וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקומיקאי סיפר בדיחה על ילד וחטף אגרוף מאבא שלו על הבמה

27.6.2024 / 0:05

קומיקאי הלך רחוק מדי עם בדיחה על תינוק בן שלושה חודשים ברשת החברתית. האבא של הילד לא נשאר חייב והגיע להופעה לנקום. אחרי שהסרטון התפשט, לקומיקאי לא נשארה ברירה אלא להתנצל

אבא מכה קומיקאי שצחק על בנו/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

קומיקאי שהוכה בפניו על ידי אב זועם, התנצל על ההערה המינית הלא ראויה שלו על בנו בן השלושה חודשים של האב, אחרי שהסרטון הפך לויראלי. חיימה קרבאקה, קומיקאי ספרדי, היה באמצע מונולוג על הבמה במדריד בתחילת החודש כשלפתע הוא הופסק על ידי אב זועם שעלה לבמה, והכה אותו בצורה ברוטאלית בראשו. התוקף, אלברטו פוגילאטו, נשמע אומר: "זה על ההערות הפדופיליות שאמרת על הבן שלי, תאמר לי אותם בפנים! חתיכת זבל".

לאחר מכן פוגילטו נראה פונה למאבטחים ולקהל ומתנצל ומבקש את סליחתם, ומסביר: "אני רק אבא שמגן על הילדים שלו. הוא העיר הערות מיניות על הילד שלי בן השלושה חודשים". האבא היכה את קרבאקה פעם נוספת לפני שעזב את הבמה.

לאחר שתיעוד התקיפה הפך לויראלי, הקומיקאי התנצל והודה שמדובר היה ב"הערה שלא במקום ולא ראויה" ופוגילאטו קיבל את ההתנצלות ואמר שהוא מאחל לו את הטוב ביותר.

צפו בתקיפה על הבמה

מה הייתה ה"בדיחה"?

הכל החל כשפוגילאטו, פעיל ימין קיצוני, פרסם תמונה שלו ושל בנו הקטן ברשת חברתית עם כיתוב "גאווה ושמחה". בתגובה, על פי הדיווחים בתקשורת המקומית. הקומיקאי, שמוכר כפעיל שמאל, כתב: "שום דבר ואף אחד לא יכול למנוע את האפשרות שהוא הומו וכשהוא יגדל ימאס לו למצוץ ז** שחור", בציוץ שנמחק מאז אבל צילומים שלו הסתובבו ברשת.

עוד תקיפות על הבמה
מטריד: צפו ברגע בו גבר תוקף קוסם שביצע תרגיל "אינטימי" עם אשתו על הבמה

כוכב "טומב ריידר" נדקר על הבמה ע"י צופה לעיני הקהל המבוהל

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ה"בדיחה" על התינוק שהתחילה את הכל. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ה"בדיחה" על התינוק שהתחילה את הכל/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

האבא ההמום השיב לו: "אני מבטיח לך שאתה הולך להתנצל על מה שאמרת על הבן שלי בן ה-3 חודשים ואתה תגלה שהחיים האמיתיים הם לא טוויטר". לאחר מכן, הוא הגיע למופע הסטנדאפ של הקומיקאי כדי להתעמת איתו. אנשים מהקהל ניסו לנטרל את המצב - אך לא לפני שפוגילאטו הצליח לתקוף את הקומיקאי.

במהלך האירוע פוגילאטו נשמע אומר: "מה אתה בעצם אומר? הבן שלי בן שלושה חודשים. תאמר לי את זה בפרצוף, עכשיו". גבר אלמוני ניסה להתערב, ופוגילאטו אמר לו: "אני מצטער. אני רק אבא שמגן על הילד שלו. הוא העיר הערות מיניות על הבן שלי בן השלושה חודשים". ואז הצביע על קארבקה ואמר: "לזה יש השלכות", לפני שהוא קרא לו "ליצן". לאחר מכן הוא סטר לו שוב בפנים וירד מהבמה.

משטרה הוזעקה מאוחר יותר למקום, אך לא ביצעה מעצרים מכיוון שהקומיקאי בחר שלא להגיש תלונה נגד התוקף. פוגילאטו התייחס מאז לתקיפה וסיפר לרדיו MultiCanal: "הייתי מאוד לא שקט, עם תחושה שלא הייתה לי בחיים, מאוד לא נעימה ועד שהתמודדתי איתה לא מצאתי שקט".

חיימה קרבאקה התייחס לאחר מכן ברשתות החברתיות למקרה וכתב: "אחרי מה שקרה, מה שהיה אמור להיות בדיחה הפך בסופו של דבר לתגובה לא מוצלחת ולא הולמת בכלל מצדי. אני מתנצל בפני כל מי שנפגע. בואו נשאיר את האלימות בצד ונשאיר עולם טוב לאנשים לגדול בו בחופשיות".

האב פוגילאטו הגיב לו וכתב: "אני מקבל את ההתנצלות חיימה, אני מגן על חופש הביטוי כמו שאני מגן על החופש להגיב. אני לא רוצה לגרום לך שום רע, ואני מקווה שתבין שהילדים הם מחוץ לתחום. כל טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully