וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל מות החטופים: "רוקדים עם כוכבים" ו"האח הגדול" לא ישודרו הערב

עודכן לאחרונה: 3.6.2024 / 21:23

צה"ל הודיע על מות החטופים נדב פופלוול בן ה-51, חיים פרי בן ה-79, יורם מצגר בן ה-80 ועמירם קופר בן ה-85 שנחטפו לעזה מקיבוצי העוטף במהלך טבח ה-7 באוקטובר. בקשת תתארך מהדורת החדשות. ברשת ישודר פרק חדש של ריאליטי השידוכים "ווארט"

חיים פרי יורם מצגר נדב פופלוול עמירם קופר. מטה משפחות החטופים, עיבוד תמונה
חיים פרי, יורם מצגר, נדב פופלוול ועמירם קופר/עיבוד תמונה, מטה משפחות החטופים

בעקבות קביעת מותם של ארבעה חטופים, התכנית "רוקדים עם כוכבים" לא תשודר הערב בקשת 12. מהדורת החדשות מנווה אילן תתארך מהרגיל. בנוסף, החלק השני של כניסת הדיירים לבית "האח הגדול" לא ישודר הערב ברשת 13. התכנית תוקלט ותשודר בהמשך. במקומה, ברשת ישודר פרק חדש של ריאליטי השידוכים "ווארט". ואילו בכאן 11 לא ישודר "האחוזון העליון" עם שחר חסון. אחרי מהדורת החדשות תשודר "תשמעו סיפור" - בן שני בשיחה עם מיאה ליימברג, ששוחררה משבי חמאס יחד עם כלבתה בלה.

צה"ל הודיע הערב (שני) על מותם של החטופים נדב פופלוול בן ה-51, חיים פרי בן ה-79, יורם מצגר בן ה-80 ועמירם קופר בן ה-85 שנחטפו לרצועת עזה מקיבוצי העוטף במהלך אירועי הטרור של 7 באוקטובר. לא נמסרו כל פרטים לגבי סיבת מותם. בצה"ל בוחנים את האפשרות שנהרגו במהלך תמרון כוחותינו בחאן יונס, ומעריכים שכי שהו באותו מקום בשבי בעת שנהרגו. לאחר ההודעה, ישנה וודאות כי לפחות שליש מהחטופים ברצועת עזה מתים.

נדב, בנה של חנה פרי ששוחררה משבי חמאס, ואחיו של רועי שנרצח ב-7 באוקטובר, נחטף מקיבוץ נירים במהלך אותה שבת. בחודש שעבר, פרסם חמאס אות חיים ראשון של פרי מהשבי.

בחודש דצמבר האחרון פרסם חמאס סרטון לוחמה פסיכולוגית נוסף בו מופיעים שלושת החטופים יורם מצגר, חיים פרי ועמירם קופר. בסרטון, מתייחסים השלושה למחלותיהם הכרוניות וכן לחלקם בהקמת מדינת ישראל - תחת הבקשה לשחררם ועל רקע השיר "אל תשליכוני לעת זקנה".

השלושה הינם תושבי ניר עוז. יורם מצגר בן ה-80 עבד במפעל נירלט ובשנים האחרונות במוסך, והיה לחבר יקב הקיבוץ. הותיר אחריו רעיה, תמי מצגר בת ה-78 שנחטפה אף היא לעזה ושוחררה במסגרת הפעימה החמישית לשחרור חטופים, שלושה בנים ושבעה נכדים.

חיים פרי בן ה-79 היה יזם ופעיל שלום שתרם בפעילותו לפיתוח תחום התרבות והאמנות בנגב המערבי. הותיר אחריו רעיה, חמישה ילדים, 13 נכדים. אשתו, אסנת, היא יו"ר דירקטוריון הקיבוץ שניצלה מהטבח לאחר שלדבריה חיים הציל את חייה באירועי הטרור של 7 באוקטובר.

עמירם קופר בן ה-85, ממקימי הקיבוץ, היה כלכלן ומשורר. הותיר אחריו רעיה, שלושה ילדים ותשעה נכדים. אשתו, נורית בת ה-79, נחטפה אף היא לעזה ושוחררה בסוף חודש אוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully