וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעריצים ביצעו אקט מיני בהופעה של מדיסון ביר וסולקו מהאולם

19.6.2024 / 0:10

שני צופים סולקו מהופעתה של הזמרת מדיסון ביר לאחר שנצפו בקהל בזמן שהן בעיצומו של אקט מיני - ולא מנסים להסתיר זאת

מדיסון ביר בהופעה/madisonbeer

הדוגמנית והזמרת מדיסון ביר נמצאת כעת בסיבוב הופעות במהלכו הופיעה מוקדם יותר החודש בלאס וגאס. במהלך ההופעה, זוג מעריצים שישבו ביציע החליטו לנצל את אחד השירים הפחות מלהיבים שלה כדי לבצע מין אוראלי. אולם במקום להסוות זאת, הם עשו את זה די בבוטות ובהתרסה ליד אלו שישבו לצדם וצפו בנעשה בהומור - ומול הקהל הרב שישב בקצה השני ותיעד את הרגע במצלמותיהם.

בסרטונים שמסתובבים ברשתות החברתיות, נראה בחור נעמד ומקבל מין אוראלי מצופה בקהל (בסרטון ובדיווחים עליו לא ברור האם הצופה בצד המעניק הוא אישה או גבר). למרות שהיו הקהל הרבה שהשתעשעו מהסצינה, היו גם מי שלא ראו זאת בעין יפה, הודיען על כך למאבטחים שמיהרו להוציא את המעורב או את שניהם מהאולם.

כך זה נראה:

אחד הסרטונים שהופצו ברשת צבר מאז מעל ל-3 מיליון צפיות כשאנשים מיהרו להביע את סלידתם מהמעשה. "האנשים סביבם פשוט צוחקים? זו לא התנהגות אופיינית", כתב אחד ואחר הוסיף: "זה כל כך מגעיל". אדם נוסף כתב: "למה הוא עשה את זה כשידוע שיש קטינים באולם?!".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

והנה הוא או הם מסולקים משם:

"אין לי את ההקשר המלא למה שקורה שם, אבל אני יכול להגיד שזה לא נראה טוב", כתב צופה אחד, "אני באמת מקווה שהם הוציאו אותו/ם משם בגלל זה". אכן, בסרטון נוסף רואים את המעריץ הפרובוקטיבי מובל משם. לצד הסרטון נכתב: "עדכון: גרמנו לכך שהוא יסולק!".

"מגיע לו! הוא צריך להיכנס לכלא על מה שהוא עשה", כתב אחד ואחר הסכים איתו: "צריכים לעצור אותו על זה. לא רק לסלק אותו מהאולם". עד כה לא ברורה זהותם של המשתתפים באקט, האם הוא נעשה בהסכמה והאם שני האנשים שביצעו את האקט שילמו על המעשה.

עוד בנושא:
הזמרת העלתה שני צופים לבמה - והם ביצעו מין אוראלי

כוכבת הפופ נתפסה מענגת את מגיש הטלוויזיה במהלך תצוגת אופנה

לא השערורייה הראשונה של מדיסון ביר

מוקדם יותר השנה האשימו ברשתות החברתיות את מדיסון ביר היהודיה על שהיא לא הביעה תמיכה בפלסטינים במלחמה בעזה וטענו שהיא ציונית לאחר שהיא לחצה "לייק" (ולאחר מכן ביטלה אותו) לפוסט בו נכתב: "הכיבוש של פלסטין הוא שקר". ביר בהתחלה לא הגיבה לטענות, אבל לאחר שגולשת אחת כתבה בטוויטר: "'מדיסון יהודיה'? אוקיי, אז מה? אפשר להיות יהודיה ועדיין לא לרצות שכל זה יקרה", בהתייחס ללחימה הישראלית בעזה וביר הגיבה לציוץ שלה: "אם מישהו חושב שאני רוצה שחפים מפשע ימותו אתם לא מכירים אותי וזה פשוט שערורייה. אפשר להיות יהודים וגם לרצות שלום עבור כולם כולל הפלסטינים, שזה כמובן מה שאני רוצה. לאף אדם חף מפשע לא מגיע למות".

ביולי שעבר היא עלתה לכותרות כשנכנסה בטוקבקיסט שאמר לה "לעשות קצת ספורט". היא כתבה לו אז: "לא הייתי נוגעת בך גם עם מקל של שלושה מטרים, וגם אם תשלם לי מיליון דולר".

ב-2020 היא עלתה לכותרות לאחר שתמונות וסרטוני עירום שלה הופיעו ברשת, 7 שנים לאחר שצילמה אותם ושלחה דרך סנאפצ'אט לבחור איתו היא ניהלה אז מערכת יחסים רומנטית. "כשהייתי בסביבות גיל 14 וגיליתי את הגוף והמיניות שלי, שלחתי תמונות אינטימיות של הגוף שלי לבחור שמאוד חיבבתי באותה נקודת זמן", מדיסון כתבה אז בתגובה לסערה, "חשבתי שאני יכולה לסמוך עליו מכיוון שהכרנו זה את זו במשך כמה שנים ופיתחנו רגשות. אבל כמובן שהוא שיתף את זה עם כל החברים שלו". הזמרת סיפרה שהתכנים הפרובוקטיביים הללו רדפו אותה במשך השנים והגיעו לבני משפחתה, חבריה ואפילו לאנשים שעובדים בחברת ההקלטות שלה. לדבריה במשך שנים היא חשה אשמה על שצילמה את התמונות והסרטונים ושיתפה אותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully