וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה בשידור חי: חה"כ אלמוג כהן מסר תביעה נגד לוינסון - אבי החטופה קרע אותה בזעם

עודכן לאחרונה: 24.5.2024 / 20:53

חה"כ אלמוג כהן התארח הערב בתוכנית של אופירה ולוינסון, ואגב כך הגיש תביעת דיבה לידיו של המגיש. אלי אלבג, אביה של התצפיתנית החטופה לירי אלבג, קרע מול המצלמה בזעם את כתב התביעה. "ככה נראית הממשלה שלנו", אמר

אלי אלבג, אביה של החטופה ליהי אלבג, קורע בשידור את כתב התביעה שהגיש חה"כ אלמוג כהן לחיים לוינסון/קשת 12

חה"כ אלמוג כהן התארח הערב בתוכנית של אופירה ולוינסון. במהלך השידור החי, לפני שהחל הריאיון בפועל, הוא ניצל את ההזדמנות והגיש למגיש חיים לוינסון כתב תביעת דיבה נגדו. הוא שלף בדרמטיות מכיסו האחורי את המסמכים והגיש אותם ללוינסון. "כשחוטבים עצים עפים שבבים", אמר כהן.

בשלב מאוחר יותר בשידור הגיע להתראיין אלי אלבג, אביה של לירי אלבג, מהתצפיתניות שנחטפו ב-7 באוקטובר על ידי מחבלי החמאס. גם הוא ביקש לבצע משהו לפני שיחל הריאיון, ביקש מלוינסון את כתב התביעה שקיבל - וקרע אותו בהפגנתיות מול המצלמה.

"זה חבר כנסת. חבר כנסת. זה מה שמעניין אותו באמצע השידור. נכון? זה חבר כנסת. ככה נראית הממשלה שלנו", אמר אלבג. שתיקה מוחלטת השתררה באולפן ואלבג המשיך: "במקום לדבר על החטופים, על הילדה שלנו, על הילדים שלנו, 128 (חטופים), זה מה שצריכים להתעסק?"

לירי אלבג ונעמה לוי
"תסתכלו להן בעיניים": כך נחטפו התצפיתניות ב-7 באוקטובר. מטה משפחות החטופים, עיבוד תמונה
לירי אלבג ונעמה לוי מתוך סרטון חטיפת התצפיתניות ב-7 באוקטובר/עיבוד תמונה, מטה משפחות החטופים

הריאיון בתוכנית נערך יומיים אחרי שהורי התצפיתניות שחררו את הסרטון המציג את לכידתן הברברית על ידי המחבלים. אלבג התייחס לכך בהקשר הזה ואמר: "אנחנו בתקופה כל כך טעונה. אני חושף, אנחנו, כל המשפחות חושפות את הדבר הכי יקר לנו. ברור. שהעולם יראה, שהעולם יזעק, שהמדינה שלנו תזעק, שהיקירים שלנו יבינו שאנחנו נלחמים. זה לחשוף את הדבר הכי אישי. כשרואים ילדה בת 18, כשחטפו אותה, היא הייתה בת 18, שהיא רואה מחבלים, מוות, עשר בנות שנרצחו מול העיניים שלהן, ועוד חייל אחד, שוכבים במשך שעתיים מולן.

"הסרטון הזה, מה שאנחנו רואים, זה סרטון של שלוש דקות ועשר שניות, ויש סרטון של ארבע עשרה דקות. במוצב הזה, זה לא בסיס, זה מוצב בעצם, נהרגו במלחמה ונרצחו 54 חיילים, לוחמים ותצפיתניות. זאת אומרת שאנשים קיפחו שם את החיים, ומחדל גדול היה, ואנחנו עוד נדע על זה, נדבר על זה עוד הרבה הרבה שנים, אבל חשוב לי... מי שהיה שם נלחם עד הכדור האחרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully