וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מריאנו אידלמן לא רצה לחזור לגלם את נתניהו ב'ארץ נהדרת' אחרי ה-7 באוקטובר"

עודכן לאחרונה: 28.6.2024 / 18:47

איל קיציס חשף כי לאחר השבת הארורה, השחקן לא רצה לחזור לשחק את דמותו של ראש הממשלה ב"ארץ נהדרת". קיציס אמר גם שהוא עצמו חשב בהתחלה ש"אסור להראות את ביבי" והוסיף "הרגשתי שאם אנחנו נעשה את ביבי אני ניגש למריאנו ואני מוריד לו סטירה". צפו

איל קיציס מדבר על יצירת "ארץ נהדרת" אחרי טבח השבעה באוקטובר, בכנס בנושא בריאות הנפש שערך בית החולים איכילוב/דוברות איכילוב

איל קיציס, מנחה "ארץ נהדרת", חשף כי לאחר טבח השבעה באוקטובר ולקראת חזרת תוכנית הסאטירה והבידור של קשת לשידור, השחקן מריאנו אידלמן לא רצה לחזור לגלם את דמותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. קיציס אמר גם שהוא עצמו חשב בהתחלה ש"אסור להראות את ביבי" והוסיף "הרגשתי שאם אנחנו נעשה את ביבי אני ניגש למריאנו ואני מוריד לו סטירה". בסופו של דבר הוחלט כן לשלב את דמותו של נתניהו בתוכנית, אך רק לאחר מספר שיחות של צוות התוכנית עם אילדמן וניסיונות שכנוע הוא הסכים לשוב ולגלם את דמותו של ראש הממשלה, אותו הוא מחקה כבר מאז העונה הראשונה. הדברים של קיציס נאמרו במסגרת כנס בנושא בריאות הנפש, שנערך בשבוע שעבר בשדרות על ידי בית החולים איכילוב, בשיתוף עיריית שדרות ומרכזי החוסן. צפו למעלה בדבריו המלאים בנושא.

קיציס אמר כי לאחר שהוחלט ש"ארץ נהדרת" תחזור לשדר, "התעוררה השאלה בחדר אצלנו, מה עושים? איך מדברים? על מה מדברים? אני למשל לא יכולתי לחשוב שנעשה חיקוי או דמות של מישהו שקשור למה שקורה בחוץ. לא מבחינת הממשלה שלנו ולא מבחינת הצבא, כלום. התחלנו עם דובר צה"ל, כי זה היה קל יותר אז אפשר קצת להסתלבט על איך הוא מדבר ומה שהוא אומר ועל הסיטואציה. בהתחלה בכלל שום סאטירה, שום דבר. אני גם חשבתי שאסור להראות את ביבי. אני הרגשתי שאם אנחנו נעשה את ביבי אני ניגש למריאנו ואני מוריד לו סטירה, למריאנו. בסוף, אחרי דיון, כן היה אבל גם בתוכנית הזאת הוא דיבר על לקיחת אחריות, זאת אומרת עוד שום דבר שקשור לבפנוכו של מה שקורה".

דוד ליפשיץ: "לקחנו על עצמנו ב'ארץ נהדרת' את המשימה להרים את המורל של העם"

מראינו אידלמן מחקה את רה"מ נתניהו בתכנית הראשונה של "ארץ נהדרת" לאחר טבח ה-7 באוקטובר

נאום בנימין נתניהו, "ארץ נהדרת"/קשת 12

אילנה דיין, שישבה לצד קיציס על הבמה, שאלה אותו אם היה מישהו מהשחקנים שסרב לעשות איזושהי דמות בתוכניות הראשונות. "כולם, על כל דמות שהייתה קשורה", אמר קיציס, "גם למריאנו היה מאוד קשה העובדה שהוא צריך לשחק את ביבי. הוא משחק את זה מהעונה הראשונה אז יש לו גם כבר קושי בזה... אתם צריכים להבין שאצלנו, מי שעושה דמות אחת, מאוד קשה שיעשה עוד דמות כי הזמן שלוקח, האיפור וההלבשה, בדרך כלל דוחה לנו את הצילומים, ברמה כזאת שזה לא תמיד מסתדר. אנחנו מצלמים את הכל באותו יום עד משהו כמו שעה וחצי לפני השידור, וצריך עוד להשאיר טיפה זמן לעריכות ולסאונד, אז זה מאוד קשה. בלי קשר לזה, הוא לא רצה, הוא ממש לא רצה. היו איתו כמה שיחות, גם על הטקסט ספציפית, וניסינו להסביר לו ולשכנע אותו שמה שאנחנו אומרים שם זה לא מה שהוא באמת מרגיש לא טוב איתו, והוא עשה את זה. הוא בסוף שחקן ואצלנו כל השחקנים הם סוג של חיילים שנקראים כל פעם לדגל לעשות את הדמות שצריך לעשות, גם אם הם לא רוצים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully