וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהשראת שירו המפורסם "בלוז כנעני": הפסטיבל החדש בהשתתפות אהוד בנאי

עודכן לאחרונה: 25.6.2024 / 14:02

הפסטיבל יתקיים ב-19 בספטמבר בחאן השיירות, במטרה להפוך למסורת, וישתתפו בו בין השאר אהוד בנאי שיארח את ג'ורג' סמעאן, ברי סחרוף, קורין אלאל וכנסיית השכל. הפסטיבל נושא את שם שירו של בנאי, שברך עליו ומסר: "הבלוז הכנעני מציין את הניגון האותנטי"

אהוד בנאי. אורית פניני,
אהוד בנאי/אורית פניני

פסטיבל חדש, "בלוז כנעני", יתקיים ב-19 בספטמבר בחאן השיירות במטרה להפוך למסורת. בפסטיבל ישתתפו אהוד בנאי שיארח את ג'ורג' סמעאן, ברי סחרוף, קורין אלאל, כנסיית השכל, ארז לב ארי, איה זהבי פייגלין ודי ג'יי רותי טוויל.

הפסטיבל "בלוז כנעני" נושא את שם השיר שאהוד בנאי כתב, הלחין וביצע לפני 20 שנה, לזכרו של מאיר אריאל והופיע באלבום "ענה לי". ממארגניו נמסר כי הוא נולד בהשראת השיר ובברכתו של בנאי, שמסר: "בין ארץ כנען הישנה לישראל החדשה, נוצרה תרבות מוזיקלית יוצאת דופן, המשלבת עולמות מגוונים, ממקצבי הכליזמר של מזרח אירופה, למקצבי הדרבוקה של המזרח, לגיטרות של הנדריקס ואפילו לביטים של ד"ר דרהֿ. מארמית, לערבית ולעברית. הבלוז הכנעני מציין את הניגון האותנטי המלווה את המסע בזמן של היוצרים והמאזינים של המוסיקה הישראלית, במובן הרוחני, הנובע מהמרחב הפיזי המצומצם שלנו כאן, מגדיר בתוכו את שיר הדרך הישראלית שלנו, שהוא שיר מסע בזמן, הנוסע דרך העבר ואל העתיד".

כרטיסים ופרטים נוספים - כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • אהוד בנאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully