וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: קוונטין טרנטינו החליט לגנוז את סרטו האחרון "מבקר הקולנוע"

עודכן לאחרונה: 18.4.2024 / 12:17

"מבקר הקולנוע", סרטו העשירי של הבמאי שאמור היה להיות גם האחרון בקריירה שלו, כבר עמד לפני שלבי הפקה מתקדמים. כעת, אתר דדליין מדווח שטרנטינו החליט לסגת מהפרויקט לחלוטין

קוונטין טרנטינו מתארח בפסטיבל הקולנוע הבינלאומי ירושלים במחווה למנחם גולן ז"ל ויורם גלובוס/סטילס: איתמר גינזבורג, וידאו: יח"צ

הבמאי קוונטין טרנטינו החליט לעצור את הפקת "מבקר הקולנוע", מה שאמור היה להיות סרטו העשירי והאחרון בהחלט - כך דיווח הלילה (חמישי) אתר דדליין. על פי הדיווח, הסרט המתוכנן שכבר היה בשלבי הפקה ופרטים שונים נחשפו על עלילתו - נגנז.

"The Movie Critic" אמור היה לעסוק במבקר קולנוע ששפעל בשנות השבעים. הצילומים אמורים להתחיל בסתיו הקרוב והסרט יועד לצאת לאקרנים כבר במהלך 2024. לפי התכנון, בראד פיט צפוי היה לככב בסרט, והשמועות בהוליווד דיברו על כוכבים נוספים מסרטי העבר של הבמאי. בקיץ האחרון אף דווח כי טרנטינו שואף ללהק לסרט את כוכב "ספרות זולה" ברוס וויליס, שאובחן עם דמנציה ופרש ממשחק, לתפקיד אחד אחרון. ואולם, כך אומרות השמועות, טרנטינו החליט לשכתב את התסריט לפי שההפקה נכנסה לשלבים מתקדמים - והחליט לבסוף לרדת מהפרויקט. מקורבים לבמאי אמרו לדד ליין שינה את דעתו, והחליט לנסות ללנסח מחדש את החזון לסרטו האחרון.

במשך שנים עלו ספקולציות רבות על סרטו העשירי של טרנטינו, שהכריז פעמים רבות כי יהיה זה סרטו האחרון. בין היתר דובר בעבר על סרט שלישי בסדרת "להרוג את ביל", סרט בעולם "מסע בין כוכבים" ועוד אפשרויות, שלא הבשילו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully