וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשבתי שדווקא השנה יהיו פחות ריבים על שטויות באח הגדול. טעיתי בענק

עודכן לאחרונה: 13.6.2024 / 9:28

אתם באמת חושבים שהריבים של אורית ושות' הם מה שאנשים רוצים לראות? אולי בכל עונה אחרת זה היה עובד, אבל אנחנו בעונה של האח הגדול של אחרי ה-7 באוקטובר. ריבים וזוועות ושנאה יש לנו מספיק

האח הגדול/רשת 13

לא עובד לי האח הגדול השנה. לא עובד. חשבתי לתומי שמשהו בטראומה הלאומית ישנה את השיח בבית האח ויהפוך אותו ליותר אינטליגנטי, פחות ריבים על שטויות, יותר התמקדות בעיקר, הערכה לתכונות אישיות של אנשים, לב במקום הנכון. קיבלתי את אורית ולירון ואור כמראה לחברה הישראלית העדרית. הם צווחים בבית כל היום, שרויים במשחק כוח בלתי נגמר מול כולם, מדברים רק בקלישאות הכי גנריות, ועוד שניה יתחילו גם לריב על אוכל. אני תוהה אם תעבור בראש שלהם מחשבה אחת על החטופים בזמן שידרשו בתוקף שמישהו יביא לי להם כוסות חד פעמיות ופתי-בר.

בחיי שחשבתי שזה ישנה, עכשיו אני רוצה להרביץ לעצמי על האופטימיות. חשבתי שאחרי חיים שלמים כבר התאכזבתי מספיק פעמים בשביל ללמוד לא לפתח ציפיות. פרידה נמצאת במקום המאוכזב הזה מול הדר ותום, שעשו לה תרגיל מגעיל, ומאז הם כל היום מסתובבים בבית בחרדה מכל מילה וכל מבט שלה, חלילה שלא יצטרכו להודות במלוא חומרת המעשה. הרי הם יודעים שיצאו קקות, מה אכפת להם להכות קצת על חטא? מודה ועוזב ירוחם וכל זה.

האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
תום והדר יצאו כלפי פרידה קקות/צילום מסך, רשת 13

במקום לתת לפרידה את המקום להתבאס עד שיעבור לה, הדר מחכה לה בסיבוב לוודא שהיא מבינה שאסור היה לה לצפות להתנהגות אחרת מתום, כי אף אחד לא הבטיח ולא התחייב, ואת העובדה הזו היא נושאת כמו שריון, כשהיא יודעת בליבה שמדובר בניצחון טכני בלבד. העובדה שמילות התחייבות לא נאמרו לא רלוונטית לציפיות שהרשתה לעצמה לפתח על סמך ההתנהלות שלו מולה בבית.

אם הייתי ליד פרידה הייתי נותנת לה בראש וטוחנת לה את המוח כמה מזל יש לה שהדר לקחה על עצמה את העונש המתחסד הזה, עד שהיא הייתה משכנעת שיש לה בעצם מזל, והקורבן זו בעצם הדר שעליה נגזר לתחזק את הילד הקטן שלא מסוגל לקחת אחריות וחושב שההתנהגות שלו עוברת כחמודה. פרידה אחותי, שחררי. מה נראה לך, שההתנהגות הזו לא תופנה כלפיה בקרוב? ברור שכן, וגם ההיפך יקרה - גם תום יסבול ממנה יופי יופי, ואת תוכלי להתרווח ולצפות בהנאה איך הם תולים את עצמם על החבל ששחררת להם, לצלילי "הלילה לילה לילה" בביצועם של אורית, לירון ואור, שלישיית "מה קשור? לא להמציא!".

מה זה היה? אפילו שי חי, אבי הבריונות באח הגדול, נגעל. דינור, הבחורה עם השם המוזר הודחה. נכון שעברו ארבעה ימים, נכון שאף אחד לא הספיק להיקשר אליה חוץ מקורלי, בחסות סינדרום ההיקשרות המהירה שמאפיין את דיירי הבית, שלדעתי צריך להכיר בו כהפרעה נפשית, אבל הנימוס הבסיסי ביותר מחייב להמתין שנייה לפני שרוקדים על הקבר. מסכנה, עוד לא עלתה שלוש מדרגות והם כבר היו עמוק בצהלולים, בדציבלים שייאשו מונה גייגר שמתגורר בסמוך. באמת, הוא התקשר 100 להתלונן על רעש אבל עד שהם מצאו איפה הכניסה לבית האח זה כבר נגמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
כבר בצהלולים. אור ואורית/צילום מסך, רשת 13

ההתנהגות שלהם דוחה וגסה. מצד שני, לא להמציא, תום. מי אתה שתבוא להעיר למישהו על התנהגות גסה ודוחה? בואו. הוא מחבק ומנשק את הדר-ביטחון מופרז-שירי בכל הזדמנות ליד פרידה, בחוסר התחשבות מוחלט. אפילו יומיים של שקט לא נתנו לה ללקק את הפצעים. אגב, על מה מבוסס כל הביטחון העצמי הזה שלה? זאת מנהלת חנות המשקפיים עם הכי הרבה אטיטיוד שראיתי מימי. גם היא בלתי, החל מאמירות כמו "אף אחת פה לא ברמה שלי, חוץ מאמילי" ועד מלחמת האגו שהיא מנהלת עם פרידה "אני יפה רק שלוש שנים והגוף שלי יצירת אומנות" קאלו. כן, כן. תום יכול לחיות בסרט שזה קשור אליו, אבל למעשה מדובר באירוע תחרותי שקורה בין שתי הנשים. הוא רק האביזר שהן מושכות בו, ואני מקווה בשבילו שהוא מאד מאד גמיש, כי זה הולך לכאוב.

גם המשימות היו משמימות - הניסיון הזה לאלץ אווירה רומנטית על הבית שקוף ומביך, ומשימת הנשיקות ללוח הפרספקס היתה מגעילה. מי רוצה לראות את הלשונות של האנשים האלה ולדמיין את מקלחת הרוק הזו? אנשים אוכלים מול הטלוויזיה! והדייטים, נו באמת. מילא אם המצלמה הייתה מתמקדת במישהו שיש לו משהו מעניין להגיד, או שהוא סתם יפה בצורה בלתי רגילה. סתם דוגמה - דני הדוגמן, שכנראה לא עוסק בריבים מספיק בשביל לקבל זמן מסך. כואב לכם לצלם אותו מתאמן? שוחה? ישן? אתם באמת חושבים שהריבים של אורית ושות' הם מה שאנשים רוצים לראות? אולי בכל עונה אחרת זה היה עובד, אבל אנחנו בעונה של האח הגדול של אחרי ה-7 באוקטובר. ריבים וזוועות ושנאה יש לנו מספיק. אולי תתחילו לתת זמן מסך לאנשים בבית שלא כל היום מייצרים ריבים בשביל מצלמות? זה ווין ווין - גם תהיה עונה שבה לא ניאלץ לראות ולשמוע את אותו הדבר יוצר מפרצופים שונים, וגם אולי באמת נקבל קצת אסקפיזם.

חוץ מדני, הייתי שמחה לראות יותר שיחות של בן, להכיר יותר את יוסי ועינב החדשים, את חיים, את עידן - כל אחד שלא מתעסק בלצרוח על שטויות כל היום. אפילו אשמח לראות את כנופיית ברמינגהם ברגעים הטובים שבהם הם לא צווחים על משהו או מישהו, אם יש כאלה. למה אורית לא חוגגת יומולדת, למשל? זה נשמע כמו צד רגיש שהמסכה גסת הרוח נוצרה כדי להגן עליו - אפשר לראות אותו? אפשר יותר אמת ופחות הצגות? די, התעייפנו מריבים. אולי אם המצלמות יפסיקו לתעדף את התוכן המחורבן הזה, זה יהיה צעד ראשון לכיוון הנכון. בינתיים, בתקופה הזו הרוב ימשיכו לתעדף את רוקדים עם כוכבים.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully