וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בושה וחרפה: בר בדנמרק יקרין את האירוויזיון - וישתיק את השיר הישראלי

יניב דורנבוש, מאלמו

עודכן לאחרונה: 6.5.2024 / 14:26

בר בעיר קופנהגן שבדנמרק , אשר יקרין את חצי גמר האירוויזיון, הודיע כי ישתיק את השיר הישראלי. "כתוצאה מהמצב הנוכחי בפלסטין ובישראל, נשתיק את הביצוע הישראלי במהלך האירוויזיון", נכתב בהודעה מטעם הבר בקופנהגן שפורסמה בעמוד האינסטגרם שלו

קויק: נציגי נורבגיה לאירוויזיון מתעלמים מכתב וואלה/יניב דורנבוש

בר בעיר קופנהגן שבדנמרק , אשר יקרין את חצי גמר האירוויזיון, הודיע כי ישתיק את השיר הישראלי. "כתוצאה מהמצב הנוכחי בפלסטין ובישראל, נשתיק את הביצוע הישראלי במהלך האירוויזיון", נכתב בהודעה מטעם הבר בקופנהגן שפורסמה בעמוד האינסטגרם שלו.

פנינו לקבל את תגובת הבר ואת תגובת הטלוויזיה הדנית על חשד להפרה לכאורה של תנאי הקרנות פומביות, לפיהן יש להעביר את המשדר כמו שהוא ללא הפרעות, ועד כה לא התקבלה תגובה.

בר בקופנהגן דנמרק ישתיק את השיר הישראלי באירוויזיון. אינסטגרם, צילום מסך
הודעת הבר/צילום מסך, אינסטגרם

אירוע השטיח האדום, או כפי שהוא מכונה באירוויזיון בגלל החסות הנדיבה, "השטיח הטורקיז", התקיים אתמול במאלמו במה שהיה יריית הפתיחה לשבוע האירוויזיון. כל אמן שעבר לידינו נשאל אם הוא מכיר את השיר של עדן גולן, חלק השיבו שכן והחמיאו, אחרים שיקרו במצח נחושה: "האמת, עוד לא היה לי זמן להקשיב לשיר", זו תשובה שחזרה על עצמה מספר פעמים.

ואז הגיעו הנורווגים. הם התראיינו לעיתונאית אסטונית ואנחנו היינו הבאים בתור. היחצ"ן שלהם שאל אותנו מאיפה אנחנו ואמרנו "מישראל". הוא הנהן בראשו, וכשהם סיימו את הריאיון לאסטונית הוא אמר להם שאנחנו מישראל ולדלג עלינו, הם המשיכו לעיתונאים הבאים מספרד. כמה אנחנו אוהבים להשתמש בקלישאות כמו "דווקא היום" דברים כאלו שמתרחשים בימים כמו יום השואה, אבל כן - זו אדמת אירופה, זו אנטישמיות, וזה קרה בדיוק בזמן שעדן גולן החלה להתארגן לקראת טקס יום השואה המרגש עם הקהילה היהודית במאלמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully