וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרומן הראשון ב"אח הגדול" יצא לדרך - ואיזו טעות עצומה עשה תום שבחר את פרידה

עודכן לאחרונה: 6.6.2024 / 10:51

הפקת האח הגדול הבינה שהפוטנציאל הגלום בפורמט הוא עצום, ושלא סתם יוצאים מהתכנית יותר זוגות מכל תוכנית שידוכים. ואכן, איש חיי הלילה שלנו תום ברכה כבר מתניע את הרומן הלוהט הראשון. הטעות שלו היא שהוא עושה את זה עם פרידה. קארין ארד מסכמת עוד פרק של האח הגדול

האח הגדול/רשת 13

שלום לכל הדיירים, שבפעם הראשונה מזה שנים מצבם יותר טוב משל כל כך הרבה אנשים במדינה. אמנם הם כלואים בבית בשרשרת בלתי נגמרת של ישיבות תקציב וריבים, אבל לפחות הם לא כלואים בעזה או במלון בראשון מערב אחרי שטיל נחת להם בסלון, ואת זה צריך לזכור היטב. אני ממש מבינה את המחאה של משפחות החטופים לגבי שידור התוכנית אבל בו בזמן רוצה להרגיע: אם כבר שידור האח הגדול ישפיע במשהו קטן על מצבם של החטופים בעזה או על הזיכרון שלנו אותם - הוא רק ידגיש את זה, ואת ההבדל המפלצתי שבין מצבם למצבנו, שיושבים לראות את זה ארבעה לילות בשבוע.

ואחרי שזה נאמר, אם נדמה למישהו שהם יהיו מוגנים מביקורת מרושעת בגלל שהנושא של העונה הוא "אנשים שה-7 באוקטובר נגע בהם", אז לא. קודם כל, זה לא באמת נושא, אלא תירוץ לשדר עם כמה שפחות רגשות אשם, ודבר שני, 7 באוקטובר נגע בכולנו. מי שלא מוגן מהדחה, גם לא מוגן מפניי - בואו נסגור את זה מראש. כן, גם לוחם שהיה בעזה 7 חודשים - ברגע שהוא הגיע לאח הגדול מותר לטגן אותו על הפלנצ'ה.

כן, כן. כי אין כוחות לעידן, באמת שאין. לוחם גבעתי או לא.

קודם כל, למה הוא חושב שהוא רן דנקר? דבר שני למה הוא זורק רגליים לכל הכיוונים? שלישי - איך לא הורידו לו פרופיל על סעיף גפיים מיטלטלות? דבר רביעי, הוא הולך לצאת עם זוגיות מהעונה הזו. חייב. הוא כל כך מאוהב באקסית, והפצע הפתוח עושה אותו בשל להתאהב. מה בשל, עוד רגע נרקב ונופל מהעץ, על הראש של אורית, שמיד תעבור עליו עם 'קולומיקה' ומי אש.

האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
בן ואורית. האח הגדול/צילום מסך, רשת 13

ייקח לו שנייה להתאושש מזה שלגאיה יש שם אחר וחבר, אבל וואו, באיזו מהירות הוא נדלק עליה. הבאה בתור תהיה כפי הנראה אחת מהבנות האחרות שאני עדיין לא מבדילה ביניהן. בינתיים הוא יוצא עם חיים, וזו חברות שתחזיק עד סוף העונה, גם כל כי חיים נורא חמוד, וגם כי זו אחת ההזדמנויות היחידות של עידו להרגיש גבוה.

בגדול זו עונה בסימן זוגיות, כי חוץ מהמבוגרות שהגיעו לצורך ניהול המטבח והתקציב, והאינטליגנט מגאליס עם השם הכי מחייב בעולם שישמש יעל דורון לשבורי הלב ובשאר הזמן יגשר בין ימין לשמאל (בהצלחה עם זה, דרך אגב). מעניין אותי מתי תהיה הפעם הראשונה שמישהו ישלוף את ה-7 באוקטובר כדי לנצח ויכוח על פתי-בר. זה יקרה, וזה יהיה מצמרר, תתכוננו.

בכל מקרה, לא סתם כולם שם רווקים ורווקות. מישהו כנראה הבין כבר שהפוטנציאל הגלום בפורמט הוא עצום, ושלא סתם יוצאים מהאח הגדול יותר זוגות מכל תוכנית שידוכים. זה רק לגיטימי שהמלהקים קיבלו הוראה מדויקת ללהק את הדיירים כאילו זה טו-הוט-טו-הנדל. כולם נראים טוב, כולם מחפשים זוגיות - ובינינו, זה מעולה. חייבים התאהבויות העונה, בסופו של דבר זה גם מה שהכי מעניין את הצופים, והתאהבויות זה גם הדבר היחיד שיעבור לנו בגרון בתקופה המסריחה הזו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
בן וחיים. האח הגדול/צילום מסך, רשת 13

ואיזה יופי שזה עובד, וכבר מסתמן הזוג הראשון, למרות שהוא בטוח יהיה קצר מועד. תום ברכה, מר שיניים בכבודו ובעצמו, היה בן זוג של אלה איילון (!!!) ואחרי שעבר הישרדות איתה, אין סיכוי שהוא יצא מהזוגיות הזאת בלתי עמיד. הוא חמוד, לא אגיד לכם שלא, וקצת דומה לאביב גפן, רק בלי הסוואג (לא נו, קעקועים לא יכולים להחליף סוואג, מה לעשות), וגם אם בהתחלה קצת התבלבלתי - ראיתי אותו סותם את האף כשהוא קופץ לבריכה. הפינה נסגרה.

יש תחושה שבעל המועדונים ואיש חיי הלילה שלא יוצא לדייטים אלא עושה אודישנים לבנות על הבר ואז לוקח אותן הביתה לניסוי כלים, לא מסוגל להיות דקה לבד, כי כשהוא לבד הוא נזכר כמה הוא חסר ביטחון. ואכן, הוא כבר מתניע את הרומן הלוהט הראשון. הטעות שלו היא שהוא עושה את זה עם פרידה. מצא לו עם מי להתעסק. האישה הכי נפיצה בבית אחרי לירון, כי ברגע שזה לא ילך ביניהם היא תהפוך אותו מבפנים החוצה כמו גרב, ותום בהיפוך אותיות זה לא נעים.

אפרופו לא נעים, אני יודעת שזה באיחור קל, אבל מה נשמע עם שמלת הכניסה של פרידהההה? אוסף המפות, הווילונות והגדילים שהיא לבשה בכניסה היה אולי הדבר הכי מכוער שראיתי מימי, וראיתי. שלא לדבר על חוסר ההתאמה של הגזרה לאישה. מצד שני, זה צרב אותה במוח שלי ושלכם. נדמה לי שאפשר לקבוע שהשמלה הדוחה הצילה אותה ממועמדות להדחה.

האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
כבר זוגיות. תום ופרידה/צילום מסך, רשת 13

כבר מעכשיו נמאס לי לראות את אורית "לכו החוצה יש שם כוסיות" הבהמה ואת בתה גסת הרוח, ומעניין יהיה לראות איך יתפתח הסיפור של דינור אבשייב ושל יהב שמגיעים שניהם מרקע בעייתי ואי לכך כנראה גם מעניין. עוד שבוע נתחיל להבדיל בין האנשים, או לפני, כי אתם יודעים איך זה האח. היה אתמול, היה שלשום ויש שידור גם בשבת ובראשון.

עוד דייר שכנראה יהיה בזוגיות, פשוט מכוח האינרציה כי הוא מושלם, זה דני הדוגמן שהיה בכלא על עריקות. אפילו התאומים המאבטחים ברק ונועם יודעים שחוק הג'ונגל חל כאן, ושהם הביתא לאלפא שלו, ואם הם חכמים הם יתחברו איתו בשביל השאריות. דני אכן יכול לבחור כל אחת, אבל אלוהים נותן אגוזים וזה. תכל'ס הוא הכי ביישן בבית. כשאמילי נכנסה לבית הוא היה נבוך כל כך שאפילו לא ניגש להגיד לה שלום, ואם הוא לא ימהר לעשות מוב, בסוף היא תגמור עם האור הזה שחולה על עופרה ועל אמא (בסדר הזה) וקיבל שיניים אבל אגוזים הוא יכול רק לדמיין. כמה קלישאה של ערס אפשר להיות? אפילו פרידה שבהתחלה אמרה עליו "זה בעלי" הבינה שאין עם מי לדבר. הדבר היחיד שיצא לנו ממנו בבית זה עצבים. זוגיות הוא לא ימצא, וכלים הוא בטח לא יעשה.

לגבי ביונסה מדרום תל אביב, קורלי קוקו - בהתחלה היא נראתה כמו דמות מעניינת, אבל אני חוששת שזה הכל פסאדה שנועדה להזכיר לסביבה שהיא לא אתיופית אלא אקזוטית ויש לי תחושה שהגינונים האפריקאיים ינשרו ממנה מאד מהר, ושאת הדיבור המעצבן באנגלית יחליפו התפרצויות בכי והרבה אזכורים של אמא. כל מי שבונה על "בלאק דונט קראק" הולך להתאכזב מאד, כי כמות הסדקים עצומה שם, וזה ייגמר בהחלטה להתגייר ובהרבה שיחות על תפילין. היא בעצמה אמרה שהיא "חולה על היהדות".

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully