וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב המוזיקה היוונית כריסטוס ניקולופולוס ישוב להופעה בישראל

עודכן לאחרונה: 1.7.2024 / 9:50

ניקולופולוס, מגדולי המלחינים ונגני הבוזוקי היווניים שהלחין בין השאר את "אלינור" של זוהר ארגוב, יופיע ב-18 בספטמבר בהיכל התרבות ת"א, יארח את יהודה פוליקר ואת הזמרים היוונים סטליוס דיונסיו ואפרודיטי חצימיניה וילווה ע"י תזמורת האופרה הקאמרית הישראלית

כריסטוס ניקולופולוס (Christos Nikolopoulos), מלחין ונגן בוזוקי יווני. יח"צ,
כריסטוס ניקולופולוס/יח"צ

לאחר שאלני ויטלי, מהזמרות הגדולות של יוון, ביטלה ברגע האחרון את האירוח שלה במופע של שלומי סרנגה בתל אביב בעקבות לחץ מארגונים פרו פלסטיניים, שהיה אמור להתקיים לפני קצת יותר מחודש, כוכב מוזיקה אחר מיוון מכריז על בואו לישראל.

כריסטוס ניקולופולוס (Christos Nikolopoulos), מגדולי המלחינים ונגני הבוזוקי היווניים, ישוב להופיע בארץ, בהיכל התרבות בתל אביב. בהופעה הוא יארח את יהודה פוליקר. ההופעה תתקיים ב-18 בספטמבר והוא ילווה בה על ידי תזמורת האופרה הקאמרית הישראלית בניצוחו של יובל בן עוזר, להקתו המונה שבעה נגנים ושני זמרים אורחים מיוון - סטליוס דיונסיו (Stelios Dionysiou) ואפרודיטי חצימיניה (Afroditi Hatzimina). ניקולופולוס ייצא לסיבוב הופעות חדש בספטמבר. אחרי שני מופעים באמפי ההרודיון של אתונה ומופע נוסף בסלוניקי, הוא יגיע פעם נוספת לישראל. ניקולופולוס עומד מאחורי לחנים של להיטים גדולים שהצליחו גם בגרסה מתורגמת בישראל, בהם "אלינור" שביצע זוהר ארגוב והשירים "קללת הים" ו"פומה פומה" של יהודה פוליקר.

"אני שמח מאד על הופעתי הקרובה בהיכל התרבות בתל אביב עם תזמורת האופרה הקאמרית הנהדרת ועם חברי היקר יהודה פוליקר", מסר ניקולופולוס. "נכון שבנקודת הזמן הזו המצב באיזור קשה, אבל אני מאמין שמוזיקה מקרבת בין לבבות ומחברת בין אנשים וזו הסיבה שהחלטתי לבוא. אבוא להופיע בתקווה גדולה שהמצב ישתפר והמלחמה תסתיים בקרוב. אמן".

יהודה פוליקר מסר: "כריסטוס ניקולופולוס בעיני הוא הבוזוקאי והמלחין הכי חשוב וגדול ביוון. הוא אחראי ללהיטים הכי גדולים של סטליוס קזנדיזיס ולהרבה שירים שאנחנו מכירים בגרסה העברית כמו למשל: 'איפרחו', שזוהר ארגוב שר ונקרא בעברית 'אלינור' ולהרבה שירים של חאריס אלקסיו, מנוליס רסוליס ועוד. מדובר במלחין והנגן מהגדולים בתרבות יוון וכבוד הוא לי להתארח במופע שיקיים בישראל".

כרטיסים, במחיר החל מ-199 שקלים, ניתן לרכוש כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully