וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב גפן קיבל תואר דוקטור של כבוד: "אל תפחדו לומר את דעתכם"

עודכן לאחרונה: 4.6.2024 / 10:08

הזמר והמוזיקאי העניק את תואר הד"ר לפילוסופיה לשם כבוד, שקיבל מאונ' בר אילן, לאביו יהונתן גפן ז"ל. בנאומו אמר גפן: "ישראל זקוקה היום יותר מתמיד להכלה, סובלנות, פיוס ואחדות בעיקר. ליוצרים הצעירים אני אומר: אל תחפשו זרקור, תאירו עם השירים שלכם מקומות חשוכים"

שלמה ארצי מתארח אצל אביב גפן בשיר "יומן מסע", נשף רוק בפארק הירקון, 29 במאי 2024/מילים ולחן: אביב גפן, צילום: ניר יהב

אביב גפן קיבל אמש (שני) תואר דוקטור לפילוסופיה לשם כבוד מאוניברסיטת בר-אילן, שהוענק לו על תרומתו הייחודית למוזיקה ולתרבות הישראלית. גפן הקדיש את התואר לאביו, העיתונאי, המשורר והסופר יהונתן גפן ז"ל.

גפן אמר בנאומו: "אמנות זה לא מה אתה רואה. אמנות זה איך אתה רואה את הדברים. דווקא לקבל מכם את התואר הוא סמל למה שישראל זקוקה לו היום יותר מתמיד, שזה הכלה, סובלנות, פיוס ואחדות בעיקר. לכם, היוצרים הצעירים, אני רוצה להגיד: אל תפחדו לומר את דעתכם גם אם היא לא פופולרית. תרגיזו, תשאלו, תחקרו, אל תפסיקו לנענע את העץ של הדמיון. אל תחפשו זרקור - תאירו עם השירים שלכם מקומות חשוכים. את התואר הזה אני רוצה להקדיש לאבא שלי".

הופעה של אביב גפן היא אף פעם לא רק הופעה של אביב גפן. אחרי ה-7 באוקטובר זה נכון מאי פעם

הזמר והמוזיקאי אביב גפן מקבל תואר דוקטור לפילוסופיה לשם כבוד מאוניברסיטת בר-אילן, 4 ביוני 2024. אסף אופק,
אביב גפן מקבל תואר דוקטור לפילוסופיה לשם כבוד מאוניברסיטת בר-אילן/אסף אופק

לפני שישה ימים קיים גפן את הופעת "נשף רוק" שלו בפארק הירקון, אליו הגיעו עשרות אלפי בני אדם. כמדי שנה, המופע כלל אורחים רבים, ביניהם בועז שרעבי, עמיר בניון, ג'וני שועלי, נמרוד לב, אייל שכטר, אתניקס, מופע הארנבות של ד"ר קספר וגם דני סנדרסון ומזי כהן בשירי גזוז. שיא הערב הגיע כשעלה לבמה הזמר שלמה ארצי, שהתארח בפעם הראשונה בהופעה של גפן. הם שרו את השירים "יומן מסע", "ירח", "שדות של אירוסים", "אור הירח" וגם חלק קטן מהשיר "יותר מזה אנחנו לא צריכים", שהוקדש לישראלים שנחטפו לרצועת עזה במתקפת הטרור של חמאס ב-7 באוקטובר.

  • עוד באותו נושא:
  • אביב גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully