וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגי מוציא בהפתעה מיני-אלבום הכולל דואטים עם סטטיק ואגם בוחבוט

עודכן לאחרונה: 5.6.2024 / 10:06

חודש בלבד לאחר שהוציא EP שני באנגלית, מרגי מוציא במפתיע EP חדש בעברית, "מרגיש כמו אהבה", שהושפע ממערכת היחסים שלו עם אנה זק ומהמלחמה. על הפקתו חתום ג'ורדי, ומרגי שר בו לראשונה עם סטטיק ואגם בוחבוט. בין כותבי השירים אסף אמדורסקי, יסמין מועלם ורון ביטון

יהונתן מרגי במסיבת עיתונאים בזום לרגל הוצאת EP (מיני אלבום) בינלאומי, פברואר 2024/מערכת וואלה

חודש בלבד לאחר שהוציא EP (מיני אלבום) שני באנגלית, " Shadows of Blue", מרגי מוציא היום במפתיע EP חדש בעברית שנקרא "מרגיש כמו אהבה". על הפקתו חתום ירדן (ג'ורדי) פלג והוא כולל שיתופי פעולה עם סטטיק ועם אגם בוחבוט. את השירים יצר מרגי בשיתוף עם אסף אמדורסקי, יסמין מועלם, יובל מעיין ורון ביטון. מיני האלבום כולל שבעה שירים, שלדבריו הושפעו ממוזיקה ששמע בנעוריו בשנות ה-2000. השירים נכתבו בדצמבר 2023, והושפעו לדבריו מהמלחמה שכבר הייתה בעיצומה וממערכת היחסים החדשה שלו עם אנה זק.

אנה זק ויהונתן מרגי בוקסה. אינסטגרם, עיבוד תמונה
יהונתן מרגי וחברתו אנה זק/עיבוד תמונה, אינסטגרם

שיר הנושא של מיני האלבום, "מרגיש כמו אהבה", נכתב והולחן על ידי מרגי, ג'ורדי, אסף אמדורסקי ורון ביטון, ועוסק בתחושת הפרפרים בבטן והרעש בראש הנובעים מאהבה חדשה בחיים. "זה הוא שיר תקווה על אהבה חדשה שמגיעה אחרי הסערה. על האופטימיות שנולדת כשרואים את האור בקצה המנהרה", נמסר מטעם מרגי. השיר השני, "נצלול", שיצרו מרגי, ג'ורדי, רון ביטון וצליל כליפי, מוגדר על ידם כ"שיר העצמה ותקווה לימים יפים יותר. השיר מדבר על היכולת של בן אדם להשפיע על גורלו, על המעבר בין תקופה קשה לצמיחה ופריחה, ונכתב על היכולת החשובה להתמודד עם משברים". הוא נפתח במילים: "היום ילדים רוקדים בגשם, מחשבות הופכות לשקט היום", וכן "וכשדמעות שקופות, יהפכו לים, אז במקום ליפול, נצלול נצלול נצלול נצלול". השיר הזה, כמו אחרים באלבום, מושפעים ממוזיקה אלקטרונית.

עוד בוואלה!

"לא נעלבתי מהחיקוי ב'ארץ נהדרת'. מי שמכיר אותי ואת אנה יודע שלא אכפת לנו מיח"צ"

לכתבה המלאה

השיר "מרגיש כמו אהבה" של מרגי

השיר "נצלול" של מרגי

בשיר "מי ירפא" מארח מרגי בפעם הראשונה את אגם בוחבוט, והוא נכתב על ידי מרגי, ג'ורדי, יסמין מועלם ויובל מעיין. הוא כולל את השורות: "אולי זה נגמר, ילדה סוכר, אבל משהו ממך נשאר, בין השמיכות". בהמשך, השיר "רעידת אדמה" שכתבו והלחינו מרגי, ג'ורדי, יובל מעיין ומאי ספדיה, "נכתב מנקודת המבט של אדם שנמצא במשבר גדול, ומכיר בעצב ובמצב שבו הוא נמצא, אך בוחר להסתכל על הדברים עם תקווה שמה שקורה הוא לטובה והזמן ירפא את הכל". השיר כולל את המילים: "אני ואת רעידת אדמה/ והלב רסיסים על רצפה/ לא נחזור עוד למה שהיה/ ואולי זה לטובה". אירוח נוסף מתקיים בשיר "פירוטכניקה" שאותו שר מרגי עם סטטיק. זו הפעם הראשונה שהם שרים ביחד.

השיר "מי ירפא" של מרגי ואגם בוחבוט

השיר "פירוטכניקה" של מרגי וסטטיק

השיר "עוף החול" של מרגי

השיר "הזוהר הצפוני" של מרגי

בהמשך, השיר "עוף החול", שנכתב והולחן ע"י מרגי, ג'ורדי, סטטיק ויובל מעיין. "מדובר בשיר שנכתב מהכותב אל עצמו, מעין יומן אישי. השיר מדבר על לקיחת סיכונים והסתכלות לפחד בעיניים. על התקווה שיהיה בסדר עם כל בחירה שברך וגם אם לא, בדיוק כמו עוף החול נוכל להיוולד מחדש ולצמוח גם מתוך האפר", נמסר מטעם מרגי. ואז השיר "הזוהר הצפוני" שכתבו מרגי, ג'ורדי וסטטיק. מרגי משתף: "השיר הזה קרוב לי ללב מאוד. התחלתי מערכת יחסים חדשה ומדהימה לאחרונה והשיר הזה נולד מתוכה. מאז כל פעם שאני או היא שומעים אותו זו התרגשות מיוחדת. באיזה שהוא מקום זה שיר הוקרת תודה על האדם הזה שנכנס לי לחיים, ועל כמה כשחיבור כזה זה מרגיש שהוא מקצר כל מרחק" .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully