וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כולם בשוק": בגלל לחץ פרו פלסטיני, הזמרת אלני ויטלי ביטלה אירוח אצל שלומי סרנגה

עודכן לאחרונה: 19.5.2024 / 14:10

ויטלי, מהזמרות הגדולות של יוון, ביטלה את האירוח במופע של שלומי סרנגה פחות משבועיים לפני קיומו ואמרה שזה "בגלל המלחמה בעזה". גורם בסביבתו של סרנגה: "שלומי בשוק. לא ברור למה חיכתה עד הדקה ה-90"

שלומי סרנגה ולהקתו בחזרות ביוון עם אלני ויטלי לקראת המופע של סרנגה בהאנגר 11 בו תתארח ויטלי/יח"צ

אלני ויטלי, מהזמרות הגדולות של יוון, ביטלה את האירוח שלה במופע של שלומי סרנגה, פחות משבועיים לפני קיומו ב-28 במאי בהאנגר 11 בתל אביב. במאקו פורסם כי הסיבה לכך היא לחץ מצד ארגונים פרו פלסטיניים וכי אנשיה של ויטלי הודיעו כי לא תשתתף במופע "בגלל המלחמה בעזה". גורם בסביבתו של סרנגה חזר על טענה זאת בפני וואלה תרבות.

"שלומי עשה חזרות עם אלני בספטמבר האחרון, הכל היה תקין ואז המופע בוטל בגלל המלחמה", אמר הגורם בסביבת סרנגה. "בינואר שוב אושר מול אלני תאריך חדש. שלומי נסע לאתונה לחזרות עם הנגנים שלו שם, והיא היתה אמורה להגיע לחזרה - ולא הגיעה. היא אמרה שזה בגלל המלחמה בעזה. לא ברור למה חיכתה עד הדקה ה-90 עם הביטול. שלומי בשוק".

סרנגה תכנן לרגל יום הולדתו ה-50, שחל ב-7 באוקטובר, ובמלאת 30 שנות קריירה הופעה גדולה בסוף אוקטובר. בעקבות השבת השחורה של הטבח בעוטף עזה, שחל ביום הולדתו, והמלחמה שפרצה בעקבותיו, האירוע כמובן נדחה - ונקבע מחדש ל-28 במאי בהאנגר 11 בתל אביב. הוא היה אמור לארח את אלני ויטלי, מהזמרות הגדולות של יוון, כבר בחגיגה המקורית שנדחתה - וגם במועד החדש בסוף החודש, ולבצע איתה ביחד דואטים מיוחדים, בליווי 11 נגנים מיוון. את מקומה של ויטלי תחליף הזמרת היווניה פיצה פאפאדופולו.

פזית שחר, מנהלת יחסי הציבור של סרנגה, מסרה: "אם כבר התגלה שאלני ויטלי היא אנטישמית, יותר מנשמח שהיא לא תגיע. לשלומי אין שום כוונה לארח אמן ששונא את ישראל לצידו על הבמה. אנחנו שמחים ונרגשים לארח את הזמרת היווניה הענקית פיצה פאפאדופולו ובתקווה שעד המופע נחגוג יחד את חזרתם של החטופים".

שלומי סרנגה ואלני ויטלי. יח"צ,
שלומי סרנגה ואלני ויטלי בימים יפים יותר/יח"צ

בריאיון נרחב לוואלה תרבות, שפורסם בסוף השבוע לקראת המופע, חשף סרנגה כי באחרונה קיבל הצעה מחברת תקליטים גדולה ביוון ולדבריו הוא עומד לקראת חתימה בחברה. כפי שפורסם לראשונה בוואלה תרבות, הוא כבר הקליט את להיטו "מונו", בגרסה יוונית, ואף צולם לכך קליפ. בימים אלו הוא גם נפגש עם כותבים ומלחינים בולטים ביוון לקראת האלבום המתוכנן. בעבר שר ביוונית בלי לדעת מילה אחת ביוונית. "היום אני מבין הרבה הרבה יותר ואת השירים שאני שר אני מבין לגמרי", אמר סרנגה.

בתשובה לשאלתנו, האם הוא חושש שבצל הימשכות המלחמה והיחס העוין לישראל בעולם - האנטישמיות תחלחל יותר גם ליוון ותפגע בתכניות שלו, השיב סרנגה: "גם ביוון יש אנטישמיות. זאת אשמתנו. כנראה שהטלוויזיה הערבית שם יותר חזקה ממה שישראל מציגה. אמר לי אחד הנגנים שלי ביוון ש'נתניהו הרג 15 אלף ילדים'. היוונים לא צבועים איתי, אם הם אוהבים אותך הם יכולים באמת להיות חברים שלך, לצאת לבלות איתך, לאכול איתך, לאסוף ולהחזיר אותך. אבל הם כן מושפעים, וזה כואב לשמוע את זה. אבל אני לא חושב שהמצב ישפיע על החתימה שלי בחברת תקליטים".

אם כן, תקוותו של סרנגה שהאנטישמיות לא תפגע בקשר שלו עם יוון, אותה הביע רק בסוף השבוע האחרון - התבדתה. בעוד שכעת המנהלת של סרנגה מכנה את אלני ויטלי "אנטישמית" ואומרת ש"יותר מנשמח שהיא לא תגיע", רק לפני מספר ימים בטרם ביטולה, סרנגה הילל ושיבח אותה בריאיון לוואלה: "אמנית כמו אלני ויטלי לא מתארחת אצל שום זמר, גם לא ביוון. היא עשתה רק דואט אחד וזה היה עם יסמין לוי המדהימה, ועכשיו אלני מופיעה איתי. זה וואו בשבילי, כמי שגדל על קלטות וידאו שלה. היא מותג, ומוערכת בטירוף ביוון. היא לא סתם הסכימה כמובן. הופעתי איתה במועדון בראשון לציון לפני 20 ומשהו שנה, כשהיא הייתה צעירה ועשתה מועדונים, ראתה אותי בטלוויזיה שם וזכרה אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully