וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחווה מרגשת: טרנטינו רוצה ללהק את ברוס וויליס לסרטו האחרון

עודכן לאחרונה: 1.8.2023 / 17:06

לפי הדיווח בדיילי אקספרס, טרנטינו שואף לשלב את השחקן, שאובחן כחולה דמנציה ופרש ממשחק, בתפקיד קטן במה שצפוי להיות הסרט האחרון בקריירה של שניהם. אם הדבר אכן ייצא אל הפועל, מדובר יהיה באיחוד של השניים, ששיתפו פעולה גם בסרט "ספרות זולה"

קוונטין טרנטינו מתארח בפסטיבל הקולנוע הבינלאומי ירושלים במחווה למנחם גולן ז"ל ויורם גלובוס/סטילס: איתמר גינזבורג, וידאו: יח"צ

הופעה גדולה אחרונה לברוס וויליס? בתקשורת האמריקנית דווח היום (שלישי) כי הבמאי קוונטין טרנטינו שואף ללהק את השחקן, שאובחן עם דמנציה ופרש ממשחק, לתפקיד קטן בסרטו הבא והאחרון - "מבקר הקולנוע".

אם הדבר אכן ייצא על הפועל, מדובר יהיה באיחוד קולנועי מרגש של השניים, ששיתפו פעולה בעבר בסרטן הפולחן של טרנטינו, "ספרות זולה". כעת הם עשויים להיפגש במה שיהיה הסרט האחרון בקריירה של כל אחד מהם, לאחר שהבמאי הבהיר כי אין בכוונתו לביים סרטים נוספים בהמשך.

ואולם, לפי הדיווח בדיילי אקספרס, טרנטינו עדיין לא פנה בנושא לבני משפחתו של השחקן. במידה ויסרבו, לפי הדיווח, הוא עשוי ליצור לו מחווה אחרת בסרט, למשל באמצעות קטעים מסרטים ישנים שלו שישולבו בעריכה.

לקריאה נוספת
"אנצור את הרגע הזה לכל חיי": התמונה המרגשת שפרסמה בתו של ברוס וויליס
"טרנטינו חי בישראל בתוך בועה, מנותק מהתרבות המקומית בגלל שהוא לא דובר את השפה"

וויליס בסרטו של טרנטינו "ספרות זולה"

סרטו החדש של טרנטינו ייקרא "The Movie Critic", ויעסוק בעיתונאי שפועל בשנות השבעים. הצילומים אמורים להתחיל בסתיו הקרוב והסרט צפוי לצאת לאקרנים במהלך 2024.

עוד בוואלה!

קוונטין טרנטינו בן 60: האיש שאוהב קולנוע יותר מכל אחד אחר

לכתבה המלאה

וויליס בן ה-67 פרש מקריירת המשחק בשנה שעברה לאחר שאובחן עם אפאזיה - פגיעה נוירולוגית בשפה שנגרמת כתוצאה לרוב מאירוע מוחי. בפברואר חשפה משפחתו כי הכוכב של סדרת סרטי "מת לחיות" ושל עשרות סרטים רבים נוספים לקה גם בדמנציה מתקדמת. בהודעה מטעם משפחתו נמסר: "רצינו למסור עדכון על מצבו של בעלנו, אבינו וחברנו האהוב. מצבו הולך ומידרדר וכעת הוא אובחן עם דמנציה פרונטו-טמפורלית (FTD). זו מחלה קשה מאוד שמעולם לא שמענו עליה ויכולה לפגוע בכולם. כיום אין טיפול למחלה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully