים לטפח סביבה בטוחה, מכבדת ומכילה. אנו דוגלים בדיאלוג בונה ובתמיכה באמנים, המדגישים את משימת התחרות להתאחד על ידי מוזיקה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

החודש נפתחו אירועי הטרום-אירוויזיון, שבמסגרתם אמנים רבים מהמדינות המשתתפות תרים באירופה, חלקם לא מהססים להופיע עם הסיכה האדומה שקוראת להפסקת אש, אך שוכחים לענוד את הסרט הצהוב שדורש את החזרת כל החטופים. בעבר גם ישראל אירחה אירועי מיני אירוויזיון דומים במסגרת "ISRAEL CALLING". השנה ישראל לא מארחת אף אחד ולא מוזמנת להתארח בשום מקום.

ההדרה של ישראל מתבטאת בין השאר בכך שהפקת האירועים שסובבים את שבוע האירוויזיון בכפר האירוויזיון ביקשה מתקליטנים שמשתתפים במסיבות לא לנגן שירי אירוויזיון ישראלים "מטעמי ביטחון". מוקדם יותר פרסמה המועצה לביטחון לאומי את אזהרות המסע לישראלים בחו"ל, שכללו התייחסות לאירוויזיון.

בסוף החודש שעבר, נציגים של תשע מדינות שישתתפו באירוויזיון פרסמו הכרזה משותפת שבה התייחסו למלחמה בין ישראל לחמאס ברצועת עזה. הנציגים - מאירלנד, פורטוגל, שוויץ, נורבגיה, בריטניה, דנמרק, סן מארינו, ליטא ופינלנד - קראו להפסקת אש מיידית ולהחזרת החטופים לישראל. את העצומה יזם כוכב הפופ הבריטי אולי אלכסנדר, שייצג את בריטניה בתחרות הזמר האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully