וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב "סיינפלד" מייקל ריצ'רדס חושף שנאבק בסרטן: "לולא ניתוח חירום, הייתי מת תוך שמונה חודשים"

עודכן לאחרונה: 23.5.2024 / 18:12

השחקן בן ה-74, המוכר בעיקר מתפקידו כקריימר ב"סיינפלד", מגלה בספר זיכרונות שלו כי בקיץ 2018 אובחן בסרטן הערמונית שלב 1. "חשבתי, הגיעה שעתי. אני מוכן ללכת", אמר בריאיון. "אבל אז הבן שלי עלה במוחי וחשבתי: האם ישנה דרך שאוכל לחיות קצת יותר?"

מייקל ריצ'רדס, 30 באפריל 2024. Amy Sussman / Staff, GettyImages
"אני לא מחפש קאמבק". מייקל ריצ'רדס, 30 באפריל 2024/GettyImages, Amy Sussman / Staff

השחקן האמריקאי מייקל ריצ'רדס, שידוע בעיקר מתפקידו כקריימר בסדרה "סיינפלד", חשף כי חלה בסרטן הערמונית ואמר כי חשש שבשל מצבו הרפואי הוא מתקרב לסוף חייו. ריצ'רדס בן ה-74 מגלה בספר הזיכרונות שלו, "Entrances and Exits" שמו, שיוציא בחודש הבא, כי אובחן בסרטן הערמונית בקיץ 2018, שהיה באותו שלב בשלב 1. "חשבתי, הגיעה שעתי. אני מוכן ללכת", אמר בריאיון ל- PEOPLE, "אבל אז הבן שלי עלה במוחי, וכמה שניות לאחר מכן שמעתי את עצמי אומר 'יש לי ילד בן תשע ואני רוצה להיות בסביבה בשבילו. האם ישנה דרך שאוכל לחיות קצת יותר?"

הרופא של ריצ'רדס המליץ לו על ניתוח להסרת הערמונית לאחר ביופסיה שנראתה לא טוב. "היה צריך להכיל את זה במהירות", אמר ריצ'רדס, "הייתי צריך ללכת לניתוח מלא. אם לא, כנראה שהייתי מת בעוד כשמונה חודשים". בעקבות ההתמודדות הזאת וסכנת החיים החליט ריצ'רדס לכתוב את הממואר. "היו לי יותר מ-40 יומנים ששמרתי במהלך השנים ורציתי לעשות סקירה מלאה על חיי", אמר, "אני מגיע לגיל 75, אז אולי הרצון לעשות את זה הוא משהו שמגיע עם הגיל. רציתי להתחבר לרגשות ולזיכרון. אני מופתע עד כמה הצלחתי לזכור".

בריאיון ריצ'רדס מתייחס לתקרית מנובמבר 2006, שבמהלכה קילל שני אנשים שחורים בקללות גזעניות, לאחר שהפריעו למופע שלו. ריצ'רדס התנצל בהמשך על דבריו, בין השאר בתוכנית האירוח של דייוויד לטרמן. בקיץ 2007 הודיע ריצ'רדס על פרישתו מסטנד-אפ ומעולם הבידור בעקבות הפרשה. בריאיון החדש ל- PEOPLE אמר "הצטערתי מיד ברגע שאמרתי את הדברים על הבמה", והוסיף כי הוא אינו מצפה מהעולם לסלוח או לשכוח. "אני לא מחפש קאמבק". "הנזק נגרם בתוכי", הוסיף, "אז התרחקתי לחלוטין מעולם הבידור. הגיע הזמן להיעלם וסוף סוף לשים לב מאיפה בא כל הכעס שלי. המקסימום שיכולתי לעשות לכולם היה ללכת הביתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully