וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכי מרגש שחווינו": אחות התצפיתנית שנפלה על המחווה בהופעה של קולדפליי

עודכן לאחרונה: 10.6.2024 / 11:42

במהלך ההופעה של קולדפליי בעיר אתונה שביוון, העלה הסולן כריס מרטין למסך ילד ישראלי שהחזיק שלט ועליו גם תמונתה של סרן שיר אילת שנרצחה ב-7 באוקטובר בחמ"ל התצפיתניות. אחותה לוואלה תרבות: "אמו של הילד פגשה את בת דודתי שם והיא הדביקה את התמונה. התרגשנו מאוד"

ישראלים בהופעה של קולדפליי באתונה/צילום גולשים

אחד הרגעים המרגשים ביותר שנרשמו אתמול במופע של קולדפליי באתונה, אשר אלפי ישראלים הגיעו אליו, קרה ממש בסופו. סולן קולדפליי כריס מרטין העלה למסכים ילד ישראלי בשם אורי שהחזיק את תמונתה של סרן שיר אילת ז"ל, שנרצחה במוצב נחל עוז ב-7 באוקטובר. מרטין שאל את הילד הישראלי מה שמו ואם הוא מאמין בקסמים. לאחר שביקש ממנו לעצום את עיניו ולספור מ-10 עד 1, התפוצצו זיקוקים בשמיים.

שיר אילת, שתמונתה התנוססה על שלטו של הילד הישראלי אורי, הייתה הקצינה הישירה שפיקדה על התצפיתניות שנרצחו בנחל עוז. היא נלחמה ביחד עם החיילות שלה עד הרגע האחרון בחמ"ל בנחל עוז. "הילד אורי לא קשור למשפחה שלנו אבל הוא עשה מחווה כל כך מרגשת לזכרה של שיר", סיפרה ניר, אחותה של שיר אילת, לוואלה תרבות. בת דודה שלי נכחה בהופעה עם מדבקה של שיר והאמא של הילד ראתה את המדבקה והתחילה לדבר איתה. בהמשך השיחה היא הציעה לבת הדודה שלי להדביק את המדבקה עם תמונתה של שיר על השלט וקרה מה שקרה. זה אחד הדברים הכי מרגשים שחווינו. שום דבר לא מובן מאליו ועצם ההתייחסות הזו מרגשת כל כך".

עמוד האינסטגרם לזכרה של סרן שיר אילת ז"ל

סולן קולדפליי מדבר עם ילד ישראלי שמחזיק את תמונת הנרצחת ב-7 באוקטובר

ילד ישראלי בהופעה של קולדפליי/אמיר רוזן

הצעקות למען שחרור החטופים במופע של קולדפליי

רגע מצמרר נוסף נרשם במהלך המופע של קולדפליי כשאלפי ישראלים צעקו "Bring Them Home" במהלך ההופעה של הלהקה. בזמן שהלהקה שרה את הלהיט שלה "Yellow" וכל האולם נבצע בצבע צהוב המזוהה עם המחאה להשבת החטופים מעזה, צעקו אלפי ישראלים באצטדיון היווני "השיבו אותם הביתה" באנגלית.

אמיר רוזן שנכח במופע וצרח עם האלפים את הקריאה להשבת החטופים הביתה, סיפר לוואלה תרבות: "היה מרגש לראות את כל הישראלים מול אנשים מכל העולם לא שוכחים לרגע ומזכירים לכולם שאנחנו פה, שאנחנו נשארים פה ושלא נהיה שלמים עד שכולם יחזרו הביתה".

והנה חגיגות השמחה באתונה על שחרור החטופים

בשבת לאחר ההודעה על שחרור ארבעת החטופים מהשבי בעזה, פרצו חגיגות שמחה במוקדים רבים, ביניהם אף בעיר אתונה שביוון. אלפי הישראלים שהגיעו כאמור לצפות בהופעה של להקת קולדפליי החלו לשיר "עם ישראל חי", "הבאנו שלום עליכם" ו"התקווה" ברחובות העיר ואף לרקוד זה עם זה.

  • עוד באותו נושא:
  • קולדפליי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully