וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה בחו"ל: נחשפה זהות הסטוקרית מהסדרה "אייל קטן" של נטפליקס

עודכן לאחרונה: 25.4.2024 / 10:00

הרשתות החברתיות מוצפות באנשים שמנסים לחשוף את הזהות האמיתית של הסטוקרית מהסדרה ובימים האחרונים מספר גולשים טענו כי הצליחו לחשוף את זהותה

טריילר לסדרה "אייל קטן"/נטפליקס

צופים רבים נשבו בקסמה של הסדרה "אייל קטן" בנטפליקס - וזו הפכה מהר מאוד ללהיט טלוויזיוני עצום. הסדרה - העוסקת בקומיקאי שמצבו הנפשי מתערער בעקבות אובססיה של אישה כלפיו שהופכת במהרה לסטוקינג מטריד - מבוססת על סיפורו האמיתי של היוצר והכוכב הראשי ריצ'רד גד.

מאז עליית הסדרה, הרשתות החברתיות מוצפות באנשים שמנסים לחשוף את הזהות האמיתית של הסטוקרית מהסדרה, שכן ריצ'רד גד מעולם לא חשף אותה. בימים האחרונים מספר גולשים טענו כי הצליחו לחשוף את זהותה של האישה שעליה מבוססת דמותה של "מרת'ה" מהסדרה ולטענתם מדובר באישה בשם פיונה הארווי. המעריצים העלו בטיקטוק ובטוויטר צילומי מסך של ציוצים שנשלחו על ידי אישה לריצ'רד גד בשנת 2014 ואף מצאו את הציטוט המפורסם מהסדרה: "הווילונות שלי זקוקים לתלייה באופן בהול" כשאותה צייצנית מתייגת את גד. בתיאור האישי של פיונה בטוויטר נכתב: "עורכת דין, מוזיקאית, סקוטית".

ריצ'רד גד, ג'סיקה גאנינג בסדרה "אייל קטן" (Baby Reindeer). נטפליקס,
בן דמותו של גד ומרת'ה, "אייל קטן"/נטפליקס

האירוע שעליו מבוססת הסדרה "אייל קטן" החל בשנת 2013 ונמשך מספר שנים עד שריצ'רד הצליח להוציא צו הרחקה לסטוקרית שלו. גד תמיד טען כי הוא מעדיף לשמור על פרטיותה, ולנוכח ההתפתחויות האחרונות העלה סטורי באינסטגרם שבו הפציר מהגולשים: "בבקשה תפסיקו להעלות השערות בנוגע לזהות האנשים האמיתיים. זו לא הנקודה של הסדרה".

בשונה מהסדרה, ריצ'רד גם אישר שהמרת'ה האמיתית מעולם לא נכלאה. בראיונות נוספים הוא אף סיפר שהוא מרחם על הסטוקרית: "סטוקינג מוצג לרוב כאדם רשע בזמן שאני הרגשתי שיש פה אדם פגיע שלא באמת יכול להפסיק. זו מחלת נפש ורציתי לתאר את עצמי. זו מישהי שריחמתי עליה".

  • עוד באותו נושא:
  • נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully