וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמה שפלן הייתה אמורה להופיע בישראל באוקטובר. השבוע היא חוזרת לקיים

עודכן לאחרונה: 2.6.2024 / 12:24

הופעת חו"ל נדירה בישראל: הזמרת הבינלאומית אמה שפלן תופיע השבוע בהיכל התרבות תל אביב. המופע יתקיים ביום רביעי בשעה 21:00. שפלן הייתה אמורה להופיע ב-14.10 אך המופע נדחה. היא החליטה שהיא נשארת נאמנה לקהל ולפיכך תופיע השבוע. המפיק: "החליטה לא לאכזב את הקהל"

הופעת חו"ל נדירה בישראל: הזמרת הבינלאומית אמה שפלן תופיע השבוע בהיכל התרבות תל אביב. המופע יתקיים ביום רביעי בשעה 21:00. המופע של שפלן תוכנן במקור ל-14.10 וכמובן נדחה בגלל המלחמה שפרצה בעזה. עם זאת, שפלן החליטה שהיא נשארת נאמנה לקהל הישראלי ולפיכך היא תקיים את הופעתה ברביעי הקרוב.

מפיק המופע אלון יוריק מסר: "מדהים לראות את החיבור של אמה לקהל הישראלי. אמה החליטה בצעד אמיץ לא לאכזב את הקהל שלה בישראל ולהגיע למרות המצב הבטחוני הרגיש".

אמה שפלן. Nihat,
אמה שפלן/Nihat

שפלן החלה את דרכה כזמרת קלאסית ובמהלך השנים שילבה את האופרה עם פופ, רוק ומוזיקה אלקטרונית ופילסה קהל רב מעבר לגבולות אוהבי המוזיקה הקלאסית והאופרה. פריצתה העולמית של שפלן הייתה בשנת 1997 עם האלבום "Carmine Meo", שמכר מעל לשני מיליון עותקים בעולם ובישראל מכר מעל 160 אלף עותקים, ונחשב לאלבום הבינלאומי הנמכר ביותר בישראל שאינו בשפה האנגלית. בשנת 2002 ביצעה את להיטה "Spente Le Stelle" שליווה את אירועי המונדיאל. הקהל הישראלי מכיר את השיר גם כנעימת פרסומת של מעריב. ובכלל, הקשר שלה עם הקהל הישראלי הוא תופעה יוצאת דופן, ובא לידי ביטוי בהופעותיה הרבות בארץ עד כדי שתי הופעות בשנה.

בריאיון לוואלה תרבות בספטמבר האחרון נשאלה שפלן אם הייתה מאזינה למוזיקה של עצמה אילו הייתה לה בחירה. "ברגע שהמוזיקה שלי מופקת ומוקלטת היא כבר לא שייכת לי", ענתה. "היא שייכת למישהו אחר. היא מנותקת ממני. אז אני יכולה להתחיל להעריך את זה. כמובן שבהתחלה ראיתי רק את כל מה שיכולתי לעשות ולא עשיתי או שקרה אחרת. זה מעניין להקשיב למוזיקה שלך אחרי שנים. למשל, ניקיתי את הבית ושרקתי מוזיקה מהאלבום שלי 'Macadam Flower'. ומאוד התרשמתי! זה כבר לא רק אני. זה אני ואנשים ורגע בחיים. אני מוצאת את זה כל כך מאוזן. זה לא רק שיר אחד או שני. זה הדבר כולו. ככה הרגשתי. וזאת לא רק העבודה שלי".

  • עוד באותו נושא:
  • אמה שפלן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully