וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתונמי, הגרסה החרדית: הכירו את הריאליטי החדש של רשת 13

עודכן לאחרונה: 17.4.2024 / 13:24

פרסום ראשון: רשת 13 צפויה לעלות סדרת דוקו ריאליטי חדשה של שידוכים במגזר החרדי, שכוללת שדכנים מטעם התכנית ומטרתה להוביל לחתונה. בתכנית לא צפויים להשתתף שמות מוכרים, והיא תעלה בשבועות הקרובים

פרסום ראשון: רשת 13 צפויה לעלות סדרת דוקו ריאליטי חדשה של שידוכים במגזר החרדי, ויש מי שמגדיר אותה כ"חתונמי פוגשת את שטיסל", כלומר ריאליטי היכרויות עם תוכן בסגנון "חתונה ממבט ראשון" או "אהבה חדשה" - אבל למגזר החרדי בלבד, שכוללת שדכנים מטעם התכנית ומטרתה להוביל לחתונה. בתכנית לא צפויים להשתתף שמות מוכרים, והיא תעלה בשבועות הקרובים.

מרשת נמסר בתגובה: "אנחנו לא מגיבים על תוכניות בשלבי הפקה".

חתונת נכדת האדמו"ר מבעלז. בחדרי חרדים,
חתונה חרדית. אילוסטרציה/בחדרי חרדים
שטיסל. יח"צ,
ליבי שטיסל (הדס ירון) ובן דודה עקיבא שטיסל (מיכאל אלוני), לו נישאה בסדרה "שטיסל"/יח"צ

בשנה שעברה פורסם לראשונה בוואלה! תרבות על כך שסדרת ספין אוף לסדרת הלהיט "שטיסל" נמצאת בעבודה. הסדרה, הנמצאת בימים אלה בצילומים, תעלה בהמשך השנה ב-yes. כמו בסדרה המקורית, גם מאחוריה עומד יהונתן אינדורסקי, והיא תעסוק בקורותיהם של נוחעם וליבי (ששון גבאי והדס ירון) בקהילה היהודית באנטרוופן, לפני המפגש הגורלי בינם לבין שולם וקיווע. נוחעם הוא סוחר תכשיטים ויהלומים המתדפק על דלתות הקהילה, נהנה מחברת בתו ומאכילת קוגל מתוק ושרוף. ליבי מקווה להתארס בקרוב כמו בנות גילה ונוצרת בלבה חלום כמוס אחד אותו היא חוששת לחשוף, פן יהרוס את סיכוייה לחתונה. המשפחה הקטנטונת הזו סוחבת פצע טרי של נטישת אם ואישה, ולכל אחד מהם דרך התמודדות שונה. בעוד נוחעם חולם על חזרתה של אשתו היפה אל זרועותיו, מוכן לסלוח ולהכיל, ליבי מסרבת לתת לה מקום בחייה. שניהם יחד, חדורי אהבה ואמונה, מנסים להתקדם בחיים ולאפשר לחלומות להיכנס אך מבינים שהשגת אושר אחד, יגרור עצב במקום אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully