וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"למה אתה חרא ציוני?!": המפגינה הביזארית הטרידה גם את טרנטינו

עודכן לאחרונה: 16.6.2024 / 9:44

הפעילה הפרו-פלסטינית "קראקהד בארני", שהתפרסמה אחרי שהטרידה בבית קפה את השחקן אלק בולדווין, קיללה את הבמאי בעת שאכל במסעדה בניו יורק, וקראה לו: "נוסע לישראל? לשחרר את פלסטין". צפו בתקרית

פעילה פרו פלסטינית מטרידה את הבמאי טרנטינו שסעד במסעדה בניו יורק. חשבון האינסטגרם של "קראקהד ברני", צילום מסך
פעילה פרו פלסטינית מטרידה את הבמאי טרנטינו במסעדה בניו יורק/צילום מסך, חשבון האינסטגרם של "קראקהד ברני"

פעילה פרו פלסטינית מעט ביזארית, המכנה את עצמה "קראקהד ברני", הטרידה את הבמאי קוונטין טרנטינו בקללות בעת שאכל לבדו במסעדה בניו יורק, בעודה לבושה בחזיית ביקיני וחצאית קצרה וחשפה את החזה שלה, והעלתה וידאו של התקרית לחשבון האינסטגרם שלה. מדובר באותה פעילה שהטרידה בעבר את השחקן אלק בולדווין, על אותו רקע.

בעוד שהבמאי סועד במסעדה, הפעילה המגדירה את עצמה כאקטיביסטית וכאמנית צעקה לעברו: "קוונטין טרנטינו! למה אתה חתיכת חרא ציוני?". טרנטינו גיחך לעברה. "נוסע לישראל?", המשיכה האישה וקראה לעברו: "לשחרר את פלסטין!".

הצעקות לעברו נמשכו גם כשיצא מהמסעדה, שם נתקל במפגינים נוספים שצעקו עליו מהמדרכה. "תזהרו, חבר'ה", אמר טרנטינו כשהוא מנסה להיחלץ מהמפגינים לעבר מכוניתו שחיכתה לו ברחוב. האישה המשיכה לצעוק לעברו: "לשחרר את פלסטין!", וביחד עם מפגינים נוספים הניחו את רגליהם על חלון מכוניתו ולאחר מכן רדפו אחרי המכונית.

באפריל האישה פרסמה סרטון אחר, שבו היא מטרידה את השחקן ההוליוודי אלק בולדווין בבית קפה בניו יורק ודורשת ממנו ללא הרף להצהיר "לשחרר את פלסטין".

בתיעוד שפורסם ברשת X (לשעבר טוויטר), נראה השחקן כשהוא עומד בתור לקנות קפה ומשוחח בטלפון. "אלק, תוכל בבקשה לומר 'לשחרר את פלסטין' פעם אחת?", היא אמרה לו. בולדווין, 66, ניסה להוציא אותו מהמקום ללא הצלחה, בעוד שהיא המשיכה להטריד אותו. "תגיד 'לשחרר את פלסטין' רק פעם אחת ואני אעזוב אותך בשקט. נשבעת".

המפגינה, המוכרת מנסיונותיה לקיים ראיונות פרובוקטיביים, אף הוסיפה בהמשך קללות נגד ישראל והציונות ("שתזדיין ישראל, שתזדיין הציונות") וגם הטרידה את השחקן בהתייחסה לתביעה הפלילית נגדו בפרשת הירי הקטלני על סט סרטו "RUST" שבעקבותיו נהרגה צלמת. "למה הרגת את האישה הזאת?", שאלה אותו. "רצחת ולא קיבלת שום עונש מאסר".

בסרטון נראה עובד של בית הקפה מנסה להרגיע את המפגינה ללא הצלחה ובולדווין מבקש ממנו להזמין משטרה. הסרטון מסתיים בצורה פתאומית לאחר שבולדווין מעיף את הטלפון מידה של המפגינה לאחר שתיעדה הכול.

לאחר מכן היא גם התראיינה לתוכניתו של פירס מורגן. הריאיון הביזארי עורר תגובות רבות והפך לוויראלי, הן בגלל דברים שהיא אמרה והן בגלל הדרך שבה היא נראתה. היא צבעה את פניה בצבע לבן עם אודם בצבע אדום בוהק, לבשה פאה בלונדינית מרושלת, משקפי שמש גדולים, עטתה סד צוואר, אחזה בקביים, לבשה חיתול וחשפה את החזה שלה. היא לא הפסיקה לצעוק ולקלל, כולל את פירס מורגן עצמו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
האישה שהטרידה את אלק בולדווין מתראיינת לתכנית של פירס מורגן. יוטיוב, צילום מסך
האישה שהטרידה את אלק בולדווין מתראיינת לתכנית של פירס מורגן/צילום מסך, יוטיוב

מורגן שאל אותה על העימות שלה עם בולדווין בבית הקפה, בו צילמה את עצמה כשהיא דורשת מהשחקן לומר "לשחרר את פלסטין" עד שהשחקן העיף מידה את הטלפון הנייד. ברני צרחה שבולדווין הוא זה שתקף אותה והיא למעשה הקורבן. "אתה רואה את הנזק שאלק עשה לי?!", צרחה והצביעה על הקביים שלה. "תסתכל על הזרועות שלי, תסתכל על הצוואר שלי. גבר לבן תקף אותי!".

לאחר שמורגן אמר לה שהיא אינה נכה, היא כינתה אותו "עוד שטן לבן" והמשיכה להשתולל ולצרוח עד שהפאה שלה עפה. לאחר מכן המשיך מורגן ושאל אותה מדוע הטרידה את בולדווין. "אתה הגבר הלבן השלישי שמכה אותי השבוע. הראשון היה בולדווין, השני היה החבר הלבן שלי שנתן לי מכות רצח ועכשיו אתה שמשפיל אותי בשידור". בהמשך היא החלה לאכול במהלך הריאיון, העמידה פנים שהיא בוכה וטענה שהיא קורבן תוך שהאוכל נופל על פניה והחזה שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully