וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרבה זמן לא ראינו ייבוש מביך בטלוויזיה כמו זה שעשה דני לפרידה

עודכן לאחרונה: 7.7.2024 / 8:52

ההתעלמות הבוטה של דני מהרגשות של פרידה, העלילה שמונחת על הכתפיים של הדר, היחסים בין אור להדר שחזרו להיות רעים - והדיירים החדשים שמצליחים לסקרן. בן בירון בראודה מסכם עוד פרק של האח הגדול

אור יוצא להגנת הדר, "האח הגדול"/רשת 13

בשבוע שעבר הסתיימה שנת הלימודים בגנים ובבתי הספר היסודיים בהם הציונים מחולקים לרוב בשתי מילים: טוב מאוד, כמעט טוב, לא מספיק וכן הלאה. גם "האח הגדול" 2024 הגיעה לנקודת ציון וסיימה את החודש הראשון שלה (כן, גם לי זה מרגיש יותר). אם הייתי צריך לחלק לה תעודה הייתי משתמש במילים "עונה דוחה". תירגעו, דוחה לא במובן המעליב ("איכס, ראיתם את האיש הדוחה הזה שחיטט באף ואז הכניס את האצבע לפה?"), אלא דוחה כי כל מערכות היחסים מסתיימות בדחייה. ולא סתם דחייה, כזאת בה נראה כאילו אחד הצדדים לוחץ כל כך חזק על הברקס עד שכריות האוויר עוד רגע ייפתחו. שמישהו יקפיץ לכאן את השדכנים של ווארט.

אחרי שראינו את תום דוחה את פרידה רק כדי לעבור להדר ואת הדר דוחה את תום רק כדי לעבור ליהב (קריצה, קריצה) וכמובן, את מה שעד אתמול הייתה הדחייה הכי דוחה: עידן מעביר את אמילי למחנה הידידות, אתמול ראינו את הדחייה של דני ופרידה. טוב, אפסיק עם השורש ד.ח.ה לפני שהמקלדת שלי תצא מכלל שימוש, אבל באמת, הרבה זמן לא נראה ייבוש קריר כל כך כמו זה שעשה דני לפרידה, שנייה אחרי שהיא אמרה לו שהיא טיפ טיפה טיפונת טיפהל'ה ממש ממש קצת מאוהבת בו, ובתרגום לשפת אנשים שחצו את גיל שלושים: שרופה עליו, לא מפסיקה לחשוב עליו, כבר חושבת על שמלת כלה ושיר כניסה (אותו היא תבצע כמובן).

האח הגדול דני. רשת 13, צילום מסך
אכל בלקאאוט. דני/צילום מסך, רשת 13

דני בעל העיניים הכחולות, שאם מסתכלים בהן מספיק זמן אפשר לראות את האוקיינוס ואת כל מה שעובר לו בראש (ע"ע כדורגל ובירה קרה), הוא לא בדיוק מופת של רגישות, כן? כמו שסיפר בתחילת העונה, עוד בתקופת הדוגמנות באיטליה הוא היה אשף פיתוי. אבל העובדה שהוא יודע להגיד את המשפטים הנכונים בטון הנכון, לא אומר שיש מאחוריהם רגש כלשהו, מקסימום אודישן לתפקיד של ברמן חתיך בסרט הבא של "מה קשור". ההתעלמות הבוטה של דני מהרגשות של פרידה עוד הייתה עוברת בסבבה אם הוא לא היה שוכח את השם שלה במשימת "תחזירו את החברים שלכם לבית" ואומר "יוסי" במה שהוביל להעמדה שלה להדחה.

האם הבלקאאוט שדני "אכל" (חיבור פעולות שלא חשבתי שאשמע אי פעם) אומר שהוא רצה את פרידה מחוץ לבית? האם הוא בכלל מאוהב ביוסי? לצערי נראה שהתשובה לשני הסעיפים היא לא; דני כמו כל גבר סטרייט חתיך פריווילג פשוט חושב בעיקר על עצמו - ובעיקר אני מתכוון לאך ורק - וגם בחלומות שלו הוא רואה את עצמו משוחח עם דני הצעיר בחוף הים ומסביר לו שבעוד כמה שנים הוא יהיה בטלוויזיה.

ככלל, זה היה השבוע של פרידה. אחרי הרבה זמן שהיא צוברת פופולריות בקרב הצופים של ערוץ 26, נראה שהאח הגדול החליט להכניס אותה יותר לתוכנית. רק אל תספרו לפרידה, שגם במקרה הזה העלילה שלה צריכה להיות השתקפות של החיים של הדר בבית. באמת שקשה להיזכר בדייר.ת בהיסטוריה של התוכנית שעונה שלמה נבנתה על כתפיו כמו הדר שירי, לחלוטין לא משהו שהייתי יכול לנחש מתעודות הזהות אבל הנה אנחנו. נראה שאחרי ההדחות של הטנג'יות ודנה, הדר הבינה את הכוח שלה מחוץ לבית והיא גיבשה סביבה את אמילי ועינב לחבורת ה"קוליות" ואם יש משהו אחד שלא בא להן טוב זאת השירה של פרידה. האמת? אם הייתי תקוע עשרים וארבע שעות ביממה עם מישהי ששרה He's Jealous במבטא אמריקאי מעושה שהיא כנראה אימצה מצפייה בשידורים חוזרים של ריקי לייק, יש סיכוי שגם אני הייתי מגלגל עיניים על פרידה באופן מופגן.

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
האח הגדול פרידה. רשת 13, צילום מסך
פדיחות. פרידה/צילום מסך, רשת 13

מעבר לזה, מערכת היחסים בין שתיהן נועדה לכישלון מהרגע הראשון, בגלל ששתיהן אלפא וכידוע בטבע, לא משנה אם מדובר בגברים, נשים או כל דבר אחר על הרצף - אנשי האלפא מעדיפים לידם גורמים פחות מאיימים. בדיוק מאותה סיבה להתקרבות בין הדר ואור היה טיימר שלא נועד להחזיק יותר מפרק אחד. מדובר בשני אנשים שמסוגלים לראות את העולם רק דרך העיניים שלהם עם יכולת הבנה מוגבלת למדי של רגשות של אחרים. נכון, הם אמנם מצאו אויבת משותפת בקורלי שאת המשחק שלה בבית אין אלא להגדיר כפתטי ובכל זאת, יומיים-שלושה אחר כך חזרו להסתובב בפינות נפרדות של הבית כמו שני חתולים שמסמנים טריטוריה. לזכותה של הדר ייאמר שהיא לפחות לא אלימה בשום צורה, ואור, לא משנה כמה פעמים הוא יעשה את תנועת הלב המקריפה עם הידיים, עדיין מרגיש כמו מישהו שרק מחכה שתהיה הפסקת חשמל כדי לסגור חשבון עם כמה אנשים.

ומה עם הדיירים החדשים? טוב, אירוע הכניסה השנייה התברר כמובן כמשהו בין הונאה לבין התחזות. להכניס שני דיירים בשלב הזה של המשחק, זה כמו לנסות לערבב שני קלפים חדשים בערימה בתקווה שמישהו יצליח לנצח משחק של מלחמה. הדיירים עצמם דווקא נראים מעניינים - ויותר חשוב, שניהם לא צפויים להיכנס לשום מערכת יחסים רומנטית בבית (ברוך השם). צחי פלג הוא בעל עסק לפתרונות שיער מכפר יונה אבל התשוקה האמיתית שלו, זאת שהוא בא איתה מהבית (בניגוד לדבר הזה שיש לו על הראש), דווקא שייכת לתחזית מזג האוויר. קשה לי להתחבר למכורי מזג אוויר, במיוחד במדינה בה הקטגוריות מתחלקות לחם וחם לאללה, אבל נראה שמדובר בדייר דעתן שטוען שהוא היה בעברו עצבני והיום הוא במוד של פיוס. מה שאומר שתוך שלושה ימים הוא כבר רב עם חצי בית. חוץ מזה, הוא אחיו הגדול של המפיק ג'ורדי (ירדן פלג) אז אם לפרידה יהיה מזל יש סיכוי שהיא לפחות תצא מכאן עם איזה קונקשן להזנקת הקריירה.

לעומתו, מלי קליגר נכנסה לבית על תקן יענקי 2.0 או במילים אחרות: חרדים שדווקא סבבה עם להשתלב (לפחות כל עוד אפשר לסיים את האירוע עם מיליון שקלים). האמת? מלי נראית מעניינת בהרבה מיענקי, היא צינית, רהוטה ולא מחבבת אף אחד בעולם מלבד את עצמה ואת השם. קשה לי עדיין למקם אותה באחד המחנות אבל אני חושש שאם היא תשב יותר מדי ליד בן, זה עשוי להסתיים בחפירות שיובילו אותם עד לנקודת ההזנקה הבאה של המירוץ למיליון.

האח הגדול אמילי הדר. רשת 13, צילום מסך
המאגניבות. אמילי והדר/צילום מסך, רשת 13

על תבונה ורגישות

"באת למשחק הזה לבד ואתה ממשיך את המשחק הזה לבד" - אור "מעודד, את נועם מיד אחרי ההדחה של ברק.

"חושבת שהיא עדה יונת, מאכילה יונים בכיכר" - הדר מוכיחה בקיאות מרשימה בפועלה של זוכת פרס נובל בכימיה

"חזקה מהרוח" - פרידה מכינה כתובת מקרם פנים על ספסל במקלחת. ורק לחשוב מה היא הייתה יכולה לעשות בשביל החטופים.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully