וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בת מזל שאני חיה": הזמרת הולזי חושפת שאובחנה עם זאבת ולוקמיה

עודכן לאחרונה: 5.6.2024 / 10:05

הזמרת האמריקאית חשפה בפני 31 מיליון עוקביה באינסטגרם שבשנים האחרונות התמודדה עם מחלות קשות. בסרטונים שפרסמה היא נראית במהלך אשפוזים בבית חולים, מחוברת לאינפוזיה ולמחטים. "אני מרגישה זקנה", כתבה, "אני נותנת לעצמי עוד שנתיים להיות חולה"

הזמרת הולזי. אינסטגרם, צילום מסך
הזמרת הולזי/צילום מסך, אינסטגרם

הולזי (Halsey) חשפה אמש (שלישי) שאובחנה עם זאבת ולוקמיה. בפוסט באינסטגרם כתבה הזמרת האמריקאית כי היא בת מזל שנותרה בחיים, והודיעה על אלבום חדש המתעד את מה שחוותה.

"בקיצור, אני בת מזל שנותרתי בחיים", כתבה ל-31 מיליון עוקביה. "באריכות, כתבתי אלבום. הוא מתחיל עם The End ('הסוף'). זמין עכשיו". בהמשך תייגה את איגוד המחקר של זאבת ואת אגודת הלוקמיה והלימפומה, שני ארגונים שהעניקה להם תרומה.

בפוסט שלה באינסטגרם צירפה הולזי סרטונים, כולל אחד מהיום הראשון לטיפול שלה ואז אחרים שמתעדים אשפוזים בבית חולים, מחוברת לעירוי ולמחטים. באחד הסרטונים נראית הולזי מעסה את רגליה ואומרת לחברה שמחוץ לפריים: "ברצינות, ברצינות, אני מרגישה כמו זקנה. נתתי לעצמי עוד שנתיים להיות חולה. אני בת 30, אני עוברת לידה מחדש ואני לא הולכת להיראות חולה. אני אראה לוהטת ותהיה לי המון אנרגיה. אני פשוט אשחזר את שנות העשרים שלי בשנות השלושים שלי".

בסרטון אחר ניתן לראות אותה מקליטה את השיר החדש שלה, "The End", מנגנת על גיטרה ושרה את המילים למיקרופון: "כל כמה שנים רופאה אומרת שאני חולה / שולפת שקית שלמה של הפתעות / ואז היא מנחיתה את זה עליי / ובהתחלה זה היה המוח שלי, ואז שלד בכאבים".

בתגובות לפוסט זכתה הולזי לחיזוקים רבים מצד מעריצים ועוקבים. גם החשבון הרשמי של אגודת הלוקמיה והלימפומה הגיב וכתב: "בקיצור, תודה על שחלקת את קולך ופגיעותך עם העולם. באריכות, אנחנו תמיד כאן בשבילך".

זו אינה הפעם הראשונה שהולזי חושפת את מאבקיה עם בעיות בריאות. בעבר סיפרה שהיא סובלת ממחלות כרוניות כמו אנדומטריוזיס, תסמונת אהלרס-דנלוס, תסמונת סיוגרן, MCAS (תסמונת שפעול תאי הפיטום), ו-POTS (תסמונת הטכיקרדיה התנוחתית).

עוד בוואלה!

הצד האפל של הסוויפט: כך הולזי הפכה לדבר הגדול הבא בפופ

לכתבה המלאה

הולזי הוא שם הבמה של אשלי פרנג'יפאני. היא נולדה ב-1994 בעיירה הקטנה וושינגטון שבניו ג'רזי למשפחה ענייה של אב שחור ואם לבנה. בנעוריה אובחנה כסובלת מהפרעה דו קוטבית, בנוסף לכל מה שיתרגש עליה בשנים שאחרי כן.

את דרכה המוזיקלית החלה עם חומרים שהוצאה בעצמה בפלטפורמות המדיה החברתית, שם התגלתה וחתמה ב-2014 על חוזה עם חברת תקליטים כדי להוציא את אי-פי הבכורה שלה, "Room 93". בשנה שאחרי כן הוציאה את אלבום הבכורה המלא שלה, "Badlands", שזכה להצלחה ביקורתית ומסחרית והעפיל עד למקום השני במצעד בילבורד, המסתמך על מכירות והשמעות בשירותי הסטרימינג. האלבום קיבל פלטינה כפולה על ידי איגוד תעשיית ההקלטות של אמריקה, על מכירות של מעל 800 אלף עותקים. כך עשו גם הסינגלים שמתוכו - "Colors", "Gasoline" ו-"New Americana".

בשנת 2016 חברה הולזי לצמד האלקטרוניקה הצ'יינסמוקרס בסינגל שלהם "Closer", שהגיע לראש המצעדים בארה"ב ובמדינות נוספות ברחבי העולם עם מכירות של מיליוני עותקים. אלבום האולפן השני שלה, "Hopeless Fountain Kingdom", שיצא שנה לאחר מכן, הגיע לראש מצעד בילבורד האמריקאי, והסינגלים "Now or Never" ו-"Bad at Love" מתוכו הגיעו שניהם ל-20 הגדולים של מצעד הסינגלים של בילבורד - האחרון עד למקום החמיש. ב-2018, השתתפה בסינגל "Eastside" של בני בלנקו יחד עם חאליד, שזכה אף הוא להצלחה גדולה והגיע עד למקום העשירי במצעד.

אלבום האולפן השלישי של הולזי, "Manic" מ-2020, הפך לאלבום הנמכר ביותר שלה ברחבי העולם. הסינגל המוביל מתוכו, "Without Me", הגיע לראש מצעד בילבורד והפך לשיר הסולו המצליח ביותר שלה מאז ועד היום. באלבומה הרביעי שנה לאחר מכן, "If I Can't Have Love, I Want Power", היא שינתה כיוון מוזיקלי. הוא הופק על ידי חברי להקת ניין אינץ' ניילס, טרנט רזנור ואטיקוס רוס, וזכה לביקורות חיוביות.

כעת, כאמור, הכריזה על אלבומה החדש בצל ההתמודדויות הבריאותיות שחוותה בשנים שעברו מאז.

  • עוד באותו נושא:
  • הולזי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully