וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ההופעה מוכתמת", "פותמוביל": המחאה מחוץ להופעה של אייל גולן

עודכן לאחרונה: 17.6.2024 / 9:10

עשרות אלפי האנשים שהגיעו להופעתו של אייל גולן באצטדיון בלומפילד גילו על שמשתם מכוניתם בחניונים מחוץ למקום עלונים שעליהם הכותרות "פותמוביל", "הקהל לבוש לבן - ההופעה מוכתמת"

אייל גולן, יחצ/יחצ

עשרות אלפי האנשים שהגיעו להופעתו של אייל גולן באצטדיון בלומפילד גילו על שמשתם מכוניתם בחניונים מחוץ למקום עלונים שעליהם הכותרות "פותמוביל", "הקהל לבוש לבן - ההופעה מוכתמת" במחאה על הנרמול של אייל גולן לאחר ששמו נקשר לפרשת הקטינות ובסופו של דבר התיק נסגר.

בעמוד האינסטגרם של "פוליטיקלי קוראת", שעמדו מאחורי חלוקת העלונים, נכתב: "אתמול בערב, ראינו המוני האנשים ליד הבית שלנו ביפו: גברים, נשים, נוער. משפחות שלמות צועדות בלבן להופעה של אייל גולן. הרגשנו כעס וכאב גדול. ידענו שאנחנו לא מסוגלות לשתוק. אייל גולן היה זמר שאהבנו מאוד לשמוע את המוסיקה שלו. החשיפה של הזוועות שהוא והסובבים אותו עשו לנערות וצעירות הייתה קשה. אבל יש דרך אחת להסתכל על זה: הם השתמשו בכוח ההערצה לאייל גולן כדי לפגוע בנשים צעירות. הם השאירו בהן צלקות וטראומות שילוו אותן כל החיים. העדויות קשות ומוכרות, והוא ממשיך להרוויח את הונו ואת פרסומו ומקבל הכשר ציבורי ובעצם נותן הכשר לפגיעות מיניות בנערות ונשים".

ב-15 בנובמבר 2021 הגישו ט' ו-נ', הטוענות כי נפגעו מינית מגולן, 11 תלונות חדשות כנגד עשרה מעורבים שלא נחקרו ב-2013 בפרשת הקטינות. התלונות החדשות הובילו לחקירה מחודשת ולפתיחת התיק מחדש. אייל גולן היה חשוד בקשירת קשר לביצוע פשע, שיבוש הליכי משפט ובריבוי עבירות של הבאת אדם לכדי מעשה זנות. הפרקליטות החליטה בסופו של דבר לסגור את התיק.

אייל גולן מחאה. אלוני מור + גולשים, עיבוד תמונה
אייל גולן והפליירים שחולקו/עיבוד תמונה, אלוני מור + גולשים

אתמול כאמור הופיע אייל גולן בפעם השלישית מתוך חמש הופעות הענק שלו באצטדיון בלומפילד מול קהל של 30 אלף איש. בסך הכול הגיעו ויגיעו להופעותיו 150 אלף איש. במופע אמש הקדיש למייה שם, שחזרה משבי חמאס לפני מספר חודשים והגיעה עם אמה ואחותה להופעה, את השיר "לוחמת".

  • עוד באותו נושא:
  • אייל גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully