וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההצלחה הגדולה: בקרוב - סדרת ספין-אוף ל"שטיסל"

עודכן לאחרונה: 22.1.2023 / 11:42

פרסום ראשון: בימים אלה נמצאת בכתיבה סדרת ספין אוף לסדרת הלהיט "שטיסל" של yes, במרכזה יעמוד נחום (נוּחֶעם) שטיסל, אותו מגלם ששון גבאי. את הסדרה כותב יהונתן אינדורסקי, שיצר וכתב את "שטיסל" המקורי עם אורי אלון, שאינו מעורב בעשיית הספין אוף בשלב זה

שטיסל, דבל'ה גליקמן, ששון גבאי. ורד אדיר,
ששון גבאי ודבל'ה גליקמן בסדרה "שטיסל"/ורד אדיר

פרסום ראשון: סדרת ספין-אוף מסקרנת לסדרה שהפכה ללהיט בארץ ובעולם "שטיסל" של yes נמצאת בימים אלו בשלבי כתיבה. במרכז הסדרה החדשה יעמוד נחום (נוּחֶעם) שטיסל, אותו מגלם השחקן ששון גבאי. לוואלה! תרבות נודע עוד כי את הסדרה כותב יהונתן אינדורסקי, שיצר וכתב את "שטיסל" המקורית עם אורי אלון, שבשלב זה לא מעורב בעשיית הספין אוף, וחברת ההפקות היא אבוט המאירי.

השחקן ששון גבאי אישר את הפרטים. "נכון, מתכננים ספין אוף שמבוסס על נוּחֶעם, ככה אמרו לי", אומר גבאי. "אני עוד לא ראיתי אף שורה. אני נורא מתרגש מזה ושמח מזה. אני מקווה שזה יקרה ובמהרה. שמעתי שזה כרגע בכתיבה מתקדמת. בארץ ובעולם כולם שואלים אותי על עוד עונה של 'שטיסל', הייתי שמח אם תהיה עוד עונה. זאת באמת דוגמא כל כך יפה ליצירה שמדברת לכולם. דבל'ה גליקמן סיפר לי שהוא פוגש אנשים בצרפת שרואים את הסדרה, ואני פוגש אנשים שצפו בה מארצות הברית ומדרום אמריקה. גם אנשים שהם לא יהודים. ערבים מביירות צופים בזה. זו סדרה שמדברת על חתך חברתי מסויים, שמדבר לכל בני האדם. אז הייתי שמח אם תהיה עוד עונה של 'שטיסל'. ואני אשמח אם יקרה הספין אוף שמתוכנן".

מ-yes לא נמסרה תגובה.

סדרת הדרמה "שטיסל" עוסקת בקורות משפחת שטיסל החרדית, המתגוררת בירושלים, ושודרו החל מיוני 2013. יוצריה ותסריטאיה הם אורי אלון ויהונתן אינדורסקי, ובמאי הסדרה הוא אלון זינגמן. הסדרה משודרת בנטפליקס וזכתה להצלחה גדולה בעולם. לצד ששון גבאי שיחקו בה בין השאר דבל'ה גליקמן, שירה האס, מיכאל אלוני והדס ירון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully