וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמרת העלתה שני צופים לבמה - והם ביצעו מין אוראלי

10.8.2023 / 0:06

הזמרת הברזילאית שהתפרסמה לאחר שצופה ביצעה בה מין אוראלי על הבמה עוררה שוב סערה לאחר שהזמינה שני מעריצים לבמה כדי שיבצעו אקטים מיניים

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צופים מבצעים מין אוראלי על הבמה/X/@niconatv

שערורייה חדשה מגיעה מכיוונה של הזמרת הברזיאלית הפרובוקטיבית MC Pipokinha, ששמה האמיתי הוא דורות הלנה דה סוזה אלבס. היא זכתה לפרסום עולמי לאחר שצולמה כשהיא מאפשרת למעריצה לבצע בה מין אוראלי על הבמה. היא גם מבצעת באופן קבוע שלל אקטים נועזים אחרים על הבמה ויורדת בעירום מלא לקהל (ובאחת מהפעמים אף הותקפה מינית בזמן שעשתה זאת).

האופי ההיפר-מיני של ההופעות שלה הוביל לביטול של חלקן ורק לאחרונה, במחאה על ביטול אחת מההופעות שלה, היא הורידה את התחתונים וחשפה את ישבנה לקהל. בעבר היא גם צילמה את עצמה כשהיא מאפשרת לחתולים למצוץ את פטמותיה ופעם אחת נכנסה לתא הטייס של מטוס כדי לחשוף את שדייה בפרצופו של הטייס.

הזמרת הברזילאית Mc pipokinha. pihrainha, צילום מסך
הזמרת הברזילאית Mc pipokinha/צילום מסך, pihrainha

כעת צצה לה פרובוקציה חדשה מבית היוצר שלה כשפורסמו ברשת קטעים מההופעה שלה שהתקיימה בסורובקה שבסאו פאולו, בשבת ובה שוב נראים על הבמה צופים שמבצעים מין אוראלי.

הפעם, גבר ואישה צעירים עלו לבמה מהקהל והדגימו שם את יכולותיהם במין אוראלי על צעצוע מין מפלסטיק שהחזיק אחד מרקדני הליווי. תוך כדי הצפייה באקט היא שרה "Gosto de penetração! Gosto de penetração! (אני אוהבת חדירה! אני אוהבת חדירה!") ואז "Se ele te fez g*zar na chupada, ele é o cara certo pra sentada" O" ("אם הוא גרם לך ליהנות מהמציצה, הוא הבחור הנכון לשבת עליו").

בסרטון ששותף ב-X (או טוויטר כמו שקראו לזה עד לא מזמן) נכתב: "בינתיים, במופע של MC Pipokinha כאן בסורובקה..." ומאז הוא נצפה מאות אלפי פעמים. כמובן שצופים רבים התלהבו ממה שראו אבל אחרים הרגישו נבוכים, אחד שאל: "זה מה שאתם קוראים לו מופע בידור?" אחר כתב: "באלוהים, אני רוצה למחוק מהמוח שלי את מה שראיתי..." ושלישי כתב: "אפילו לא הצלחתי לסיים לצפות בסרטון. הייתי כל כך נבוך".

צופים מבצעים מין אוראלי על הבמה בהופעה של MC Pipokinha. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
צופים מבצעים מין אוראלי על הבמה בהופעה של MC Pipokinha/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מוקדם יותר השנה כמה פוליטיקאים בברזיל ניסו לאסור על קטינים מתחת לגיל 18 להגיע להופעות של MC Pipokinha, והגדירו אותם כ"פורנוגרפיים".

ככה נראות הופעות שלה

@clarinhaaax1 So quero fã , hater pode passar reto me sigam no insta @clara_beatriiizz . . . #fyyyyyyyyyyyyyyyy #lgbt? #vaiprofycaramba #viralvideo #pipokinha #mcpipokinha #funk ♬ som original - Clara Beatriz

חבר המועצה איוונילסון מרין בגורופי אף הגיש בקשה לשופט בנוגע לאחת ההופעות שלה באפריל. וכתב: "בהתחשב בכל המיניות שהאמנית מפגינה תוך הצגת מראה ילדותי, כמו גם ביצוע סצנות שונות של ריקוד עם רמיזות מיניות ואקטים מיניים אמיתים שהאמנית ורקדניה עושים על הבמה... בהתחשב בתוכן השירים שהזמרת מבצעת שמלאים במונחים מיניים - חובה לקבוע שההופעות שלה לחלוטין לא מתאימות לקטינים..."

עוד מעלילותיה

הזמרת צילמה קליפ שהפך לקלטת סקס - ועשתה בדיקת הריון

לכתבה המלאה

לא פורסמה תגובת השופט לבקשה אולם למרות שחלק מההופעות שלה בוטלו היא עדיין ממלאת אולמות ולMC Pipokinha יש כבר מאות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות וגם אתר בתשלום בו היא מפרסמת סרטונים מיניים. בברזיל מדווחים שהיא גם צפויה להופיע בעונהה הקרובה של תוכנית הריאליטי "החווה", הדומה לאח הגדול - ככה שאנחנו צופים שעוד נשמע עליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully